Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kayli's hus

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:01 pm

Dato: irl
Årstid: irl
Dag: irl
Vejr: sne
Sted: Byen
Tid: irl
Omgivelser: Ingen

Kayli stod ude i køkkenet i en lysegrøn sommerkjole hun var igang med at lave en sutteflaske klar mens hun nynnede hun var helt alene hjemme da hendes forældre stadig var i LA hendes hår lå på den ene skulder hun havde sat radioen på så der var musik på hun stod på sine tæer for at kunne nå det hele med at gøre den klar hun dansede let over til køleskabet og tog nået modermælk ud og dansede tilbage og varme den i en gryde mens hun stod og ventede så sang hun med på en sang og dansede på sine tæer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:07 pm

Sydney gik stille hun havde tænkt besøge Kayli men kendte ikke rigtigt vejen over til hendes hus hun sukkede svagt og va lige ved opgive da færten af kayli ramte hende lige smasken hun var åbebart tættere på hn havde renget med hun løb i mennske fart det sidste stykke stilte foan døren og bankede forsigt på døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:09 pm

Kayli hørte døren og smilte og trippede stille ud til døren hun åbnede stille døren selv om hun ikke var glad for at lukke folk ind på dette tidspunkt selv om hun kunne slå dem ihjel nemt hun kiggede stille ud bag døren og fik øje på Syd hun smilte stort og hev døren helt op inden hun hurtigt kastede sine arme om hendes hals "hej" sagde hun med sin silkebløde stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:14 pm

hun smilde bredt som afslørede hen skrape hjørnetænder hun gav hendee forsigt klem hvo var hun drog glad for hun kommet " hvordan har du det?" spurgte hun venligt og betragtde hende kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:16 pm

hun slap hende lidt efter "sådan op og ned" mumlede hun og gik ud i køkkenet "Bella skal havde mad lige om lidt" råbte hun ud til hende mens hun gjorte det sidste klar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:34 pm

Sydney glædede sg virkelig til se hvordan Bella havde det hun havde det dårligt over at hun havde været her så tit hun lagde hovdet kort over imod den ene side " hvordan har hun det!?" spurgte hun smilede svagt tanken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:39 pm

Kayli vende sit hovede op og så på Syd "hun har det fantastisk hun er vokset meget" sagde hun blidt og tog modermælken i sutteflasken hun tog sutteflasken og løb i vampyr op og hente en spand vand og et håndklæde inden hun lidt efter stod ved Syd og smilte til hende "vil du med ?" spurgte hun blidt om inden hun gik hen til bagdøren og åbnede den inden hun løb i vampyr løb og stod ved døren til laden og kastede sutteflasken op i luften mens hun åbnede døren og greb den efter hun gik ind af døren og satte spanden og lag håndklæden ved nået hø Bella kom løbende hen til hende "Hej Bella" sagde hun blidt og nussede den på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:50 pm

Sydney gik stille eftr hende hun ville helst ikke skræmme bellhun smilede bredt kom stykke tid efter henladen hun stod ved porten stirrede ind laden hun smilede svagt da hun så hjorten dn va blevt så stor hun vendte blikket imod Kayli smilede svagt " hun godt nok vokset en del" sagde hun og blev stående hvor hun var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:54 pm

Kayli så på Syd "ja det er hun" sagde hun blidt og smilte hun tog sutteflasken og tog den ind i munden på Bella mens hun spiste så hurtigt hun kunne Kayli så på Syd "kom dog ind" sagde hun lidt drillende "hun bider ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:08 pm

" det regnede jeg heller ikke m"agd hun og grinede hun tog de sidst skridt ind i laden hun kiggede sig en smule omkring landen så ikke umidbart foradret sattte på en høballe ikke så langt fra Kayli og bella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:25 pm

Kayli lo lidt mens Bella drak og drak lidt efter havde hun drukket alt og Kayli kastede flasken over til Syd og hentede spanden med vand og kastede det over Bella mens hun tog håndklædet og gik hen og tørrede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:34 pm

Sydney blen smule foskrækket mn greb flaskn m nød næppe mn mistede alligevel blancen og væltde ned af høballen hun satte sig fortumlet op " advar mig lige næste gang" sad hun og kunne ikke lade være med grine betrgtede kort kayli vendte blikket imod hjorten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:40 pm

Kayli så tilbage på Syd "regnede med at du kunne finde ud af at gribe det kan du jo ikke lige frem sige til en varulv" lo hun og tørrede Bella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:50 pm

" jeg greb den da også sagde hun i sit forsvar hun holdt flask over hovdet så kayli kunne se hun havde grebet den hun rynkede lidt på næsen da ordet varulv blev nævnt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:57 pm

Kayli så på hende og grinte lidt efter var Bella tør og Kayli gik hen og satte sig ved Syd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:07 pm

" hey hvad griner du af?" spurgte hun og lod som hun var blvet fornærmet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:12 pm

"dig" fniste hun og puffede til hende alt hun kunne da hun viste at Syd kunne klare det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:18 pm

" nurh" sae hun pustde sig op hun lignede en kamphane og de ret komisk ud hun kneb øjene sammen gav sig til lav en ond latter " mwuhaha hun kiggede en smul på Kayli før hun pufede tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:30 pm

Kayli grinte og puffede hende tilbage igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:44 pm

" nu gidejg altså ikkejg taber jou bare" sagde hun som lille pige der ikke fik sin vijle hun lagd armene over kors og sukkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:47 pm

Kayli grinte bare af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:00 pm

" du å ikke grine a mig" sagde stadigt med armene over kors endnu mere baby sprog
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:05 pm

"jo jeg må" grinte hun og rejste sig op og tog spand håndklæde og sutte flaske og løb op til huset og gik ind og begynde at vaske op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:10 pm

Sydney fulgte efter hun strakte sig en smule imens gik hun sattte vampyr løb
det sidste stykke og vare ikke ret læng før hun stod ved siden af Kayli men hun vidst ikke rigtig hvad hun skulle gøre
og blev der for stående helt stille hun trak vejret dybt et par gange før hun vendte blikket
imod Kayli "ska jeg hjælpe?" spurgt hun forsigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:18 pm

Kayli så på Syd og rystede på hovedet "nej det behøver du ikke" sagde hun blidt lidt efter ringede telefonen Kayli smed det hun havde i hænderne og løb over for at tage den "hallo" sagde hun blidt og bed sig i læben mens hun så lykkelig men det forsvand lidt efter "ja" sagde hun et par gange og lag til sidst på hun så på Syd og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:24 pm

Sydney vendte sig da telfonen ringede hun lagde kothovdt på skrå hun så ikke ret glad ud sydney lignede et sprøgsmål men er var ikke andet end vente og bgyndte istedet for at tage opvasken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:29 pm

"farvel" hviskede hun og rejste sig op og gik over på Syd uden at sige nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:34 pm

Sydney så på hende hun bed sig svagt i læben " er du okay?" spurgte hun fosigtigt hun fandt et viskestykke begynte tøre det som hun havde vasket op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:36 pm

hun rystede på hovedet "det var min far, de kommer ikke tilbage.. de.. de vill havde jeg flyttede der ned" hviskede hun og gik hen og satte sig på en stol
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:41 pm

" det umuldigt din hud kommer jo til skinne" sagde hun
bed sig svagt læben " og du kan ikke flytte fra mig" sagde
hun trodsigt hun vendte bliket nd vasken hun bed svagt læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:48 pm

Kayli rystede på hovedet "jeg kan ikke flytte min bror ligger jo her" mumlede hun og gav et suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:46 pm

sydney slap hvad hun havde hænderne gik hen for give Kayli et kram " du må gerne flytte ind hos mig" sagde hun for at opmunter hende en smule sydney vidste at hun ikke kunne undvære Kayli for Kayli var blevet en søster for hende " jeg kan altså ikke undvære dig" sagde hun sukkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 7:51 pm

Kayli så op på hende "jeg kan heller ikke klare at blive her, tror jeg vil rejse væk et stykke tid. der kommer jo en regnstorm i LA så jeg kan jo tage hen og fortælle dem at jeg ikke flytter og sige hej til alle mine gamle venner" sagde hun blidt og bed siig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 7:59 pm

sydney trak vejret dybt hun nikkede svagt " jeg forstår" sagde hun trist mn prøvede at skjule det hun vendte sig om for tage tøre det sidste op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:01 pm

Kayli så på hende "jeg kommer tilbage der er bare drenge" hviskede hun og hoppede op fra stolen og løb over og lag sine arme om livet på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:17 pm

Sydney sagde ikke noget hun koncenterede sig meget ville ikke sige noget men hvis det stod til sydney havde hun låst hende inde men de hjalp nok ikke rart meget hun smilede meget svagt " det ved jeg" vrissede hun kort " men det er bare" hun stoppede hun kunne ikke sig det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:20 pm

Kayli så på hende "hvad ?" sagde hun blidt og krammede hende mens hun lag sit hovede på hendes ryg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:55 pm

" bare glem det" sagde hun og prøvde vride sig fri for at gå hun var bestemt ikke glad for skulle være så langt væk fra Kayli hun måtte virkelig beherske sig for ikke smadre noget hun åbenede forsigt døren gik ud af den den kolde luft fik hende til slappe af hun kiggede på det sne som langsomt faldt ned fra himmlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:11 pm

Kayli så efter hende og løb ud til hende mens hun gav et suk fra sig "syd ikke gå"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:03 pm

Hun mumlede noget utydligt og kiggede på Kayli " jeg skal ikke holde dig tilbage" sagde hun ligegyldigt vendte blikket væk ikke vise at hun var en smule vred der var alligevel ikke noget hun kunne gøre ved hun bukkede sig ned for samle noget sne op hun formede det til lille kugle kastede den forsigt efter Kayli
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:10 pm

"jeg kommer tilbage så kan vi flytte sammen" sagde hun blidt inden hun fik snebolden på "hej" udbrød hun og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:23 pm

" jamen jeg kan ikke" hun tav det syntes det kom til lyde dumt nikkede bare hun vidste inderst inde at hun talte sandt hun ville bare ikke undvære hende selvom det ikke va i så lang tid hun grinede en smule der hun så Kaylis ansigtutryk de snebolde ramte hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:41 pm

Kayli gik stille hen på sine tæer til hende og lag sine arme om hende og så sødt op på hende "jeg kommer jo tilbage" hviskede hun og bed sig i læben "det er jo bare et par dage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:47 pm

" jeg forstår du blve nød til det" sagde hun lod sig falde ind i Kaylis arme " selvfølgelig kan jeg undvære dig i to dage" sagde hun smilede meget svagt " jeg er bare bleven meget knyttet til dig" indrømmde hun når hun var sammen med Kayli følte hun en form fo samhørihed " men det kan være flyttet når du kommer igen" drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:49 pm

Kayli nikkede "du er jo min søster" mumlede hun og krammede sig ind til hende "jeg kommer tilbage så hurtigt som muligt" mumlede hun lidt og kyssede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:15 pm

Sydney smilede hun var blevet meget knyttet Kayli og kunne ikke undvære Kayli sydney knugede Kayli en smule tætere " lige min ord ma kan måske kalden os vampyr søstere" hun gav slip stirrrede kort på hende " gør det meget hurtigt" sagde hun alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:30 pm

Kayli nikkede da hun ikke kunne få et ord ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:40 pm

Sydney smilede kort da hun vendte blikket imod Kayli " sig noget kvinde" drillede hun satte sig ned sneen nomalt var hun ikke så meget for sne hun sukkede svagt hun tog noget sne i hånden formede det til endnu en kugle kastede den igen efter kayli
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:58 pm

Kayli rystede på hovedet og satte sig os ned og lag sig op af hende uden at sige nået hun kunne ikke få et ord frem hun ville virkelig savne Syd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:43 pm

" hmm jeg kommer til savne dig mega meget selv om det vare meget få dag" sagde hun lagde en arm i hendes skød hun sukkede svagt hun ar engtlig glad for at være havnet i Forks godt nok havde hun mistet en familie men hun fået en ny i Kayli hun bed svag læben du er det eneste familie jeg har tilbage" sagde hun stille men hun fumlede kort med sine figner vendte igen blikket imod Kayli " skal du virkelig afsted?" spurte hun forsigt selvom hun vidste hvad svaret var
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kayli's hus Empty
IndlægEmne: Sv: Kayli's hus   Kayli's hus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kayli's hus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: