Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny på skolen

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 4:44 pm

Sted:: Forks high school
Tid:: Helt sikkert til 1. time
Vejr:: Det samme kedelige Forks-vejr
Omgivelser:: Alle de mennesker der skal være på skolen
Årstid:: Efterår
Påklædning:: Som sædvanelig sorte busker og et par funky seler med prikker, en sort hættetrøje hvor der er bloddråber på ned af siden

Justin gik med sin takes over skulderen. Han stod udenfor skolens indgang og røg. Han var meget nervøs og havde derfor brug for at afstresse lidt. Han så på de efter hånden mange elever der gik ind og ud af døren. Han glædede sig ikke til at han skulle havde sig første time og han overvejede kraftigt at pjække. Men det var jo hans første dag på skolen og blev derfor nødt til at gå ind men i stedet tændte han en ny.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 5:38 pm

Chris var på vej til skole, alene. Hun havde en skulder-taske over skulderen, og gik med høretelefoner i ørene, og hørte sit elskede Flyleaf. Hun havde sine mørke jeans på, og en t-shirt med rødt print på. Hun havde en sort strik-hue på, som dækkede det øverste af håret, mens resten var krøllet, og hang ned af ryggen.
Hun lagde mærke til at der stod en ny dreng og røg. Chris kunne ikke fordrage rygere, hun gik over til ham, "Du ved godt at du faktisk er igang med at begå selvmord?", sagde hun halv-koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:22 pm

Justin så på pigen og lo lidt "Hvis du mener den her" sagde han og viftede lidt med cigaretten "Slukker jeg den bare" sagde han roligt og smed den på jorden og tråte på den. Så kiggede han på pigen "sådan" sagde han stille og tog sin taske over på den anden skulder. "Jeg er Justin" svarede han en smule genret
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:28 pm

"Christabel", sagde hun, som en hilsen og smilede over at han droppede cigaretten.
"Ny her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:34 pm

Justin nikkede langsomt "Ja ny som det kan være" svarede han stille mens han stadig så ned i jorden. Han var meget genert når det gældt smukke piger
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:40 pm

Chris undrede sig lidt over, hvorfor han bare stod og kiggede ned i jorden.
"Hmm, jeg har heller ikke været her i særlig lang tid", sagde hun stille, "Hvad er der egentlig så spændende ved jorden?, siden du kigger på den?", hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:42 pm

Justin rødmede kort og så på hende. "Ikke noget særligt. " svarede han stille. "Men hvilken klasser går du i" spurgte han for at være sikker.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:46 pm

Hun lo kort, "Sixth Form", hun elskede at snakke engelsk, "Hva med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:47 pm

"1. g" svarede han stille. "Men hvor ligger biologilokalet" spurgte han mens han så på nogle papir.

//Spiser lige og så er jeg tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:52 pm

"Eh, jeg er ikke helt sikker..", hun tænkte sig om, "Men jeg kan vise dig hvor jeg tror det er?"

//Fint.(:'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:16 pm

"Det lyder godt" sagde han stadig stille og åbnede døren for hende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:22 pm

Hun nejede højtideligt, og gik ind af døren. Hun kiggede bagud for at tjekke at han var med..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:25 pm

Justin gik ind og slap døren bag sig. Han gik hurtigt op ved siden af hende mens han holdt øje med de mange elever der strømmede til.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:29 pm

Chris indåndede hans lugt, og smilte, *Kæft han dufter godt!*, tænkte hun, men rystede på hovedet for at tænke på noget andet, hun smilte svagt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:30 pm

"Hvor lang tid har du så gået her" spurgte han og tog sig sammen til at se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:34 pm

"2 uger", hun smilte, "Så jeg er faktisk stadig kinda ny.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:36 pm

"Det var ikke lang tid" sagde han stille og smilte prøvende til hende. "Men det er længere end mig." sagde han og bed sig i læben. "er der ellers nogle flinke mennesker her"
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:39 pm

"Ja.. Nogen er bedere end andre, men jeg holder mig mest for mig selv, medmindre jeg møder dem jeg kendte inden jeg kom", hun smilte igen, *Hmm, han er vidst meget sky.. Det skal jeg nok få lavet om*, hun smilte for sig selv - større end før.


Sidst rettet af Christabel Søn Okt 25, 2009 9:44 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:41 pm

"Så du har ikke mange venner" spurgte han stille og vente blikket mod de papir han havde i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:44 pm

"Neij, det har jeg vel ikke..", hun kiggede ligeud, og derefter over på ham, "Men jeg har nok", hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:45 pm

"Det er jo hellere ikke fordi jeg har for mange venner" sagde han og trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:51 pm

Hun nikkede, "Hvor lang tid har du boet i Forks?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:54 pm

"2 dage" svarede han og standsede op ved et af de mange skabe. "Det her er vist min" sagde han og åbnede den med sin kode " jo det var det" han smed sin taske ind efter han havde sat alle bøgerne på hyden og tog bioliogibøgerne med sig.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:56 pm

Chris tænkte sig om, "Hvor boede du før?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:59 pm

"På et børnehjem i Califormien" svarede han endnu mere stille. Han så ned i jorden igen. På en måde skammede han sig over det og var ikke glad for at sige det.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:02 pm

"Årh..", Chris fortrød at hun havde spurgt, for han så ikke særlig glad ud, "Undskyld..", sagde hun stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:04 pm

Justin så overrasker på hende. "Nej det er helt okay. det gør mig ikke noget" sagde han og bed sig i læben med et lille smil spillende om hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:05 pm

"Okay..", hun smilte svagt, "Hvad synes du så om Forks?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:09 pm

Han tænkte sig ikke meget om for han sagde "regnfuldt, hyggelig og anderlede by"
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:11 pm

Hun lo kort, "Lige mine ord", hun tænkte sig lidt om, han var ret speciel ham drengen, "Hvorfor flyttede du egentlig til Forks?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:14 pm

Han tog en dyb indåning inden han begyndte at fortælle. "Den gang jeg var lille blev jeg efterladt i Forks og så tænkte jeg at jeg ville prøve at være her igen"
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:15 pm

"Hmm, det kan jeg godt forstå.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:16 pm

"Men hvorfor valgt du at flytte til Forks" spurgte han og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:18 pm

"Jeg boede her også da jeg var lille..", hendes smil forsvandt, "Men min mor drev mig til vanvid, så jeg flyttede væk fra hende og min tvillinge-søster..", hun kiggede på ham, "Jeg flyttede til England i 3 år, og så valgte jeg at flytte tilbage for at finde min søster.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:20 pm

"Fandt du hende så" spurgte han og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:21 pm

"Ja, heldigvis", hun smilte *Argh dreng! Ikke bid dig i læben, for hvis du bider hul så..* Hun kiggede stift på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:24 pm

"det var da heldigt" sagde han glad. Han var ved af falde til ro. Han var meget gernt når det gældt piger men efter lidt falde han til ro
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:26 pm

"Nemlig.. men hun gider ikke gå i skole, så det må jeg jo klare selv..", hun grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:28 pm

"Så er det heldigt at du ellers bare kan klare det sammen med mig" sagde han og smilte varmt til hende. "Kender du ikke andre på skolen"
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:29 pm

Hun tænkte sig om, "joh.. Jeg kender.. 2.. jeg ved ikke om de andre jeg kender, går her", hun smilte forlegent, *Man burde da vide om ens venner går på samme skole som en selv..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:31 pm

Justin grinte lidt af det hun sagde med at hun ikke vide om hendes venner gik på skolen. "Okay det var da godt" sagde han lidt efter.

//Smutter lige en halv time ^^//
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:34 pm

Hun lo kort, "Why?"

//Okay, jeg logger nok snart, så vi skrives bare en anden dag?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 10:54 pm

"Er det ikke godt at kende nogen på skolen" spurgte han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 11:10 pm

Hun grinte, "Jo, det er det vel.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 3:49 pm

"Skal man havde idræt hvert år" spurgte han mens et lille suk kom over hans læber
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 3:57 pm

Hun lo kort.. Chris var i godt humør idag.
"Ja, desværre..", sagde hun og smilte beklageligt til ham, "Men hvis nu du har hypermobile-led - som jeg lige pludselig fik for 2 uger siden - så behøves man ikke at lave så meget", hun kiggede smilende på ham, og håbede at han forstod hvad hun mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:01 pm

Justin forstod hende godt. "Slipper man hvis man har ondt i øh knæet" spurgte han og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:07 pm

Hun grinte og folk på gangen kiggede forvirret på hende, for de havde aldrig hørt hende grine så meget før.
"Ja, men så skal det nok være en gammel skade, sådan at det ligsom ligger i knæet, hvis du forstår?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:09 pm

"En meget gammel skade" sagde han og nikkede. Han syntes at hun var meget sød og hyggelig at snakke med.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 4:13 pm

"Great..", hun smilte, "Nå men, her er biologi så", hun slog armene ud, mod biologi-lokalet, hvor der allerede sad et par stykker..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny på skolen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ny På Skolen
» PÅ skolen
» Ny på skolen
» Fy for ***...! Skolen -.-
» Første dag på skolen!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: