Emne: Sv: For sjov jagt.. Tirs Dec 01, 2009 8:52 pm
Mizz smilte lidt. " jeg er bare en byrde" mumlede han stille og aede hende på armen. Han havde aldrig fortalt det til nogen, men sådan havde han det.
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: For sjov jagt.. Tirs Dec 01, 2009 9:07 pm
"Nej du er ej!"sagde hun"Men.., vil du ikke nok fortælle mig hvad det er?"spurgte hun stille og nussede hans arm
Mizzar Bruger
Erfaring : 855 Respekt : 11 Antal indlæg : 805
Emne: Sv: For sjov jagt.. Fre Dec 11, 2009 10:27 pm
Mizz smilte til hende og sukkede så. " det er svært at forklare " hviskede han. han kunne ikke forklare det.
Arya Leaders
Emne: Sv: For sjov jagt.. Fre Dec 11, 2009 10:33 pm
Hun aede blidt hans kind"Du kunne da prøve? Men hvis du ikke vil snakke om det, så er det okay!"Mumlede hun lavt
Mizzar Bruger
Emne: Sv: For sjov jagt.. Fre Dec 11, 2009 10:37 pm
Mizz kiggede på hende og smilte lidt. " jeg er en byrde for min mor, for dig og for Christa." han sukkede og fortsatte så " jeg sårer jer" hviskede han og kiggede ned i jorden.
Arya Leaders
Emne: Sv: For sjov jagt.. Fre Dec 11, 2009 10:43 pm
Hun sukkede"Du har aldrig såret mig! Det er mig der sårer folk! Jeg er bare pyldret! Jeg har hele tiden dårlige nerver, om hvis der nu sker jer noget, når jeg ikke er sammen med jer! Nogle gange får jeg panik anfald, hvis jeg ikke hører fra jer i længere tid! Du har aldrig såret mig, og jeg nægter at lade dig gøre det!"sagde hun lavt og aede stadig hans kind, lige så stille som et blad der dalede ned fra et træ
Mizzar Bruger
Emne: Sv: For sjov jagt.. Fre Dec 11, 2009 10:45 pm
Mizz kiggede mistænksomt på hende. " men jeg sårer dig når jeg ikke er i nærheden af dig " sagde han og havde lagt mærke til at hun flippede ud når hun ikke havde set ham i noget tid. Han sukkede og kiggede op på himlen..
Arya Leaders
Emne: Sv: For sjov jagt.. Fre Dec 11, 2009 10:54 pm
"Nej jeg bliver bare bekymret for dig om der er nogen der har gjort dig ondt! Det kan du jo ikke sårer mig med! jeg kan jo ikke gå op og ned af dig 24/7, vel?"Spurgte hun og et svagt smil bredte sig på hendes læber, ved tanken om at gå op af ham 24/7
Mizzar Bruger
Emne: Sv: For sjov jagt.. Ons Dec 16, 2009 6:41 pm
Mizz kløede sig i nakken og grint esit bjørne grin. " det er nok ikke så godt" sagde han og smilte. Han lagde hovedet på skrå og smilte til Ay.
Arya Leaders
Emne: Sv: For sjov jagt.. Ons Dec 16, 2009 6:59 pm
Arya smilte til ham og lagde sig ned og lukkede øjnene. Hun sukkede stille og glad. sneen lagde sig på hendes øjenlåg, og smeltede ike da hun var kold. Nærmest koldere end sneen. Hun smilte svagt for sig selv og kunne mærke at hendes kontaktlinser snart var ætstet helt op.
Mizzar Bruger
Emne: Sv: For sjov jagt.. Ons Dec 16, 2009 7:02 pm
Mizz grinte og lænte sig op af et træ, mens han så på sneen der langsomt faldt. Den lagde sig smukte på skovens træer og det bragte dejlgie minder frem. Hans første jul, hans første snemand og en masse andre slørede menneske minder.
Arya Leaders
Emne: Sv: For sjov jagt.. Ons Dec 16, 2009 7:05 pm
Ay smilede stadig. Der var faldet så meget sne på hende på så kort tid, at hun lignede en statue med et smukt tyndt, lag sne. Hendes læber var lukkede sammen på en afslappet måde og hendes hår lå ud i en stor vifte. Hun lyttede stille til naturens lyd. Hun kunne høre de små myrer i jorden under hende. Hun kunne høre en nål, fra et nåletræ falde af.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …