Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sandheden..?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 3:18 pm

Dato :: 13. oktober
Årstid :: Efterår
Dag :: Tirsdag
Vejr :: Solskin og overaskende en smule varmt
Sted :: La Push Baby ;D
Tid :: 13.00
Omgivelser :: Andre elever fra Reservatets Gymnasie

Lucy sad for sig selv på sandet. Eleverne fra Reservatet havde fået fri denne dag på grund af dette dejilge vejr. Lucy var rykket over på Reservatets Gymnasie, fordi at der havde været så mange underlige lugte over ved Forks Gymnasie. Mange fra Reservatet havde godt lagt mærke til at hun var lidt speciel, hun var næsten lige flyttet ved udkanten af Reservatet, men alligevel.. var hun en vareulv? Lucy havde først fundet ud af det, efter at hun selv var blevet ret varm og hendes forældre havde ladet hende været i sengen. De var rejst ud af Forks for lige at komme til Frankrig, så de kunne snakke med nogen omkring noget vigtigt hun ikke helt forstod.

Lucy sad på et håndklæde og sukkede. Hun så på hendes hænder, helt perfekte som altid. Hun var blegere end alle de andre på Reservatet. Hun var nok en af de eneste der var så hvid som hun egentlig var. Hun havde derfor lagt sig ud i solen med hendes bikini på. Hun så på de andre elever der fjollede rundt med hinanden. Der var også kommet nogle elever fra Forks, men heldigvis var der ikke nogle vampyre. Hun havde godt lagt mærke til hvor meget de lugtede.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 3:21 pm

Sam løb hen til La Push, men stoppede lige i udkanten af skoven. Hun havde ikke forventet at der ville være andre på stranden på det tidspunkt.
"Pokkers" Mumlede hun og gik stille ned mod de andre mennesker. Så vidt hun kunne se var der kun en af dem som var helt lys i huden.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 3:29 pm

Hun lænede sig lidt tilbage og så op imod himlen. Det var næsten helt skyfrit, det var helt utroligt. Var der noget galt med dette sted?. Solen plejede ikke at skinne så meget, og det var helt utroligt. Hun nød helt at få varmen til sin hud og kom til at savne Califonien hvor der rent faktisk havde været varmt. Her i Forks, var der bare hundekoldt at det var helt utroligt. Nogen gange havde hun overvejet at spørge sine forældre om de ikke kunne flytte igen. Men hun havde dog fået nogle venner, og dem gad hun ikke at miste kontakten til.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 3:33 pm

Sam havde taget noget forholdsvis tykt tøj på selvom solen havde skinnet det meste af dagen. Temperaturen var næsten alitid for lav til at have tyndere tøj på. Hun satte sig et stykke fra de andre og betragtede dem lidt. De så ud til at have det ret sjovt, men hun havde ikke lyst til at gå hen til dem. Hun kendte dem jo knap nok!
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 3:39 pm

Lucy lagde nu mærke til en anden tøs. Hun så lidt over imod hende med de syrgrønne øjne. "Mhh.." hun overvejede rent faktisk at gå over til denne tøs og sige hej. Bare lige for at være venlig og have nogen at snakke med. Rent faktisk overvejede hun også at gå over og snakke med nogen af fyrene. Men hun tænkte for meget på Jake, til at hun overhovedet kunne finde sin flirtene side frem.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 3:45 pm

Sam så i smug på den anden pige. Måske hun skulle gå ned og snakke med hende? Det havde aldrig skadet nogen at være flink. Derfor rejste hun sig op og gik hen mod pigen.
Måske viste hun sig at være sød nok?
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:03 pm

Hun lagde godt mærke til at tøsen gik over imod hende. Og hun kunne dufte at hun aldeles ikke var en af disse ulækre vampyre. Hun duftede rent faktisk, næsten ligesom hende selv. Men dog, der var jo forskel på personer, så det var ikke helt ens de lugtede. Hun fugtede let sine læber og ventede til at hun kom lidt nærmere hende. Så åbnede hun langsomt hendes mund og sagde. "Hei.." hun smilte venligt og sødt, som altid når hun snakkede til fremmede. Hun var ret social, og elskede at få nye venner.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:07 pm

Hun smilede venligt tilbage og gik helt hen til hende. "Hej!" Hilste hun og studerede hende kort. Det slog hende straks at hun duftede anderledes. Ikke som en vampyr, men noget andet hun ikke helt kunne præcisere.
Allerede nu synes Sam at pigen virkede ret flink.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:20 pm

"Vil du ikke sætte dig ned..?" spurgte hun langsomt og med et skævt smil. Hun ville så gerne snakke med nogen lige nu, og det overaskede hende at en fra hendes eget køn, ikke havde noget imod hende. Hun var ellers vant til at folk ikke kunne lide hende, fordi at hun hele tiden hængte ud med drengene og var fuldstændig ligeglad med hvad andre tænkte omkring det. Hun blev især hadet for at hænge ud med lækre fyre uden at de overhovedet havde noget imod det. Men sådan var hun bare, meget drengeglad. Hun fugtede let sine læber og kom i tanke om at denne tøs heller ikke rigtig kendte hende. Så hun måtte tage det som det kom.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:25 pm

Hun nikkede og satte sig ved siden af pigen. Skævede hen til de andre, som stod og kiggede på dem. Måske var pigen ikke så populær? Det kunne være lige meget bare hun var sød at snakke med.
"Undskyld, jeg hedder forresten Samantha" Præsenterede hun sig. "Men vær sød at kalde mig Sam"
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:31 pm

"Det er da bare iorden Sam" blinkede hun let. "Bare du kalder mig Lucy, tror jeg godt at vi begge kan komme det godt ud af hinanden" grinte hun muntert og nikkede. Hun ville gerne lige prøve at lave sig en pigeven. Hun havde mange drengevenner, men ingen pigevenner overhovedet. Så hvorfor bare ikke lige prøve ved hende her Sam?. Desuden lod hun ikke til at være ligesom alle de andre piger, der hele tiden hadede en hvis man bare så meget rørte en populær fyr.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:35 pm

"Helt iorden Lucy!" Sagde hun grinede.
Hun havde ikke selv mange venner, men hende her Lucy virkede mega flink, så måske de kunne blive venner? Hun virkede i hvertfald rar, så mon ikke de nok skulle kunne blive gode venner.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:37 pm

Hun så lidt ud imod havet. Der var små bølger, nogle man sagtens kunne surfe på. Hun blev straks nysgerrig og kunne mærke at hun sådan havde så stor lyst til at komme ud og surfe. Hun skævede lidt til Sam og spurgte så langsomt, "kan du surfe?.." Hun var sådan set meget nysgerrig efter det. For hvis hun kunne, kunne de jo begge to komme ud i vandet og surfe. Og hvis hun ikke kunne, kunne hun ligeså godt lære det..?
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:41 pm

Hun rystede på hovedet. "Men jeg har alitd gerne ville lære det!" Sagde hun glad og så ud på havet. Måske var hun ikke en surfer, men bølgerne så alligvel gode ud.
Man kunne sikkert godt surfe på dem, men det vidste Lucy nok mere om.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:51 pm

"Jamen så kom" smilte hun skævt og rejste sig op. "Mine forældre er ikke hjemme, så kan jeg bruge min mors surfbræt og du kan bruge min" sagde hun blidt. Hun syntes allerede at det var hyggeligt at være sammen med denne tøs, fordi at hun gerne ville lære noget nyt. Og Lucy elskede at lære andre folk noget, så de også kunne have glæde af det. Hun tog det håndklæde hun havde siddet på og fik det rystet væk for sand. "Jeg bor godt nok et godt stykke herfra, men du kan sidde bag min scooter, så tror jeg at vi overlever" blinkede hun let.

Lucy virkede virkelig som en meget forkælet tøs. Og det var hun egentlig også, hun havde mange ting derhjemme og hun havde jo også sin helt egen scooter. Dog var hendes opdragelse helt anderledes end andres forkælede måde at blive behandlet på. Hun havde lært af sine forældre at hun skulle være fair overfor andre personer, og skulle behandle dem på den måde hun selv ville behandles på. Derfor havde hun meget sjældent problemer og var overhovedet ikke snobbet. Hun kunne overleve edderkopper, og kunne tage sine fingre ned i 'ulækre' ting. Hun kunne vaske op for sine forældre og hun kunne ordne vasketøjet. Altså, hun kunne lave nogle huslige pligter. Imens at hun fik nærmest alt det hun ville og fik lommepenge.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 4:57 pm

"Fedt nok, men jeg havde ellers ikke noget i mod at gå" Sagde hun og grinede. Hun kunne jo faktisk løbe meget hurtigere end normale personer og det var bare i menneske skikkselse. Men hun vidste stadigvæk ikke helt hvad Lucy var så det var bedst ikke at fortælle man var varulv.
"Har du en scooter?" Spurgte hun en anelse misundeligt. Ville selv gerne have haft en scooter, men da hendes forældre var totalt overbeskyttende havde det jo været for 'farligt'.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 5:03 pm

"Ved du hvad, selvom at du kan løbe hurtigt, betyder det ikke at du skal spille smart" smilte hun drilsk. Bare lige for at få hende overtalt til at sætte sig på hendes scooter. "Og tja.. mine forældre gav mig den til min 16 årige fødseldag" sagde hun roligt som om at det var ingenting. Det var det på en måde også. For hun havde også fået sin helt egen bil, som hun dog først skulle have et kørekort til. For hun havde bare ikke rigtig taget sig sammen til at skulle gøre det. Men hun fortalte dog ikke at hun havde en bil, da hun godt kunne se på Sam at hun var en smule misundelig, og hun følte sig ikke så meget tilpas når folk var så misundelige på hende.

//Skal logge.. skal ud og spiise food !! xD .. kommer nok tilbage om .. to - tre timer eller mere ^^.//
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 5:06 pm

Sam rakte for sjov tunge af hende.
"Jeg må sige jeg er en anelse misundelig, men jeg må bare selv spare op og chokere mine forældre" Sagde hun og grinede kort. Satte sig sig op på hendes scooter.
"Hvor hurtigt køre den?" Spurgte hun nysgerrigt. Fart havde altid interesseret hende og hun kunne ikke vente med at få råd til enten bil, scooter eller motorcykel.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 9:22 pm

Hun smilte skævt, "170 i timen, mine forældre siger at de vil få den til at køre hurtigere når de nu engang får fundet en mekaniker, og hvis de ikke kan finde det, køber de bare en ny til mig" hun fugtede let sine læber og satte sig op på hendes scooter. Hun fik den med det samme afsted og kørte hjemaf. Lige for udkanten af Reservatet var der nemlig en meget stor villa.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 9:28 pm

Hun var ret imponeret. 170 i timen var ret meget når man tænkte på det var en scooter, men man kunne sagtens få den til at køre meget hurtigere, hvis man tunede den og købte de rigtige reservedele.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 9:38 pm

Hun kørte ret huritgt, men var så sikker på sig selv at hun vidste at de ikke ville vælte. Hun var meget god til at køre på scooter. "Mine forældre er ikke hjemme, så du skal bare slå dig løs i mit hus!" grinte hun muntert. Hun fugtede let sine læber og nåede frem til huset. Hun stod med det samme af og grinte muntert. "Så kan vi måske tage surfbrættene også smutte igen. Jeg lader min scooter blive hjemme så".
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 9:42 pm

Sam spærrede øjnene op og måbede da hun så Lucy's hus. Det var mega flot og stort. Meget anderledes end hendes eget, som nok mere lignede et hjemsøgt eller forladt hus.
"Bor du virkelig her?!" Spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 9:45 pm

Hun nikkede langsomt, "mine forældre vil snart male det helt hvidt igen, farven er ved at falme" hun så på huset. Det var utroligt stort, bredt OG det var helt hvidt. Det lignede nærmest kun noget er kunne være i film, men nej, her var det. Mange havde stoppet ud foran huset, bare lige for at se på det. Netop fordi at det var så meget anderledes end resten af byen, hvor det hele bare lignede nogle små og gamle huse. Så var dette netop lige kommet. Det var dog også hendes forældre der havde betalt for at det skulle blive bygget. Størstdelen af det hele var i hvert fald betalt af dem. Dog havde der også været nogle andre der gav et tilskud. Men det der var det utrolige var, at det var så stort. Men alligevel, boede kun tre personer dette sted?
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 9:49 pm

"Det må være en milliard gange større end mit hus!" Udbrød hun grinende. Det lignede den slags som stjernerne boede i og dem man så i film. Det typiske amerikanske hus.
"Dine forældre må være enortm rige!" Mumlede hun og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 9:54 pm

"Tja, det er de vel" smilte hun langsomt og gik op af trapperne til hoveddøren. "Kom med ind og få noget at spise, så smutter vi ud igen, man skal jo ikke være ude i vandet på tom mave". Hun grinte muntert. Hun åbnede for døren og gik ind i til køkkenet for at finde noget frem fra køleskabet. Køkkenet var stort og helt skinnende. Der var de nyeste komfure og køkkenbordet var af nogle meeget glatte fliser. Man kunne nærmest spejle sig i dem.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 9:58 pm

Hun betragtede måbende det smukke køkkene. Det var helt vildt at noget kunne være så smukt, skinnende og nyt. Det virkede som om huset lige var bygget færdigt og at der ikke var flyttet nogen ind endnu.
"Du er helt vildt heldig!" Sagde hun og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 10:19 pm

"Heldig har man lov til at være" grinte hun muntert og satte sig op på sit køkkenbord med et stykke rugbrød i hånden. "Mhh.. jeg må indrømme at jeg snart vil lave en pyjamas-party .. men jeg kender overhovedet ikke nogen" grinte hun muntert. "Også sagde mine forældre så :: 'Jamen Lucy, du kan jo bare lave en poolparty når den ny er bygget færdig om en måned' .. det var dog helt utroligt" grinte hun muntert. "Så kan jeg bare sende et lille rygte rundt i hele Reservatet og Forks, at der er poolparty hos mig!" grinte hun muntert. "Jeg håber bare ikke at de blodsugere vil komme så.." mumlede hun og gøs. Hun havde godt indset at Sam var en vareulv.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 10:23 pm

Hun tænkte sig kort om. "Altså både pyjams-party og poolparty inden for de næste to måneder? Fedt!" Mumlede hun og grinede kort.
"Varulv?" Spurgte hun med et smil og tog et stykke rugbrød ligesom hende og tog et eller andet tilfældigt pålæg på. Hun var ikke det mindste kræsen og elskede at spise mad.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 10:35 pm

Hun nikkede langsomt og grinte lidt af det. Det havde da været meget nemt at sige det foran hende?. Det føltes allerede som om at de havde kendt hinanden i virkelig lang tid. Selvom at Lucy godt nok ikke kendte til Sam's liv. Men alligevel, hun syntes at det var hyggeligt at hun endelig havde fundet sig en pigeven. Hun fugtede let sine læber og så lidt op imod loftet. "Mhh.. jeg overvejer at jeg snart laver den pyjamas-party, så må jeg bare lige invitere nogle tilfældige tøser, desuden mangler jeg virkelig nogle pigevenner, der ikke bagtaler mig for at hænge ud med drengene" grinte hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 10:38 pm

"Bagtaler pigerne fra gymnastiet dig fordi du hænger ud med drengene?" Spurgte hun nysgerrigt. Hun havde aldrig hørt den slags før. Bare fordi man kom godt ud af det med drenge, stjal man jo ikke deres kæreste eller dem de var forelskede i. Det lød ret mærkeligt at de bagtalte hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 10:41 pm

Hun trak på skuldrende, "det gjorde de inde i byen" smilte hun skævt og kom til at grine lidt af det. "Bare fordi at jeg tit gik over til nogle af de hotteste fyre, og begyndte at snakke med dem.. måske flirtede lidt med dem" hun kløede sig let i håret. "Jeg kan ikke gøre for det.. jeg skal bare have en fyr.." grinte hun muntert og fugtede let sine læber. "Jeg kan ikke stoppe.. men selv når jeg bare er helt almindelig imod fyrene.. som venner, så hader de mig stadig" hun sukkede og så ud af vinduet. "Men nu hvor jeg er rykket over til Reservatet, synes jeg altså at det er lidt nemmere, men jeg tør sgu da ikke at gå over til de tøser der og prøve at blive venner med dem. Tænk nu hvis der sker det samme som før?" hun trak på skuldrende. Det rørte hende ikke rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 10:45 pm

"Du ved det jo ikke før du har prøvet det" Mumlede hun og spiste lidt af rugbrødet. "Jeg tror faktisk bare at de er misundelige på dig, fordi du har modet til at gå hen og snakke med de hotte fyre. Måske tør de ikke selv" Foreslog hun og smilede opmuntrende til hende.
"Men du ved godt at ikke alle piger er som dem ikk?"
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 11:20 pm

"Jeg ved det jeg ved det" smilte hun skævt og så på hende. Hun så igen ud af vinduet. "Jeg tror at jeg tager chancen en dag og begynder at snakke med pigerne også, så kan det være at jeg får en lidt større omgangskreds" smilte hun skævt. Hun kunne sådan set snakke med nærmest alle. Nærmest alle stilarter var vilde med hende, fordi at hun aldrig nogen sinde havde noget imod folk. Hun fik først noget imod folk, når hun kendte deres personlighed. Det kom selvfølgelig an på om hun kunne lide personligheden eller ej. Også bare tanken om at nærme sig en blodsuger. Hun troede godt at der var noget i dem. Noget som var venligt og som kunne gøre at de måske var nogle perfekte skabninger. Men alligevel, det var nok lugten hun overhovedet ikke kunne klare.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 2:07 pm

"Alle levende væsner er gode på bunden" Mumlede hun og smilede svagt. "Nogen gange skal man bare lede længe efter det" Sagde hun stille. Inderst inde troede hun at vampyrerne var gode, nogen af dem havde bare valgt at spise mennesker. Nogen dræbte så kun forbrydere som de mødte. Fx. manden som ville voldtage en uskyldig pige.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 4:22 pm

Hun nikkede langsomt, "Jeg tænkte på, jeg ved godt at vi ikke helt kender hinanden.. men har du ikke tænkt dig at sove her?" spurgte hun langsomt skævede lidt til hende. Hun syntes altid at det var hyggeligt at sove med nogen, men hun havde ikke sovet med andre piger end nogen fra hendes egen familie. "Vi kan tage ud og surfe nu, også kan vi jo komme tilbage hertil og holde vores eget lille party!" fniste hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:30 pm

Hun tænkte sig om et stykke tid. Det ville være en god måde at slippe for hendes forældre et stykke tid. "Det lyder som en god idé!" Sagde hun og smilede. "Og selv om vi ikke kender hinanden helt, er det en god måde at lære hinaden at kende på!"
Det skulle nok blive sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 9:19 pm

Hun grinte muntert og klappede i hænderne. "Jeg har en masse snacks i slikskabet, mine forældre fyldte den op inden at de gik" hun smilte stort. Hun hoppede ned fra køkkenbordet da hun blev færdig med at spise sit rugbrød. "Hvor er jeg glad for at jeg ikke er sådan en vampyr.. jeg har fået at vide at de ikke kan spise menneskemad" hun grinte muntert. "Sucks for them.." hun dansede sig igennem køkkenet og så på Sam. "Kom, jeg går op og henter surfbrættene også går vi over til stranden" grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 10:49 pm

Hun grinede og gik efter hende. "Mad skulle efter dem smage af mudder eller sådan noget" Fortalte hun stille. "Men så er der bare så meget mere til os" Smilede hun og klappede sig på maven. Lucy var en seriøs sjov person.
"Hvad med at vi løber om kap ned til stranden?" Spurgte hun og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:14 am

"Også kan vi gå foran dem og sige, 'haha! vi stinker ikke og vi kan SPISE!?'.." godt nok var hun ikke den person der sådan lige videre kunne sige det til en person. Hun sagde det også mere som en joke. "Jo, la' os løbe om kap, men så skal du bære et surfbræt, for så bære vi en hver.. også er det jo fair" blinkede hun let. "Men vent lige her, så henter jeg lige surfbrættende.." sagde hun roligt. "Så ikke noget med at snyde!" fniste hun let.
Hun kunne allerede se Sam som en virkelig god veninde hun sagtens kunne have det sjovt sammen med. Sådan rende rundt et eller andet sted og bare have det sjovt? Det var nærmest som en bedste veninde, man dog ikke helt kendte helt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 5:07 pm

Hun grinede og lagde en hånd på sit hjerte, den anden øftede hun og lavede en slags spejder tegn. "Jeg lover på spejderære at jeg ikke snyder" Sagde hun højtideligt, men brød grinende sammen og blinkede med det ene øje.
"Fint nok, tror måske også det er lidt tungt at skulle løbe med to" Sagde hun og smilede. Lucy var virkelig sød og hun glædede sig til at lære hende bedre at kende. Følte at de allerede var rimelig gode veninder selvom de ikke vidste så meget om hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:36 pm

Hun hentede surfrbrættene til dem og rakte Sam den ene. Den som var Lucys, hun lånte selv hendes mors. Hun fugtede let sine læber og gik over imod hoveddøren. "Så stiller vi os ud, også kan vi løbe!" blinkede hun let. "Men vil du gerne have våddragt på først..?" spurgte hun og så på Sam. "Det ville blive langt bedre at være i, når man er ude at surfe". Hun stilte surfbrættet op af væggen, "og ikke noget med at sige nej til det! Det vil blive så meget lettere at bevæge sig i" grinte hun muntert. "Eller bare en badedragt..?"
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 7:51 pm

"Fint nok, men hvad er premien for den der kommer først?" Spurgte hun og smilede stort. Så kort på surfebrættet. Det ville sikkert ende med at hun fik en eller anden skade. "Jeg er ligeglad. Bare det samme som dig" Svarede hun. Det skulle nok blive sjovt at lære.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 4:36 pm

"Våddragt så" grinte hun muntert og gik ud for at hente det. Hun kastede en over til Sam, en der nok lige præcis kunne passe. "Vi har en masse af våddragter, fordi at nogen fra min familie godt kan lide og komme på besøg.. også skal de selvfølgelig også have noget at lave" grinte hun muntert. Hun gik derefter ud foran og fik låst døren, da det var at Sam også var kommet ud. "Hmm.. præmien skal være.."
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 4:48 pm

Hun greb den og betragtede den lidt. Hun kunne sikkert godt passe den."Har du en stor familie?" Spurgte hun nysgerrigt og tog våddragten på. Den så måske sjov ud på hende, men hun kunne godt lide den. "Kage?" Foreslog hun og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 2:57 am

Hun grinte muntert, "okay, den som taber giver kage over i caféen senere" blinkede hun lettere drilsk og tog også sin våddragt på. Hun fugtede let sine læber og fik surfbrættet under sin arm, "vi ses ved målstregen" blinkede hun inden hun spænede afsted over imod La Push.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 4:06 pm

"I orden" Sagde hun og grinede kort glad. Tog surfbrættet under sin arm og spændede efter hende. Hvis nogen mennesker så dem ville deres øjne sikkert trille ud af hovederne på dem.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 9:16 pm

Lucy regnede med at hvis der var nogle mennesker der så dem, ville det eneste glimt være for dem at der var et eller andet der kom forbi dem. Ikke nogle piger der løb. Det var heldigt at de var ret hurtigt til at løbe. Hun løb meget hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 4:54 pm

Sam satte farten en anelse op for at komme op på siden af Lucy. Det var længe siden hun havde snakket så godt med en pige og havde faktisk det sidste stykke tid følt sig en smule ensom, da der ikke havde været nogen at snakke med. Hendes forældre ville sikkert blive glade for at hun havde fået en veninde, når hun fortalte dem om det.
Det var en rar fornemmelse bare at kunne løbe lige så hurtigt man havde lyst til. I skolen når de havde idræt var hun nødt til at beherske sig for ikke at løbe lige så hurtigt som nu. Det skulle jo helst være en hemmelighed for andre end varulvene og vampyrene.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:07 pm

Hun grinte og så på Sam. Hun kom også i tanke om at piger for det meste ikke kunne lide hende, ligesom hun havde fortalt tidligere fordi at hun var meget sammen med fyrene. Men hun kunne ikke gøre for at hun nogen gange havde det med at blive uvenner med folk. Alligevel var hun glad for at Sam var lidt anderledes, hun accepterede den måde som Lucy var på. Det var derfor at Lucy var blevet så vild med hende! Det var så sjældent at man mødte sådan nogle veninder! Hun begyndte at sætte farten mere op for at se om Sam kunne blive lidt hurtigere end det hun var.
Hun tænkte overhovedet ikke på alle de advarsler hun havde hørt omkring vampyre og sådan lidt forskelligt. Hun havde bare ignoreret det, fordi at hun mente at hun ikke selv skulle blande sig i det.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 8:14 pm

Hun kunne se at Lucy øgede farten. Hun smilede og gjorde det samme. Der var ikke noget der var bedre end at løbe så hurtigt, sammen med en sød veninde, som bare accepterede en. Hun havde savnet en at snakke med og nu havde hun fået en veninde, som hun klikkede godt med.
Normalt gik hun bare rundt for sig selv, men det ville stensikkert blive anderledes.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sandheden..? Empty
IndlægEmne: Sv: Sandheden..?   Sandheden..? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sandheden..?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hele sandheden?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: