Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Møjvejr!

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 4:16 pm

Dato: Maj
Årstid: Forår
Sted: Caféen
Omgivelser: Masser af mennesker
Tid: Lige efter skole så lidt over 3
Vejr: Meget regn og overskyet
Påklædning: Lange mørke bukser og en sort langærmet trøje og sin også sorte læderjakke.

Det regnede ekstra voldsomt den dag, så Shin løb hen til caféen og åbnede døren. En lille klokke ringede og han stod lidt i døren og så sig om. Han gik hen til et ledigt bord. Det var vidst det sidste, da en masse andre havde søgt i ly på caféen. Han havde bestilt en varm kakao. Han tog en lille slurk, og satte hurtigt koppen fra sig da den var varm. Han sad meget uroligt og vippede med sin fod. Han sad bare og ventede på at regnen ville stoppe. Han kørte ikke til skole da der ikke var så langt, men for langt i regnvejret. Hans hår var allerede vådt, men ikke så galt da han kørte en hånd igennem det og rettede lidt på den måde han sad på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 4:24 pm

Eva kom roligt gående ind i cafeen selvom det regnede, hendes lange bronze hår hang dryppende vådt om hendes skuldre.
Hun så rundt i cafeen og sukkede lidt over at der var så mange mennesker, hun ledte efter en ledig plads, men kunne ikke lige finde en.
Hun havde noget ret tyndt tøj på, hun havde en mørkegrøn T-Shirt på og et på mørke busker, hendes jakke var bundet fast om hendes talje.
De fleste ville fryse i det er vejr, men det gjorde Eva ikke, hun sukkede lidt igen og havde lidt opgivet at finde en plads.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 4:27 pm

Shin så op da han hørte at nogen kom ind på caféen. Han fik øje på en pige og smilte til hende, men vidste ikke om hun så det. Derefter løftede han hånden. "Du kan sidde her, hvis der ikke er nogen borde fri" sagde han og trak hånden ned igen. han kendte kun alt for godt det med at finde en plads i caféen når vejret var ekstra dårligt.

//Hvis jeg logger af er det fordi jeg skal på arbejde.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 4:33 pm

Eva så drengen løfte sin hånd og smilte venligt til ham.
Hun så sig kort om inden hun gik over til ham med et let smil og nikkede.
"Mange tak, jeg gider nemlig ikk at stå op" sagde hun og satte sig ned foran ham og smilte svagt igen.

//Øv okay xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 10:51 am

Shin smilte til hende og sad lidt og betragtede hende. Derefter satte sig sig mere op på stolen og stoppede med at vippe med foden og så på hende. "Så er det meget bedre at sidde sammen med mig" sagde han og smilte selvsikket. "Jeg hedder forresten Shin" præsenterede han sig selv og rakte hans hånd frem, stadig med sit selvsikkere smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 10:57 am

Eva nikkede og smilte.
Hun tog hans hånd og nikkede igen, " jeg hedder Eva, hyggeligt at møde dig Shin, og ja jeg kan godt lide at møde nye mennesker, så jeg har ikke noget imod at sidde ved dig, jeg kunne jo heller ikke lære dig at kende hvis jeg stod op" sagde hun og smilte igen og tog lidt efter sin hånd til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 10:59 am

Han gav hendes hånd et lille klem og trak derefter sin hånd til sig. "Det er altid dejligt at få nye venner" sagde han smilende og så stadig på hende. "Bor du her i Forks" spurgte og smilte stadig til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:05 am

Eva nikkede og smilte.
"Jep det er det nemlig, så har man også forskellige personer at snakke til, så man heller ikke skal tro at man kun har få venner" sagde hun og smilte igen.
Eva tænkte lidt og trak så kort på den ene skulder, " det ved jeg ikke helt om man kan sige, jeg bor nær La Push, hvad med dig?" spurgte hun og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:13 am

Han nikkede til hende.. "Jeg bor her i Forks" sagde han og tog en slurk af sin drik.. "er du lige flyttet til, eller har jeg bare ikke været så heldig at møde dig før" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:16 am

Eva smilte og tænkte lidt.
"Jeg tror det er det sidste, for jeg er nemlig født i reservatet, så jeg tror bare du har været uheldig" sagde hun og smilte igen, men kunne heller ikke lade være med at grine lidt over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:21 am

Shin sukkede dybt og lo kort derefter.. "Har du altid boet her" spurgte han så lidt efter. "Okay, hvis du er født her, har du sikkert, bare glem hvad jeg sagde" sagde han og lo lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:27 am

Eva smilte og nikkede.
"Ja stort set, jeg har rejst et par gange, men ellers ja, er du ny her i Forks?" spurgte hun nysgerrigt og smilte igen til ham, hun så kort på døren da den blev åbnet igen, men vendte så blikket på Shin igen og smilte stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:31 am

Endnu en gang nikkede Shin til hende. "Hmm, jeg har boet her lidt under et halvt år" sagde han og trak på skulderne "Så man kan godt sige jeg er ny og dog ikke" tilføjede han. Han så også kort hen på døren, men så hurtigt tilbage til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:36 am

Eva nikkede og smilte igen.
"Hvad synes du så om Forks?" spurgte hun nysgerrigt og smilte igen til ham, hun betragtede ham lidt og tænkte på en masse ting, det kunne bare ikke ses på hende at hun tænkte og hun bed sig diskret i læben.

//Undskyld hvis jeg svare langsomt, men så er det fordi jeg rydder op samtidig xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:39 am

Shin tænkte sig kort om. "Dejligt sted, bare fandes koldt" svarede han og lo blidt. "En skam det regner så meget, men ellers elsker jeg at bo her" smilte han.

//Helt i orden.. Svar hellere ikke altid for hurtigt.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:44 am

Eva nikkede og smilte.
Hun havde ikke noget imod at det regnede, for hun kunne godt lide regn, men hun ønskede også at solen skulle komme, så vampyrene i Forks ikke kunne komme ud fra deres huse, " ja jeg kunne også godt tænke mig noget sol en gang imellem" sagde hun og smilte igen.

// Heh xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:49 am

Shin hævede øjenebrynede og nikkede. "Meget mere sol" sagde han og lo igen. Han grinte meget når han var sammen med noget. Det var en af hans gode sider, han kunne altid havde det sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:51 am

Eva nikkede og grinte.
"Jeg støtter dig 100%, kom og sig når du har fundet en måde at skaffe mere sol på, så vil jeg ihverfald hjælpe dig" sagde hun og grinte igen, hun smilte altid når hun var sammen med nogen, uanset om det var nogen hun kendte eller om det ikke var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:54 am

"Hmm" sagde han tænkende og kløede sig i håret. "Det bliver nok lidt svært" smilte han. "Så kunne det være at folk ville få lidt mere farve" lo han igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:58 am

Eva smilte og nikkede.
"Ja folk er meget hvide i Forks, de fleste kunne sikkert blive meget brune hvis de fik sol" sagde hun og grinte lidt igen, * men undtagen vampyrene de vil jo være hvide uanset hvad* tænkte Eva og smilte lidt igen, hun så ned på sin egen hudfarve på sin hånd, hun var ikke hvid, men heller ikke mega brun, hun var lyse brun og hun var stolt over at være det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:59 am

"Hmm" sagde Shin igen. "Men hvis du har boet her i lang tid, kender du så Amira og Jake" spurgte han muntert og så smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:08 pm

Eva smilte og nikkede.
"Jeg kender Jake, jeg mødte ham for et par dage siden ved Seattle, men jeg kender ikke Amira, hvem er det?" spurgte hun nysgerrigt og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:12 pm

"Okay, han er flink ikk`" sagde han og smilte til hende. "Hvad syntes du om ham" spurgte han stadig smilende "Hun er en af mine venner" sagde han og slog blikket lidt ned, men så hurtigt på hende igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:17 pm

Eva smilte og nikkede.
"Jo han er meget sød, han kan ihvertfald godt lide at diskutere for sjov om ting han finder sjovt, han synes min hånd er unormal fordi den er så lille" sagde hun og grinte lidt. Hun nikkede og smilte, " hvordan er hun?" spurgte Eva og smilte svagt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:20 pm

Shin grinte igen.. "Ja det lyder som Jake" sagde han da han var færdig med at grine. "Hmm.. Svart at forklare" sagde han tænkende. "Dejlig" svarede han kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:25 pm

Eva nikkede og smilte.
"Du kender ham vist ret godt" sagde hun og grinte lidt, hun nikkede igen svagt og smilte svagt, " har i noget kørende eller er i kun venner?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt, selvom hun ikke viste om hun måtte blande sig for meget i hans sager
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:27 pm

Shin nikkede som svar.. "hmm, det ved jeg faktisk ikke helt." sagde han pg rystede kort på hovedet..

//Skal logge... Skrives.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:32 pm

Eva nikkede svagt og tænkte lidt.
"Undskyld jeg spurgte det var ikke for at blande mig" sagde hun stille og så ned i bordet, hun håbede ikke at hun havde gjort ham trist og sukkede svagt.

//Okay ja det gør vi xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 6:03 pm

Shin så på hende og smilte til hende. "Det er helt i orden" sagde han og lo kort. "Det er squ ikke til at vide noget hvis man ikke spørger" sagde han og nikkede stadig smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 2:18 pm

Eva så på ham og smilte svagt.
Hun lagde hovedet på skrå og tænkte lidt, " ja det kan jeg godt give dig ret i" sagde hun og smilte igen svagt til ham, men self var der også nogen ting som hun heller ikke kunne sige hvis han spurgte hende om nogen bestemte ting, men det regnede hun med aldrig kom på tale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:09 pm

Shin rettede sig lidt op på stolen og fugtede sine læber, mens han så på hende. "Har du nogle søskende" spurgte han af nysgeriehed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 8:09 am

Amy tænkte lidt, det var første gang i lang tid at nogen havde spurgt hende om det
Hun rystede på hovedet og så lidt forvirret ud, " det ved jeg faktisk ikke, jeg spurgte min mor om det på et tidspunkt, men hun sagde bare at jeg ikke skulle tænke på om jeg havde nogen eller ej, men så fandt jeg et gammelt billed da jeg var helt lille, hvor der stod "Eva og hendes tvillingesøster 1 måned gammel" hendes navn var der ikke, men jeg fandt da ud af at jeg havde en tvillingesøster, hmm... har du søskende?" spurgte Eva nysgerrigt og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 7:35 pm

Shin lyttede med i hendes fortælling. "Har du prøvet at finde hende. Men det er jo også svært når du ikke ved hvad hun hedder" sagde han og bed sig i læben. "Nej jeg har ingen søskende" sagde han og rystede på hovedet. Lidt efter kom han i tanke om nogen der næsten var som en søster for ham. "eller det er jo ikke rigtige søskende. Men jeg har 2 venner som jeg ser som mine søskende, hvis du ved hvad jeg mener" shin rynkede lidt på næsen over sin måde at sige tingene på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 7:45 pm

Eva nikkede og tænkte lidt over det han forslog, det var første gang hun sådan rigtig fortalte nogen om hendes familie, det var ikke det helt store emne for hende, men hun havde det okay med at sige det til Shin, "ja jeg prøvede i 1 år da jeg fyldte 13-14 år, men min mor sagde at jeg skulle opgive det, da hun ikke så nogen mening i at jeg søgte noget der måske ikke eksisterede mere" sagde hun tænkende og bed sig i læben.
Hun lyttede nysgerrigt til det han sagde og smilte svagt og nikkede, " jeg forstår skam godt hvad du mener, jeg havde også selv nogen venner som jeg så som søskende, men det gør jeg ikke mere, men jeg ved godt hvad du prøver at sige" sagde hun og smilte svagt og nikkede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 1:19 pm

Han smilte og rystede kort på hovedet af hans måde at forklare på. "Hvad er der sket emd de venner" spurgte han og rettede sig lidt på stolen og fugtede sine læber, hvorefter han smilte til hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 4:30 pm

Eva fugtede sine læber og bed derefter i den, hun fortalte ikke så meget om sig selv, hun var vel bange for at komme til at afsløre sig selv, hun trak på den ene skulder og rystede på hovedet, " den ene ligger begravet i Seattle og de to andre flyttede væk fra Forks fordi de mente at jeg havde forandret mig" sagde hun stille og så kort på Shin og så derefter ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 6:24 pm

Shin så ned da hun sagde at hendes ven var død. "Det er jeg ked af" sagde han stille. Han kunne ikks forstille sig at miste en ven. Hvor må det bare have været forfærdeligt. Men på en måde havde han mistet alle sine da han flyttede, men det kunne han jo regne ud at han ville. "Hvad skete der" spurgte han stadig stille og håbede ikke hun ville blive sur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 3:41 pm

Eva så på ham og trak lidt på den ene skulder og bed sig tænkende i læben, " Hmm.. hun blev kørt ned da vi var ude at gå, vi troede at der ikke var nogen biler på den vej vi gik på, så vi gik og løb rundt på vejen og fjollede, men jeg burde have vist bedre" sagde hun stille og follede sine hænder sammen og sukkede, " hun blev kørt over foran mig, jeg endte kun på skadestuen med små sår efter at blive ramt af sidespejlet fra bilen, men min veninde døde på stedet" sagde hun stille og så på Shin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 5:46 pm

Shin vids sig diskret. Han kunne forstille det og alligevel ikke.
Han så undersøgende på hende. "Det er jeg ked af" var det endeste han kunne få frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 8:46 pm

Eva løftede sit blik og så Shin kort i øjnene og smilte svagt imens hun rystede på hovedet
" Det skal du ikke, det var min egen skyld, jeg burde vide at man ikke skal rene rundt på vejen og fjolle rundt, så er man også ret uansvarlig" sagde hun og rystede kort på hovedet og så ned i bordet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:13 pm

"Det er det, men det gør det ikke mere ondt at miste sin ven" sagde han og rynkede lidt på næsen af sin måde at sige tingene på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:29 pm

Eva tænkte lidt og så på Shin igen
"Har du selv prøvet at miste nogen, eller kun da du flyttede til Forks?" spurgte hun nysgerrigt og ville helst ikke snakke om at det var hendes skyld at hendes veninde døde og hun fumlede lidt med sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:37 pm

"Ikke ved død" svarede han kort. "I hvert fald ikke efter jeg flyttede til Fork"
Han så på hendes hænder og smilte let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:40 pm

Eva nikkede og smilte svagt
" Det var da godt, altså at du ikke mistede dem ved døden, men det er da næsten ligeså slemt at skulle flytte fra dem" sagde hun stille og fumlede stadig med sine hænder som lå på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:44 pm

Han trak på skulderne.
"De var ikke rigtig ved bevisthed når man var sammen med dem" sagde han og slog blikket ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:51 pm

Eva lod blikket glide op på ham igen og bed sig i læben
"Hvad mener du med det?" spurgte hun nysgerrigt og fumlede stadig med sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:55 pm

Han skær ansigt. Det var ikke noget han havde sagt til nogen.
"De var alle sammen på stoffer" sagde han stille og fugtede læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 11:07 pm

Eva blev lidt overrasket over det, men hun rystede kort på hovedet
"Det er jeg ked af at høre, kunne de ikke blive hjælpet af med det?" spurgte hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 11:09 pm

"De ville ikke hjælpes" sagde han og rystede på hovedet.
"ellers prøvede jeg bare ikke hårdt nok" tilføjede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 4:22 pm

Eva bed sig i læben og sukkede, hun rystede kort på hovedet og tænkte lidt
"Jeg er sikker på at du gjorde dit bedste, det er svært at hjælpe andre med at komme ud af deres problemer" sagde hun stille og så tænkende på ham imens hun bed sig svagt i læben og sukkede kort med lydløst
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Møjvejr! Empty
IndlægEmne: Sv: Møjvejr!   Møjvejr! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Møjvejr!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: