Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lejligheden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:24 pm

Han så på hende
"Jeg så vidt jeg ved blev jeg født Vampyr men er opvokset alene"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:27 pm

Aggie nikkede og kiggede på ham "det er jeg ked af at høre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:28 pm

"Er helt oki" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:29 pm

"har du boet her længe?" aggie kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:30 pm

"Omkring 14 tror jeg" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:34 pm

"det var ikke længe, men jeg skaljo nødig snakke, jeg har kun været her i to dage... entligt burde jeg ikke sidde her, men besøge min kusine på hospitalet, vi kørte galt den første dag jeg kom hertil..." aggie kiggede ned med tåre i øjnene "det værste var at min kusine mistede sit ufødte barn"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:36 pm

Kevin så på hende
"Gør mig ondt" Sagde Han & rakte hende noget at tørre øjne med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:39 pm

"undskyld" aggie rejste sig..."jeg gik ikke med dig herop for at læsse en masse af på dig, du var jo sødat invitere mig ind i dit hjem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:40 pm

"Du behøves ikke undskylde" Sagde Han & smilet til hende
"Synes det er hyggeligt at have en på besøg" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:42 pm

Aggie grinede " her sider jeg og tuder, og du synes det er hyggeligt.... du er en underlig fyr" aggie grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:43 pm

"Nej synes det er hyggeligt at du kom med op ikke at du græder" Sagde Han & Smilet let til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:44 pm

aggie grinede ...og rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:46 pm

Han smilet let
"Er du færdig med dit blod"

//Må desværre smutte vi kan fortsatte en anden gang//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:48 pm

// bare i orden//

Aggie gav ham glasset, og smilede " jeg må se at komme hjem, håber vi ses en anden gang"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:07 pm

"skal du virkelig allerede gå" sagde han & så på hende & gik ud i køkkenet med deres glas & kom hurtigt tilbage
*sikke da noget øv* tænkte han da han synes de have haft det meget hyggeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 12:26 pm

Aggie kiggede på ham... "ja desværre, men det kan da være jeg kommer tilbage en dag, hvis du har lyst?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:01 pm

"Du er altid velkommen" Sagde Han stille & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:06 pm

Aggie smilede,hun var glad... hun kiggede på ham og sagde "det kan enda være vi mødes i skolen så"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:06 pm

"Måske" Sagde Kevin med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:10 pm

"ja måske" nikkede aggie, og vinkede før hun gikud af døren...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:13 pm

Han vinkede efter hende med et lille smil enden kiggede lidt rundt & tænkte på at gå i bad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lejligheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lejligheden   Lejligheden - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lejligheden
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Yoga i lejligheden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: