Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Caféen trækker.. xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:22 pm

Hun smilede lidt. "Jeg tror vi to har fået et forkert indtryk af hinanden" sagde hun og snøftede "Skal vi ikke starte på en frisk?" hun smilede prøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:28 pm

hun nikkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:34 pm

Hun rakte hånden frem "Jeg hedder Amira" præsenterede hun sig med et stort drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:53 pm

"hej jeg er Kayli" smilte hun og tog i hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 11:00 pm

Amira grinede og trak hurtigt hånden til sig, velvidene til at hun var meget hed.
"Er du ny?" spurgte hun interesseret "Jeg synes ikke jeg har set dig før..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 11:29 pm

hun nikkede "ja er flyttet her til for nogle dage siden" smilte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 12:28 am

"Det er urtoligt som folk flytter hertil" bemærkede Amira tørt "Her er ellers ikke så meget at komme efter..." Hun grinede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 12:44 am

hun rystede på hovedet "men her er hyggeligt" smilte hun og ville ikke fortælle hele grunden til de er her
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Caféen trækker.. xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Caféen trækker.. xD
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Caféen
» Aften på caféen.
» Aften på caféen
» Første dag på caféen?..
» Eftermiddag på caféen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: