Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 boom boom boom

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:08 pm

Tid: 20:00
Sted: Skoven
Vejr: Mørkt, overskyet og koldt
Omgivelser: Ingen.. tror jeg da...
Årstid: Efterår.

Amira gik langsomt igennem skoven, iført en løs skjorte og et par slidte jeans, imens hun fleksede fingrende rastløs.
Man kunne svagt høre hende synge teksten til black eye peaces "Boom boom boom", til hendes egen store frustration, da hun ikke havde formået at få teksten ud af sit hovede hele dagen.
Det var så også et stort minus at hun kun kunne sætningen "Gotta get that boom boom boom" som bare gentog sig igen og igen og igen. Hun bed sig i læben og holdte vejret. *Stop nu!* tænkte hun surt, og selvom hun godt vidste at der nok ikke kom nogen på dette tidspunkt, håbede hun alligevel inderligt at der ville komme en eller anden og afledte hendes opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:13 pm

Shin gik roligt på en sti i skoven.
Han havde meget at tænke over. Både det med Kate og det med Hayley.
han sparkede til en sten der lå i græsset. Han gabte lidt,
Kate havde sovet hjemme hos ham og han havde ligget rigtigt dårligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:17 pm

AMira rystede en gang hårdt på hovedet og sangen stoppede i to sekunder da hun fik færten af nogen der kom tættere imod hende. Hun rynkede brynene. Shin? Hvad i alverden lavede han her? Hun gik en smule tættere imod hvor færten kom fra og så ham hurtigt igennem mørket "Hej" sagde hun roligt, imens hun gik tættere imod ham så han også ville kunne se hende.
Hun lagde ansigtet i naturlige folder, selvom hun overhovedet ikke vidste hvordan hun skulle reagere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:21 pm

Shin hørte Amira og så op.
"Heej Amira" sagde han overrasket og kløede sig lidt i nakken.
"Øhh, længe siden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:23 pm

Hun nikkede eftertænksomt som svar med et skævt smil over hvad der var sket sidst de så hinanden.
"Og hvad laver du så herude en sen aften hvor du burde sidde hjemme i din hyggelige lejelighed?" spurgte hun med et lille smil, men også et strejf af bekymring. Der kunne jo have sket ham noget herude så sent med alle de mordere der var i byen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:25 pm

"Tjo det burde jeg, men jeg flytter ind ved Kate snart, tror jeg" sagde han stille.
Han smilte lidt til hende og trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:32 pm

Hun lagde hovedet på skrå med et begejstret smil "Fuck det lyder fedt main!" udbrød hun muntert og gik så tæt på ham at hun kunne se ham helt klart "Men hvorfor?" tilføjede hun med et svagt hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:33 pm

//Shin ved til om vampyr xD//

Han trak på skulderne.
"Kate er ikke så glad for at jeg er sammen med alle de vampyr sp hun vil havde mig lidt væk" lo han
"Og hun har viste brug for nogen lige i øjeblikket, problemmer med kæresten" sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:36 pm

Amira spærrede øjnene op over lidt for mange informationer på en gang "Woah woah woah woah skat, nu tager vi lige en slapper.. Hvordan fanden i helvede fra den klammeste satan i hele verden kan du vide NOGET SOM HELST til de mordere?!" næsten råbte hun og mærkede at pulsen hævede sig en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:38 pm

han grinte over hendes reaktion
"Jep jeg ved alt om det" sagde han smilende.
"Og jeg ved du er varulv" sagde han og gik helt hen og prikkede hende på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:44 pm

Hun greb hårdt fat om hans hånd "Hvordan. I alfuckingverden. Kan du vide. Noget som helst om det her?" hvislede hun og kneb øjnene let sammen imens raseriet langsomt byggede sig op indeni hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:46 pm

´Han bed smerten i sig.
"Hey jeg fandt selv ud af det." sagde han og tog sig til hånden for at få hende til at slippe.
Det gjorde ret ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:53 pm

Hun slap ham pludseligt "Undskyld..." hviskede hun med dårlig samvittighed "Det var ikke meningen at... jeg... det er bare lidt..." hun så op for at se om han forstod et eneste ord som hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:56 pm

"Amira, det var ikke ment på den måde" sagde han stille
Han så på hende med et smil.
"lad os starte forfra." sagde han og nikkede.
"Heej Amira" smilte han og rakte sin hånd frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 9:59 pm

Hun kunne ikke lade være med at grine svagt og række ham sin hånd "Hej Shin" Svarede hun med et kærligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:03 pm

"Så hvad har du da lavet her for tiden" spurgte han og satte sig ned under et træ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:05 pm

Hun fulgte hans bevægelse og satte sig overfor "Jeg har... været ikke i Forks" svarede hun stille og så ned i jorden "Kom hjem fra nogle dage siden..." Hvis han regnede ud med det samme hvad hun havde lavet i sit fravær... Hun bed sig i læben og tvang sig til at tænke på noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:08 pm

"Har du været i Frankring" spurgte han med et vredt udtryk.
Han rystede lidt på hovedet af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:11 pm

"Jeg har ikke lyst til at snakke om det" hviskede hun som svar og bed sig i læben "Men det var New York... jeg havde ikke råd til at tage til Frankrig... Jeg var i seriøs pengenød og jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle gøre" ordene slap ud før hun kunne stoppe sig selv, men selvom at det lettede at sige bare en smule, ville hun stadig ønske at hun havde holdt mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:14 pm

"Hvorfor kom du ikke til mig" spurgte han
"Jeg kunne havde hjulpet dig" sagde han og strøj en finger hen over hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:18 pm

Et sug gik igennem hendes krop da han rørte hende og hun så ned i jorden imens hun mumlede "Jeg ville... ikke være til besvær, jeg hader ikke at kunne klare mig selv" hun gav sig til at kradse let i jorden så hun havde noget at beskæftige hænderne med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:19 pm

"Men det er du ikke" spurgte han og smilte hende.
"Hvor bor du" spurgte han og trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:22 pm

Hun svarede ikke. Istedet gav hun sig til at kradse mere hektisk i jorden imens hun mærkede vandet stige op i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:23 pm

"Amira, svar mig" sagde han og prikkede blidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:27 pm

"Min lejer har smidt mig ud" Kom det som et lille pip "Det gjorde han da jeg kom tilbage... jeg... bor på gaden..." en tåre ramte jorden, men hun holdte stædigt resten tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:29 pm

"Amira lille pus" sagde han stille og lagde armen trøstende om hende.
"Du kan bo hos mig til du finder noget" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:33 pm

Hun rystede på hovedet "Nej jeg vil ikke være til besvær" hviskede hun med en stædig undertone og bed sig hårdt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:36 pm

"Come on Mira" sagde han bedende.
"Jeg har selv boet på gaden, og det skal du ikke gøre igen." sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:39 pm

"jeg tror måske også det ville være en god idé hvis..." hun tøvede og håbede at det ikke ville lyde forkert "At det ikke er dig jeg bor hjemme hos..." hun løftede hovedet en smule for endelig at se lidt på ham for at tjekke hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:41 pm

han så undersøgende på hende.
"Hvad mener du" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:43 pm

Amira så med det samme ned igen og begyndte hjælpeløst at pille i noget græs "Det er bare, jeg ved jo ikke hvordan du har det med mig og..." hun lod resten af sætningen fade ud og lod ham færdiggøre den i sine egne tanker som han nu selv tolkede hendes mening med det hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:46 pm

"og hvad" spurgte han.
"Jeg vil gerne havde dig boende." sagde han for at overbevise hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:49 pm

"Og jeg har stadig virkelig stærke føleser for dig" Røg det ud af hende i en lettere skinger tone og hun stirrede intenst ned i jorden "så der skal ikke ødelægges noget venskab hvis du ikke har det på samme måde" fortsatte hun i et klart påtaget roligt tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:51 pm

Han så ned i jorden.
"Jeg kan virkelig godt lide dig, men Amira jeg holder ikke til at du ombestemmer dig hele tiden" sagde han
Han så på hende men et undskyldende bli. "Men jeg vil ikke lade dig bo på gaden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:54 pm

"Jeg ombestemmer mig ikke" svarede hun fast "JEg har bestemt mig... men nu er der bare så meget rod i mit liv" hun rystede på hovedet "Jeg kan måske flytte ind hos Daniel... Jeg skal bare lige have spurgt ham først" hun bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:57 pm

"Det er hermed afgjort du flytter ind" sagde han bestem,
men med et lille smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:00 pm

Hun så op på Shin med et bedene blik "Shin... det kan du ikke bede mig om" hviskede hun "Jeg kan ikke holde ud at skulle se dig hver eneste dag, velvidene til at du ikke vil at det bliver os to..." hendes puls dunkede for hendes øre og hun sank en klump.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:01 pm

"Jeg har en idé" sagde han smilende
"Når jeg flytter ind hos Kate kan du bo i lejligheden" smile han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:04 pm

"Sludder, jeg kan sagtens flytte ind hos Daniel" mumlede hun og så ned igen. Hun trak sig væk fra Shin og lukkede øjnene et kort øjeblik "Er hun vampyr?" spurgte hun så, ivrig efter at lede samtale emnet væk fra sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:05 pm

"Hvem" spurgte han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:14 pm

"Hende du er forelsket i" Svarede Amira alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:16 pm

"Hvor har du hørt om det" spurgte han og mistænkte med det samme Kate.
"Ja hun er vampyr" hviskede han for ikke at gøre hende ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:23 pm

Amira viftede afværgende med hånden "Det siger sig selv søde Shin" svarede hun og stirrede hårdt ned i jorden "Men... Du kan forelske dig i alverdens piger, alle andre end mig hvis det kan gøre dig lykkelig men hold dig væk fra morderne" hun klemte øjenene sammen, men åbnede dem hurtigt igen "Kate er fuldstændig ude af sig selv, det er jeg sådan set også men det her er Kate vi snakker om! Hvordan kan du såre hende så meget, og så for en der vil tage dit liv?" Amira spyttede hårdt ordene ud, ude af stand til at forstå hvorfor Shin ikke bare kunne holde sig væk fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:25 pm

"Hvorfor kan du ikke bare være ligeglad" sagde han surt.
Han vidste at det var ondt sagt, men hun gav ham ikke noget valg.
"Tror du jeg har tænkte mig at lade mig forvandle" spurgte han dumt og rynkede på næsen
"Jeg gider ikke det her mere" sagde han lidt efter stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:28 pm

"Shin jeg elsker dig højere end mit eget liv, jeg ved godt at det ikke er en så stærk ting at sammenligne med, men hvordan kan du dog tro at jeg nogensinde kunne være ligeglad?!" hun så på ham med et såret blik
"Jeg tror ikke at du kunne lade dig forvandle, jeg tror at hun er ligeglad med hvad du vil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:30 pm

Shin trak på skulderne.
"Undskyld" hviskede han.
han så på hende med et bedende blik. "Amira så fortæl mig hvad jeg så skal gøre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:37 pm

"Bare... hold dig væk fra hende" svarede Amira kort for hovedet "Tag et andet sted hen hvis det er sådan, og tag Kate med dig..." hun sank en klump "Du kan vælge alle andre end en af dem... Kom nu Shin" hendes bedene stemme blev lettere grødet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:41 pm

"Det er sjovt. I siger jeg skal holde mig fra dem, og de siger det modsatte." sagde han
"Hvem mon jeg skal tro, måske en der ikke køre rundt med mmig" sagde han ondt.
Han fortrød med det samme at han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:53 pm

Hun lukkede øjnene "Shin det er fint at du ikke tror mig" sagde hun med skælvende stemme "Jeg forstår godt at du hader mig for hvad jeg har gjort imod dig, men jeg hader migselv mere. Men så tro på Kate. Hun har aldrig løjet, hun har altid været der for dig og hun elsker dig." Hendes stemme knækkede over og tårer trillede ud under hendes sammenpressede øjenlåg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 11:55 pm

Han lagde endnu en gang armene om hende.
"Jeg er ked af det. det var ikke meningen at jeg.." sagde han stille
Han kunne slet ikke får det til at lyde rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





boom boom boom Empty
IndlægEmne: Sv: boom boom boom   boom boom boom Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
boom boom boom
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: