Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 første aften i byen

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




første aften i byen Empty
IndlægEmne: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 8:59 pm

Dato :: IRL
Årstid :: efterår
Dag :: fredag
Vejr :: overskyget
Sted :: parken
Tid :: 22.00
Omgivelser :: ingen -

Kelly havde lige flyttet til byen, hun havde ikke snakket med nogen af de andre, der var mange der havde kiggede på hende specielt hendes lyse lange og meget flotte hår, hun er tynd, Kelly havde et par stramme cowboy bukser på med huller i rundt omkring, hun havde en nedringet top på og en bluse med lynlås på ud over,
hendes mobil lå i lommen hun havde intet signal her ude i skoven, det var kedeligt hun havde heller ikke flere penge på sin mobil, hendes mobil var bare en gangske alm. Sony ericsson hun var ligeglad med hvad mærke det var, bare at den virkede, men det gjorde den ikke efter hun var kommet her til byen det var virkelige irreterende. Hun havde så godt nok os sin bærbar, men da havde ikke fået internet i huset i nu, hun havde ikke engang pakkede sine ting helt ud, hun var blevet træt efter den lange rejse det var at komme til forks, men sådan var det jo når ens mor valgte at skulle flytte så langt væk det var muligt, og langt væk det var det i hvertfald for hende, det var for langt væk, hun savnede sine venner, og ikke nok med det, så savnede hun sin gamle klasse og underligt nok selvom hun haddede sin lærere så savner hun os dem.
Kelly havde gået rundt inde i byen den var kedelig, der var intet at lave, hun så parken ikke så langt fra hvor hun stod, byen den var død, efter hendes mening der var ingen uden for at hvad hun kunne se, og alligevel følte hun sig for fuldt, det havde hun gjort hele dagen, det var som om der var nogen der holdte øje med hende, hvad hun foretog sig. Men dette var sikkert bare hendes fantasi fordi byen var så mørk og kold lige nu skulle der ingen ting til at Kelly blev bange og slet ikke når det var mørkt,
Kelly havde det med at elske fyre der bestemte over hende, hun kunne lide at de tvang hende til ting og sager, hun ville helst have de stærke og seje fyrere, dem som kunne se uhyggelige ud og så måtte de gerne være ældre end hende
Hun valgte at ville gå der over, for hvad skulle hun ellers lave, hun gad ikke være der hjemme, så ville hendes mor bare bede hende om at pakke ud og det var slet ikke noget hun gad lige nu og mere i dag
Hun satte sig på en bænk og lagde det ene ben over det andet og lukkede øjene og viftede charmerende med håret
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:10 pm

"du burde ikke være herude på denne tid" hviskede Dominic i pigens øre og skjulte og kold latter. Han havde en sort skjorte på med ærmerne trukket op til albuerne så man kunne se hans hvide hud, han havde nogle mørkeblå jeans på som sad løst på ham, hans hår strittede i en retning pågrund af at han havde sat det med voks som han normalt ikke gjorde. Han var utrolig smuk af en dreng af være, men det var selvfølgelig pågrund af at han var vampyr så var han smukkere end menneske drenge, mange piger som han gik forbi havde gloet efter ham hvilket han altid hadede når de gjorde, det var død irriterende. Han kløede sig i nakken og prøvede at ignorere den dejlige duft af menneske blod og så var det endda en pige, pigers blod ifølge ham smagte så utrolig godt og var det eneste han næsten drak for han kunne ikke fordrage dyreblod, dog kunne han en sjælden gang godt drikke blod fra drenge, men det smagte ikke bedre end pigeblod. Han så på pigen og virkede utrolig uhyggelig i mørket, men han syntes selv at han så ganske normal ud, men han havde jo også vænnet sig til at se sådan ud her, men mange var utrolig bange for ham når de mødte ham når det var mørkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:17 pm

Kelly kiggede op på drengen der stod bag ved hende det havde givet et sæt i hende, og hun sagde " uhh"
hun tog 3 finger op foran munden og smilede og hendes blik var smukt hendes øjne var smukke, hun var generelt en meget smuk pige, hun var ung 16 år, hun viftede med sit hår charmerende og hun tog hånden ned igen og kiggede på ham og smilede hendes smukke hvide lige tænder,
hun lagde hoved let på skrå og sagde " kunne du ikke tænke dig og side ned, du bliver jo ikke højre af at stå op"
hende stemme var blid og rolig, stille og smuk, som en lille pige, den var ikke formørk eller for lys men perfekt.
hun kørte den ene hånd op til håret og en tur igennem håret.
hun luftede håret en smule hendes hår var lyst hun havde et par pink striber og 2 totter der var skifte vis farvede sort og lyst det så godt ud til hende ingen tvivl om det, alle drengene på hendes gamle skulle ville have hende, men de var ikke hendes type
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:28 pm

Han tog fat i ryglænet på bænken og hoppede op og landte perfekt ved siden af hende. Han var en ung 18 årig mand som var utrolig smuk i ansigtet, hans træk var tit charmerende så mange piger faldt for hans udseende fordi de troede han ville være sådan imod dem, men sådan var han bare ligenu. Han smilte charmerende og forførende til hende, men havde andre tanker i hovedet *uhm.. hun skal nok blive en god snack, men lad os nu se om hun vil være vampyr eller bare lade livet for min tørst..* hvor han stadig så på hende. Han smilte og viste hans kridthvide tænder som var utrolig lige hvilket mange havde undret sig over for hele hans familie havde haft skæve tænder, men han var glad for sine lige tænder. Han kløede sig let på venstre arm hvilket han hele tiden gjorde "hvad bringer sådan en pige ud i parken på denne tid? og er du ikke også ny i byen, har aldrig set dig før?" spurgte han charmerende og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:36 pm

Kelly smilte til ham og sagde " jeg er ny her kom idag, hvad jeg laver her ude tja, hvad ligner det? jeg sidder og slapper af og stresser af fra min mor, hun vil ha vi skal pakke hele huset ud i dag og rydde op og gøre rent, så har ikke været hjem de sidste 2 timer det har været en hård rejse her over og jeg kan ikke engang bruge min mobil i den her by, det er kedeligt, " hendes smukke øjene fangede hans hun kiggede ham i øjene hele tiden men kunne fjerne dem igen, det var som om hendes blik var limet fast mod hans, fik dog taget blikket væk lidt efter og kiggede ned på sine smukke små tynder finger de var ikke for små og ikke for store, hendes hus var blød, hendes negle var perfekt og hun havde ikke falske negle på.
hendes hud i ansigtede var perfekt og blød. ingen bumser eller urenheder alt ved hende var perfekt hun var tynd og alligevel ikke alt for tynd, hun var ikke særlig stærkt, hun havde den perfekte kavalergang hendes barm sad perfekt de var ikke forstore og ikke forsmå
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:48 pm

"Hm jeg forstår.." sagde han og så hende selv i øjnene, han undrede sig ikke over hun blev ved med at stirre ind i hans smaragdgrønne øjne nok pågrund af øjenfarven folk stirrede ham i øjnene hele tiden. Han så selv i hendes øjne for at prøve at se om han kunne finde ud af hvilken personlighed hun havde, han havde nemlig læst at man tit kunne gætte andre folks personlighed hvis man kiggede dem godt i øjnene. Han smilte stadig charmerende til hende han ville prøve at se om hun måske ville grine af ham hvis han sagde at han var en vampyr veller om hun ville stikke af, han vidste det ikke, men han fortlate det ikke endnu.. han ville lige lære hende at kende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:55 pm

kelly smilede og det var let at se hendes personhed hun var svag, og et let ofre for alt.
man kunne tydeligt se det på hende, hun var ike særlig stor stærk både fysisk eller pyskisk
hun smilede og rystede en gang
hun frøs hun havde ikke sin jakke på " jeg gider ikke gå hjem men jeg fryser" sagde hun stille og kiggede på ham
og luftede igen hendes hår. alt hendes hår var ægte ikke noget der er sat på med clips nej det var hendes eget og det kunne man godt se, hun havde makeup på men ikke for meget hun gik ikke med foundationen som så mange andre piger gjorde
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:02 pm

Han tog sin trøje af og lagde den om hende som var det et tæppe. Man kunne se hans veltrænede krop, men han frøs heldigvis ikke og var lidt ligeglad med sin krop og alt muligt andet fordi maden skulle nødig blive kold hvis hun overhovedet blev mad elelr om hun blev til en artsfælle. Han så på hende og smilet var forsvundet. Han kunne ikke få øjnene fra hende, ikke pågrund af hendes skønhed, men fordi han ville se hendes udseende og sådan, men folk kunne godt betragte det som om han var betaget af hende fra første gang han lige så hende nu.



//sorry det korte svar s;//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:08 pm

Kelly kiggede på ham og sagde " tak søde"
hun lagde stille sit hoved på hans skylder " nu fryser du ikke vel?" spurgte hun stille og roligt, hun duftede perfekt, hendes perfume var god,
" hvem er du så? jeg er kelly 16, jeg skal gå på skolen her i byen, og jeg syntes den her by er kedelig og mærklig jeg har følt jeg blev forfuldt hele dagen og så når jeg kiggede bag ud var der ingen, er der spøgelser i den her by?"
spurgte hun ham stille og blidt,
hun lagde sin hånd på hans mave ikke for at prøve noget sådan gjorde hun bare altid,
hun markede hans mave muskler *damn han er lækker ham her, mon han kan lide at styrer piger for hvis han kan så skal jeg prøve ham af og se hvad han tør* tænkte hun og hun smilede lumsk og drilsk
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:21 pm

"Bare rolig, har vænnet mig til kulden" sagde han og lagde en arm om hende med et lille smil. Han var selvfølgelig iskold på sin krop. Han så på hende og kunne næsten ikke modstå duften af hende og havde lyst til bare at bide hende ligenu, men ventede.. ventede til det rette tidspunkt, han overvejede noget og tog sin beslutning "vil du med hjem til mig, så kan du få mere varme?" smilte han forførende til hende. Han ignorerede det hun syntes om byen og svarede bare på hvem han var. "Jeg er Dominic, 18 år og går på skolen, men er der aldrig mere.." sagde han og havde sin latter i hovedet da han tænkte på skolen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:31 pm

kelly rejste sig om og sagde " du virker meget kold?"
hun smilede og nikkede til hans spørgsmål om at tage med hjem til ham
" tja hvorfor ikke så slipper jeg i det mindste for at gøre rent og pakke ud," sagde hun og smilede og stod og ventede på at han kom " dominic er et pænt navn, jeg vil heller ikke gå i skole jeg tror jeg pjækker hader det. og min mor finder alligevel aldrig ud af det, hun er aldrig hjemme alligevel" sagde hun og smilede og hun rystede engang og tabte trøje hun vente sig om og sagde " upti tihih" fnis, hun var sød. hun stod med ryggen til ham
hun bukkede sig fremover og hendes røv strittede og var lille god og stram. og så godt ud, hun tog fat i trøjen og i det hun ville rejse sig op tabte hun sin mobil igen, i græsset og hun kunne finde den
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:41 pm

Han så lidt på hendes røv og prøvede at holde et grin inde. han så hun tabte sin mobil og gik over og samlede den op med et lille smil "fint nok, håber du elsker fart for jeg er på motorcykel herover.." sagde han og begyndte at gå over imod den og blinkede til hende. Han gjorde det bare for at få hende til at følge hurtigere med fordi han syntes altid at mennesker gik så langsomt, hvilket var utrolig irriterende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:48 pm

kelly tog trøjen på igen og gik efter ham, hun løb over til hans motorcykel og grinte og hun var i god form. " må jeg kørerE?" spurgte hun stille hun havde faktisk aldrig prøvet at køre på en motorcykel hun var vidst heller ikke gammel nok til det
"eiih det var altså bare forsjov," sagde hun og tog den hjelm der stod på motorcyklen og sagde " er det ok jeg låner din hjelm jeg vil helst ikke have mit ansigt ødelagt hvis jeg kommer til skade hvis du forstår hvad jeg mener? " hun lavede kys mund til ham og smilede....
de kørte afsted og kom hjem til ham.... de holdte uden for der hvor han boede
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:57 pm

"Du er ikk gammel nok.." lo han koldt og så på hende. Han smilte bare koldt til hende da hun tog hans hjelm på "fint nok, så køre jeg uden hjelm, det gør jeg faktisk hele tiden, men har dne altid med mig" sagde han og gassede op og kørte hurtigt hjem til sig selv. han åbnede døren ind til huset hvor huset nærmest bestod af vinduer, underligt nok ville folk sige sikkert. Han tændte lys og havde lukket for motorcyklen imens han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 11:05 pm

hun gik ind i huset og sagde " damn her er virkelig fedt, gid at jeg boede her i stedet for hos min mor, seriøst kan godt lide der er så mange vinduet, det er herre lækkert " hun gik over og fandt en glas ting der stod på en hylde og sagde " hvad er det her for en ting" hun var meget uheldig og det var ikke lige frem fordi at hun passede på den
hun satte den bare fra sig igen og bukkede sig ned for at se på hvad han havde i nogen skuffer, hendes bukser revnede med en kæmpe lyd, man kunne stort set se hele hendes røv nu, hun sprang op og vendte sig rundt og tog sig til røven og sagde " du kan lige vove på at kigge" hun smilede charmerende men hun syntes han var lækker hun ville prøve ham af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 11:08 pm

//FORSÆTTES I PM//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første aften i byen Empty
IndlægEmne: Sv: første aften i byen   første aften i byen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første aften i byen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: