Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny på skolen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:15 pm

Justin så ind i rummet. "Hvad skal du så have nu" spurgte han stille. Han havde ikke så meget lyst til at være alene den første time men det skulle han vel bare over.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:18 pm

Chris tænkte sig om, "Hmm, det ved jeg ærlig talt ikke, men jeg kan da bare være her? Hvis du godt vil have det, for
Mr.Toodleman kan alligevel ikke huske hvem der går i klassen, og hvem der ikke gør..", hun smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:22 pm

Justin smilte glad. "Det lyder godt" sagde han og gik langsomt og tøvende ind i rummet. Han satte sig ved et af de tomme borde og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:27 pm

Chris ventede til han havde sat sig, og gik så hen til bordet ved siden af ham, og udvrød et stille muhaha..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:37 pm

Justin smilte til hende og tog sit tegnehæfte frem. Han slog op på en af siderne hvor nogle af hans tegneringer var.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:38 pm

Chris studerede ham nøje, "Tegner du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:46 pm

"En smule" svarede han lidt genert og smilte til hende

//Mit net gik lige ned undskyld tiden. og her kan du se den tegning han har tegnet http://fc03.deviantart.com/fs15/f/2007/040/f/c/gay_emo_boys_by_tifachan.jpg //
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:48 pm

"EN SMULE?!", halv-råbte Chris og nogle af de andre begyndte at glo på hende.
"Du tegner jo fantastisk!", sagde hun dæmpet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:39 pm

Justin lo lidt af det. "Syntes du virkelig det" spurgte han og skubbede lidt til hæftet.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:47 pm

"Meget..", hun kiggede på ham, og smilte seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:51 pm

"Vil du have et stykke papir som du kan tegne noget også" tilbød han venligt
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:56 pm

Hun grinte højt, men tog hånden for munden, sådan han ikke kunne se hendes hjørnetænder, "Jeg tror bare at du vil miste din tegnelyst, når du ser hvor skrækkeligt jeg tegner.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:58 pm

"Åh så slemt kan det da ikke være" lo han og gav hende et stykke papir "Jeg kan jo lære dig det" sagde han og puffede hende blidt.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:02 pm

"Vil du virkelig det?", hun smilede skævt. Hun kunne ikke mærke at han puffede til hende, da hendes hud var ligsom marmor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:05 pm

"Hvis du har lyst" sagde han roligt og så glad på hende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:43 pm

"Meget gerne.. SKal jeg vise dig hvor dårlig jeg er inden du prøver at lære mig det? Sådan du lige kan se hvor mange hjælpe midler du skal bruge?", hun smilte stort, dog med lukket mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 11:34 pm

Justin nikkede og så afventende på hende men et lille drillende smile gemte sig på hans læber
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 4:19 pm

Chris stjal en af de andre elevers blyant, og kiggede tænkende ned på parpiret..
Hun kiggede, lidt efter, op på ham, "Hvad skal jeg tegne?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 4:36 pm

"Lige hvad du har lyst til at tegne" sagde han
mens han så ned på hendes papir.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 6:16 pm

Hun tænkte sig om, og begyndte at tegne.
Hun have bare valgt at tegne en simpel blomst. Hun vidste ikke rigtig hvad det var for en blomst, men der var et billede af den inde i hendes hoved.
Hendes hoved var helt nede i parpiret. Hun sad dybt koncentreret og tegnede så flot hun overhovedet kunne..
Da hun lidt efter var færdig, rettede hun sig op, smed blyanten, kiggede skeptisk på tegningen og sagde, "Så!", og begyndte at skraldgrine, "Ja, jeg ved godt det er grimt og så videre, men det er altså det pæneste jeg kan".

//Tegningen: http://www.allaboutdrawings.com/images/poppy-pencil-drawing-21140365.jpg //


Sidst rettet af Christabel Ons Okt 28, 2009 6:20 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 6:19 pm

Justin så på tegningen "Hey den er da flot" sagde han
Han så på hende igen. "Du kan da godt tegne" sagde han og sendte hende et varmt blik
Han lagde hovedet lidt på skrå for at betragte tegningen ordenligt.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 6:23 pm

Chris løftede sit ene øjenbryn, "Seriøst?", hun kiggede på sin tegning igen, og studerede den.. "Okay..", hun smilte, men kiggede stadig på tegningen, "Måske er det ikke den grimmeste tegning ever, men det er i hvert fald 1000 gange grimmere end din!", hun smilede stadig og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 6:27 pm

Justin rystede voldsomt på hovedet
"Det passer i hvert fald ikke" sagde han og smitle lidt drillende til hende
Han troede ikke at han skulle finde sådan en sød pige som gad snakke med ham den første dag på den nye skole
"Her du må få min tegning" sagde han og rev papiret ud af hæftet og rakte hende den.
"det er ikke det bedste jeg har tegnet men nu er det din" sagde han varmt.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 7:36 pm

Chris kiggede på den som han holdte i hånden, "Virkelig?", hun smilte varmt igen, "Årh..", hun tog imod tegningen, "Tak..", hun samlignede hendes og Justin's tegning, og sagde med lidt sarkastisk tone, "Altså.. Hvis du vil, må du da også godt få min tegning?", hun grinte. Det var lige som i børnehaven, hvor man gav tegninger til hinanden.


Sidst rettet af Christabel Fre Okt 30, 2009 10:11 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 7:41 pm

"Det vil jeg meget gerne" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 10:12 pm

Chris løftede et øjenbryn, og smilede bare af ham, "Jamen.. Værs`go da", hun rystede på hovedet og gav ham tegningen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny på skolen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Ny På Skolen
» PÅ skolen
» Ny på skolen
» Fy for ***...! Skolen -.-
» Første dag på skolen!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: