Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nyt navn, ny identitet

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 8:31 pm

Dag:Søndag¨
Årstid:Efterår
Dag:18.10
Vejr:det er koldt, månen skinner mat og stjernerne skinner klart. Der er en kold nattebrise og ingen skyer er at se i miles omkreds.
Sted: en parkerings plads nær byens park.
Omgivelser: Meget få som der enten er ude for at lufte hund, på vej hjem fra arbejde, eller bare ud for at gå en tur.

Arya sad som en statue inde i sin jaguar. Hun kigge ud af forruden og åbnede til sidst bildøren. Hun var stadig en smule
chorkeret over det der var sket tidligere på dagen inde i Seattle. Hun gik med hastige, dog lydløse, skridt hen mod parken. Lige så snart hun trådte ind i den kom en isnende kold vind med dufte fra alle de dyr der opholdt sig i parken. Arya blev en smule sulten men slog tanken væk og sluttede sig til træernes skygge. hun sad i nærheden af en lygtepæl. Dens skær var varmt og hvis arya trådte ud i dens belysning, ville man næsten tro hun havde samme farve som et normalt menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 4:23 pm

Shin sad på en bænk henne i parken. Han sad med en bog og prøvede at læse, men han kunne ikke rigtigt koncentrere sig nok til at få det læst. Hans engelsklærer havde givet dem en masse sider for og han var taget ned i parken for at lave noget, men tiden var løbet fra ham, da han havde sat sig til at høre musik i stedet. Han sad og vipppede med foden i takt til musikken.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeTors Okt 22, 2009 10:45 pm

Arya opfangede duften fra et menneske. Hun hørte også musikken. Ligeså tydeligt som var det hende selv der hørte det. Hun så sig lidt omkring og fik øje på en dreng. hun lod blikke glide over ham. hun sugede hver detalje til sig, det gjorde hun altid med nye mennesker, dyr, vampyrer og varulve, for så kunne hun bedre huske dem hvis hun en dag mødte dem igen. hun gik langsomt over mod drengen. Og da hun var inden for hans hørevidde sagde hun"Hej" Med et smil, og højt nok til at han kunne høre hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 7:37 pm

Shin så på pigen med et smil. "Hej med dig" sagde han med sin charmerende stemme og betragtede hende lidt men dog diskret.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeFre Okt 23, 2009 8:06 pm

hun smilede let og lagde godt mærke til hans diskrete blik."Jeg hedder Arya Islanzadi Brisingr"Sagde hun med en stemme så blid som en forårs dag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 9:57 pm

Shin smilte igen til hende. "Og jeg hedder Shin" sagde han unden at sige sit efternavn. Han blinkede grinende til hende. "Bor du her i Forks" spurgte han med sin charmerende stemme..
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeLør Okt 24, 2009 11:52 pm

"jah, men jeg har været bortrejst i et par uger"sagde hun med et skævt smil"må jeg sætte mig?"spurgte hun og fandt hurtigt en elastik frem og satte det røde hår op i en løs knold
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 11:53 am

Shin rykkede en smule. "Bare slå dig ned" smilte han og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 11:52 pm

Hun smilede og satte sig ned ved siden af ham"Hvad laver du så herude på denne tid af aftenen?"spurgte hun. Han vidste sikkert ikke hvilken fare han svævede i, ved at være udenfor på denne tid af aftenen. Men hun kunne jo heller ikke fortælle ham det for så blev hun nødttil enten at dræbe ham eller forvandle ham. Hun fik små rynker i panden over al sin spekulation
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 3:06 pm

Shin vidste godt hvad hun var. Han havde fundet ud af det for lidt tid siden. Han var ikke bange for han havde så mange vampyr venner, men Kate havde advaret ham mod at gå ud om aften alene. "Jeg keder mig bare lidt, men det er godt med noget selvskab."
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:04 pm

hun smilede"Hvor lang tid har du boet her i Forks?"spurgte hun og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 7:56 pm

"Et par år" sagde han og smilte til hende mens han betragtede hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 6:28 pm

Hun gengældte smilet"Jeg mindes bare ikke at have set dig i skolen"sagde hun og lagde den hvide hånd på sit lår, da hun ikke vidste hvor den ellers skulle være. Hun vidste ikke at han vidste hvad hun var, så hun sørgede om hyggelig for hverken at røre ham eller gøre andet som kunne hentyde til at hun ikke var helt menneskelig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 9:58 am

Shin smilte til hende. "Det er for dårligt. Hvilken klasse går du da i"
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 12:04 am

"3.G"Sagde hun med et smil"Og dig?"spurgte hun stadig smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:57 pm

"Også 3. G" sagde han smilte.
"Det er sikkert fordi du ikke har kigget efter mig" lo han i en drillende tone og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 4:57 pm

Hun grinede og svarede"Måske, eller også har mine "instinkter" bare ikke stødt på dig!"svarede hun drillende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 5:44 pm

"Det kan jo også være." sagde han og nikkede
"Eller også ville du bare ikke se mig" lo han.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 7:53 pm

"Nemlig! Jeg havde en lille stemme indeni som tænkte wraaah, her gang jeg kom i nærheden af dig! så derfor gik jeg uden selv at vide det i en stor bue uden om dig"sagde hun grinende og blinkede til ham x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 1:12 pm

"Jeg vidste det" sagde han og puffede drillende til hende.
"Men nu har vi mødt hinanden, det er det der tæller" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:15 pm

Hun grinede og puffede stille tilbage, da hun ikke ville have at han skulle se hendes kræfter"Ja det er og den der lille stemme er allerede flygtet"Sagde hun med et drillende grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:22 pm

Han lo lidt af hendes ord
"Og den har bare at blve væk" smilte han og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:27 pm

"Jeg tror den er meget bange for dig, så den holder sig på laang afstand"sagde hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:31 pm

Shin smilte blidt til hende.
"Så du lover mig at du aldrig vil går forbi mig igen" spurgte han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:36 pm

Hun kiggede på ham med et bredt smil"Det er en aftale, men så skal du også love at du aldrig vil gå forbi mig, og jeg mener aldrig"Sagde hun med et blink i øjet og rakte hånden frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:43 pm

Shin tog hendes hånd.
"Det lover jeg" sagde han højtideligt.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:46 pm

"Godt, for jeg vil sørge for at du ikke kan løbe fra det"sagde hun med et grin"og hvis du bryder det så sender jeg den lille stemme dims efter dig!"Sagde hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:49 pm

Shin sprang et skrid tilbage
"Neej det må du ikke" lo han og spillede ked af det.
Folk så godt nok lidt efter ham men han tog sig ikke af det..
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:54 pm

"Jo for jeg er nemlig ond!"Sagde hun og så lidt spørgende ud over det hun lige havde sagt"Eller nej jeg er ej, okay så sender jeg ikke stemmen efter dig, istedet så øøøh...Lige et øjeblik skal i liige finde på en straf"Sagde hun drilskt og lod som om hun tænkte sig om xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 2:55 pm

"Du kunne straffe mig med at bare gå forbi mig" tilbød han smilende
"Nej det er også for hårdt"
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 3:03 pm

"Ja se du er jo genial!"sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 7:37 pm

"Jamen så er det en aftale" nikkede han og sendte hende et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 7:44 pm

hun smilede kækt tilbage,
hun fjernede ind lok hår som var på vej ned i hovedet på hende.
hun hørte pludseligt et egern trække vejret oppe i træet over bænken,
men hun vendte sig ikke om for at se den,
da det ville være ret afslørende,at hun kunne høre noget,
som andre normale mennesker ikke kunne høre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 7:46 pm

"Så hvad har du lyst til at lave" spurgte han
Han fugtigede sine læber og lagde hovedet på skrå for at betragte hende lidt,
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 7:49 pm

hun løsrev sig fra at sidde og lytte til et, egern?
"hmm, altså vi ku..."hun kiggede sig omkring for at se om der var noget man kunne lave,
"øhm, har du nogen ideér?spurgte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 7:51 pm

"Vi kunne jo.." sagde han tænkende.
"Vi kan tage ned på legepladsen." lo han barnligt.
Han havde en gang været derned med Kayli det var faktisk ret hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 7:53 pm

"det ka vi vel godt"sagde hun med et smil
"du viser hvor, for jeg har ærlig talt, aldrig været på den der ligger her i byen"sagde hun improviserende og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 7:56 pm

"Okay følg efter mig" sagde han og sprang op fra bænken.
Han rakte sin hånd frem mod hende og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:00 pm

Hun smilede og rejste sig op.
Hun lagde forsigtigt sin hånd i hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:02 pm

Shin hev hende med efter sig.
De gik i et par minutter.
Så ankom de til en lille legeplads.
"Så er vi her" sagde han og gik hen til gyngerne
Han satte sig ned på en af dem. Han gyngede stille frem og tibage,
mens han smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:05 pm

Hun smilede og satte sig på den anden gynge
og gyngede stille frem og tilbage imens hun diskret kiggede på legepladsen,
*ej hvor er børn dog forkælede i dag,
den gang jeg var barn havde pigerne en dukke,
og drengene et træsværd,
og det var vi lykkelige over at have"tænkte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:07 pm

"Det er et hyggeligt sted ikk´" spurgte han og lo en smule.
Han kastede et blik på legepladsen.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:10 pm

Hun nikkede bekræftende,
og kiggede på ham med et smi
l"skal vi se hvem der kan gynge højst?"spurgte hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:11 pm

"Det kan jeg" sagde han smilende.
Han satte af og kastede sig nærmest frem for at få gyngen op.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:15 pm

Arya grinede"nej det kan jeeeeg"sagde hun grinende og begyndte at gynge hurtigere og højere uden nogle problemer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:18 pm

Shin fik fart på, men han var dog ikke den der var højest oppe.
Han fik aldtid sådan en kvalme når han gyngede.
Han sprang hurtigt af og lagde sig lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:19 pm

Arya tog farten af og lidt efter hoppede hun stille af og satte sig i skrædder stilling ved siden af ham"er du okay?"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:20 pm

Han blev liggende og så på hende.
"Ja, jeg har det helt fint. bare lidt kvælme" sagde han
Han sendte hende et beroligende smil.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:21 pm

"okay"sagde hun med et smil"for så vil jeg bare lige meddele dig om at jeg vandt"sagde hun med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 8:27 pm

Shin lo lidt.
"Det tror jeg gerne du gjorde" sagde han.
Han tog hendes hånd og kyssede den.
"Du er den bedste" lo han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt navn, ny identitet Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt navn, ny identitet   Nyt navn, ny identitet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt navn, ny identitet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Killing uden navn?
» Skoven. (Kreativt navn xD)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: