Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Møjvejr!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Møjvejr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 5:48 pm

"Tja det håber jeg da." sagde han stille og så på hende.
"Undskyld nu begynder jeg bare at snakke om mig selv" sagde han og rystede på hovedet.
"Du må da havde fået nogle nye venner her i Forks."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 6:03 pm

Eva smilte svagt og rystede på hovedet
"Det gør ikke noget, for sådan lærer man jo også hinanden bedre at kende" sagde hun og smilte svagt igen
Hun nikkede og bed sig tænkende i læben, " ja da, jeg er blevet venner med nogle få" sagde hun og smilte svagt til ham og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 02, 2009 1:18 pm

"Der er masser af flinke folk her i byen og jeg er en af dem" drillende han og blinkede han til hende
"Du er da vel ikke vild med ham Bill" spurgte han og fnyste af navnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:35 am

Eva grinte svagt over det han sagde og nikkede
"Ja man lærer meget hurtigt folk at kende efter at man har boet her i 16 år" sagde hun og smilte skævt
Hun rystede på hovedet og rynkede også lidt selv med panden, " nej skulle jeg da det?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet på skrå og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Møjvejr! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Møjvejr!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: