| Lejligheden | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Lejligheden Ons Aug 05, 2009 1:38 am | |
| Sted: Kevin's Lejlighed Kl: Irl Omgivelser: Ingen udover Kevin Vejr: Regner ******
Var lige kommet ud af badet & tog nu noget tøj på mens han lyttede til KISS Mens han stille danset lidt til musiken mens han tog tøj på så som Luft Guitar & Headbanget lidt Han tænkte på samme tid *Åhh KISS De er bare for nice* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:20 pm | |
| Kevin blev færdig med at få tøj på & gik ud & gik igang med sit hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:22 pm | |
| Aggie gik forbi nede på gaden og kiggede op, hun så en skikkelse der inde... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:24 pm | |
| Kevin gik hen for at åbne et vindue da han syntes der var lidt varmt Da han åbnet vinduet fik han med det samme duften af en anden vampyr & kiggede ned Hvor han så Aggie Han stod lidt & kiggede på hende mens han tænkte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:26 pm | |
| Aggie hørte vinduet blev åbnet, og blev nysgerrig, og lidt flov, for hun kunne se at den unge mand kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:27 pm | |
| "Hi" Sagde Han & smilet til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:29 pm | |
| Aggie smilede, hilste på ham, og gik hen ad gaden og satte sig på en bænk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:30 pm | |
| Kevin ud i badeværelset for at lave videre på håret Mens man kunne høre KISS ude på gangen Lige nu spillede den
KISS - Love Gun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:32 pm | |
| Aggie kunne høre noget musik... mens hun sad der, blev hun forvirret... Der var så mange lugte her... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:34 pm | |
| Kevin blev færdig med sit Hår & gik ud i køkkenet Hvor han skulle til ud med skrald Han gik udenfor & smed det i en stor kontainer lidt fra Pigen Han så lidt nøjer på hende "Hi Går du ikke på Skolen" Sagde Han & så på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:36 pm | |
| aggie kiggede på ham "joh det skulle jeg... men er ikke rigtig kommet derhen endnu,gad det ikke rigtig,, Kender du det?" aggie smilede til ham.... *han er lidt cuitie* tænkte hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:38 pm | |
| "Nej kender godt følelsen men tager nu for det meste med derhen" Sagde Han & grinet "Jeg er nok det de fleste vil kalde en skole nørd" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:40 pm | |
| Aggie smilede... "det var jeg førhen... Men det kan være at jeg tager i skole inden så længe, hvem ved" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:41 pm | |
| Han grinet & så bare på hende & gik hen til hende "Jeg ved hvad du er" Hviskede Han til hende enden han vendte & gik mod sin lejlighed igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:43 pm | |
| "hey" aggie rejste sig... gik hen til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:45 pm | |
| Kevin vendte sig "Ja" Spurgte Han & vendte sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:47 pm | |
| "hvad så?" aggie kiggede på men hun vidste jo godt inderst inde hvad han ville svare... Hun kiggede ham ind i øjnene,mens hun ventede på svar |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:49 pm | |
| "Hva så hvad" Sagde Han Undrende & så uforstående på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:51 pm | |
| "du ved hvad jeg er??" Aggie grinede rystede på hovedet "jeg er en pige, på 17" og grinede igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:54 pm | |
| Han gik hen til hende "Hentydet nu mest til du var vampyr" Sagde Han lavt "& Det andet vidste jeg os er med i Velkomst Komiten" Sagde Han "Jeg hedder Forresten Kevin & Ja er ligesom dig udover jeg kun kan blive 16" Sagde Han lavt til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 3:59 pm | |
| Aggie kiggede på ham og smilede til ham.... "hmm, jammen goddag, du ved mere om mig end jeg selv gør, eller hvad?" Aggie grinede igen, hun vendte sig hurtigt, hun kunne lugte menneske... Hun var sulten, men vendte sig hurtigt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:00 pm | |
| "Ej tror ikke jeg ved mere end dig selv ved kun det der stod i dine skole papir" Sagde Han & grinet lidt "Vil du med ind" Spurgte Han Mens han stod i døren til opgangen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:02 pm | |
| "i orden" Aggie smilede til ham, og lod en hånd glide igennem sit sorte hår... Hun kiggede sig omkring, og gik med ind |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:03 pm | |
| Han gik op af den første trappe & gik ind af døren der stod på klem "Velkommen i min ydmyge skole hytte" Sagde Han & smilet til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:07 pm | |
| "tak" sagde hun og smilede.... " tager du alle piger med dig herop?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:09 pm | |
| "Nej du er faktisk den første" Sagde Han Ærligt & grinet "Vil du have noget at drikke" Spurgte Han & gik hen & lukkede vinduet lidt da det var begyndte at støje en del undenfor |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:11 pm | |
| Aggie smilede " ja tak" aggie kiggede sig omkring... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:12 pm | |
| Kevin gik ud i køkkenet Hvis man kiggede rundt i Kevins Hus var det tydeligt at han var meget glad for mørke men man kunne os se Han var var New Zealand da der hang et stor New Zealand flag over fjernsynet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:14 pm | |
| aggie smilede " hvor er du så fra?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:15 pm | |
| "New Zealand" Sagde Han & Kom tilbage med 2 glas blod & rakte hende det ene glas "Har os nogen muggler drikke hvis det er det" Sagde Han stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:17 pm | |
| "muggler drikke ? er det ikke kun i harry potter bøgerne de siger sådan?" aggie kiggede på ham, og takkede for drikken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:18 pm | |
| "New Zealand?, ok... " aggie kiggede på ham... og smilede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:18 pm | |
| "Jo har vidst læst lidt for meget af de bøger" Sagde Han & grinet "Mener self menneskerne" Sagde Han & tog en slurk af sit blod |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:20 pm | |
| aggie grinede lidt
// bliver nød til at smutte, sorry, ses // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 4:21 pm | |
| Kevin smilet let til hende
//Skriv når du kommer tilbage// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 6:44 pm | |
| Aggie kiggede på ham, " de bøger er nu gode." agggie tøvede lidt " hvordan er det at følge med i alt?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 6:47 pm | |
| "Argh vil nu ikke sige jeg følger med i alt men så meget som muligt" Sagde Han & grinet lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 6:49 pm | |
| "men hvordan er det? nok er jeg hvad jeg er... men har været langt væk fra det hele siden, og jeg er ikke så opdateret!" aggie kiggede lidt ned |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 6:52 pm | |
| "Hvad vil du vide" Spurgte Han & så på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 6:54 pm | |
| "hvad du har lyst til at fortælle" aggie kiggede på ham... "hvad skal vi ellers lave?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 6:58 pm | |
| Han trak på skuldren & rejste sig & slukket for musiken "Altså ved ikke for meget om forks" "Men altså som de fleste ved er det en rimelig befolket by med Vampyre og varulve & mennesker self" "Altså der er ikke meget at fortælle om forks udover man skal holde sig fra Reservatet & & La Push Hvis man er Vampyr det er nemlig Varulvenes Territorium" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 6:59 pm | |
| Aggie nikkede... og smilede til ham... "du bor her alene?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 7:02 pm | |
| "Ja Bor her alene" Sagde Han stille & drak sit glas blod |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 7:06 pm | |
| "Hvordan kan det være?" aggie blev helt flov... "øh, jeg bor ved min kusine og hendes mand...ser du, jeg er adopteret ind i en familie, som intet ved om mig... og mine såkaldte forældre boede jeg kun hos i 3 år, de er døde, de blev dræbt... Så derfor bor jeg hos min såkaldte kusine" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 7:08 pm | |
| "Hmm jeg har ingen familie af hvad jeg selv ved af har aldrig kendt dem i værdigfald" Sagde Han & så ud af vinduet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 7:09 pm | |
| "nej, men vores forældre, og søskende er jo også væk for længe siden.... hvor gammel er du?" aggie tog en stor slurk af sit glas |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 7:13 pm | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 7:16 pm | |
| jeg er 17,men jeg blev født i 1910, og har været vampyr i 82 år... så i alt er jeg 99år |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 7:18 pm | |
| "Ja der er en stor forskel" Sagde Han med et lille smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lejligheden Søn Aug 09, 2009 7:20 pm | |
| " ja du har mere erfaring... men jeg er ikke så god til det, men jeg fik ikke noget valg.... jeg har ikke levet iblandt vampyrer, og kender ikke til det på samme måde som andre" aggie kiggede på ham |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lejligheden | |
| |
|
| |
| Lejligheden | |
|