Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kayli's hus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:47 pm

Kayli nikkede "jeg er nød til at sige farvel til min familie måske ser jeg dem aldrig igen" mumlede hun og så ned i sneet "bare giv mig nogle få dage, jeg kommer jo tilbage, du er min familie" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:02 pm

" jeg forstår"a hun vendte blikket væk hun måtte give slip sev det ikke vare så længe "tag afsted" sagde og prøvede lyde opmunterende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:05 pm

Kayli kyssede hende på kinden "jeg lover at jeg kommer tilbage" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:14 pm

" det ved jeg du gør" sagde hun smilede svagt hun lagd hovdt kort på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 12:05 am

"du er min familie" hviskede hun inden hun rejste sig op og gik ind i huset for at pakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:59 pm

Sydney blev siddende ude sneen hun sukkede svagt hun ville støtte Kayli og hun had jo lovet at gøre det hurtigt men allerede nu følte hun sig hjælpløs og svag bed kort tænderne sammen hun lagde kort hovdt på skrå det sneen begyndte at dale igen hun løftede kort hånden frem for sig for fange et snefnug
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:11 pm

Kayli kom lidt efter ned med en taske på ryggen hun gik stille hen til Syd og satte sig ned og kyssede hende på kinden "jeg elsker dig, vil du passe på Bella imens ?" spurgte hun stille om og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:02 am

" Ja det skal jeg nok" lovede hun gav hende et forsigtigt kram hun elskede hende som en søster og hun håbde de kunne være sammen for evigt " du må haven god rejse" sagde md en smule uro i stemmen hun blev en smule flov da hørte hvor urolig hun blev
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:13 am

Hun nikkede "det lover jeg" hviskede hun og kyssede hende på kinden igen "jeg kommer snart tilbage, jeg ringer når jeg kommer til LA. og jeg lover at passe på sol" sagde hun og rejste sig op tog et par nøgle op af lommen og lag dem i Syd hånd "du bliver bare så længe du vil. husk at låse" råbte hun efter sig mens hun vinkede til hende og løb i vampyr løb hen for at tage flyvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:21 am

Sydne så efter hende et stik af smerte bredte fra hendes stenhjerte til hele kroppen hun følte sig allerede ensom hun nåede lige se Kayli forsvinde i sving sukkede kport hvad nu hvis hendes forældre ikke lade hende komme tilbage så måttet hun tage ned og hente hende hun havde en kappe hun kunne tagepå så folk ikke ville opdage hendes hud som en skinnede stjerne hun rejste gik hen for låse døren hun så ingn grundtil blive hængende når Kayli allerede var taget af sted hun gik hen til laden for sikker sig Bella havde det godt hjorten lagde og sov hun lukkede forsigt døren igen satte så kursen imod hjem men kunne alligvel ikke lade være føle sig efterladt hun sukkede trist og tristheden begyndte gnav i hende sattevampyrløb og hurtigt hjemme
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kayli's hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kayli's hus
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: