Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Caféen trækker.. xD

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:14 pm

Dato:: Maj
Årstid:: Forår
Vejr:: Solen skinner og ikke en sky at se på himlen
Tid:: lige efter skole
O:: Få mennesker der sidder og spiser
Sted:: Caféen

Shin skubbede døren til caféen op og så sig kort om, efter nogen han kendte, men der var ingen. Så han gik med lang langsome skridt på til disken og købte en cola. Derefter satte han sig ved et bord, ved vinduet. Han nødt det dejlige vejr der for en gangs skyld var kommet frem. Det havde dog været en lang og kedelig dag i skolen, da han allermest havde lyst til at bare være hjemme.. Alle andre steder end i skolen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:21 pm

Kayli kom gående ind i café hun havde en lille kort pink kjole på og et par højhælde sorte sko i hånden hendes hår var over den ene skulder oven den anden skulder hang hendes taske en sort med pinke knapper hun gik næsten dansende op og købte sin en fanta hun så sig omkring efter et tomt bord hun gav en lyd fra sig da der kun var et tilbage hun løb stille der hen og satte sig med fødderne oppe ved siden af sig hun drak lidt af sin sodavand hun tog sin taske og tog en blok og en blyant op og begynde at tegne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:24 pm

Shin kiggede op da han hørte der kom nogen ind. Han fik øje på en pige. Hun havde sat sig ved et bord. Det så ud som om hun sad og tegnede.. han sad få minutter og betragtede pigen.. Hun var rigtig pæn syntes han og rejste jeg fra sit bord og tog sin cola med sig. Han gik hen til det bord pigen satte sig ved. "Må jeg sætte mig" spurgte han og sendte hende et kækt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:27 pm

hun så blidt på ham med sine lyseblå øjne "du har jo allerede sat dig" sagde hun stille og tog sin blok og sin blyant og lag det tilbage ned i tasken "ja du må gerne sidde her, er der da ikke andre borde ?" spurgte hun stille om og så sig omkring selv om det ikke gjorte hende noget at han sad der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:30 pm

"jo" sagde han og trak lidt på skulderne.. "Men jeg mangle bare nogen at snakke med" sagde han og smilte endnu en gang til hende. "Jeg hedder Shin" sagde han og satte sig på stolen overfor hende. Og satte glasset med cola foran sig på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:33 pm

"jeg hedder Kayli" sagde hun og smilte og tog sin hånd til ham hun rodet stille i sit hår med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:36 pm

Shin tog i mod hendes hånd og gav den et lille klem.. "Er du lige flyttet til.. Eller har jeg bare ikke lagt mærke til dig" spurgte han og tog hurtigt en lille slurk af glasset. "Men hvordan skulle man kunne overse dig" sagde han smirrende og blinkede til hende og lo blidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:40 pm

"ja jeg er lige flyttet til" sagde hun og så ned i bordet for at han ikke skulle se at hun rødmede hun tog stille sin hånd til sig igen og så op på ham efter et stykke tid "jeg er meget svær at få øje på for øje mennesker" fniste hun og så ned af sig selv og drak lidt af sin fanta
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:42 pm

Han lo endnu en gang.. "Hvor kommer du så fra" spurgte han og smilte lidt til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:50 pm

hun så ned i bordet og rørte den stille "jeg kommer fra LA" mumlede hun da ingen forstod hvorfor hun havde flyttet her til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:52 pm

"Okay" nikkede han.. "Er der dejligt.." spurgte han smilende.. "Jeg har aldrig været der" tilføjede han muntert..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 3:58 pm

"der er varmt" smilte hun og prøvede at huske hvordan det var "meget stort ingen lag mærke til mig jeg var ikke god nok" hviskede hun og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:00 pm

Han rynkede kort på panden.. "De har åbenbart ikke nogen smag" sagde han en smule flirtende og smilte til hende.. "Jeg syntes du ser godt ud"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:04 pm

Kayli smilte til ham og lod sit hår falde ned over sit ansigt "du ser heller ikke værst ud" fniste hun og tænkte over en ting tog stille det meste af sit hår væk fra sit ansigt "må jeg lige få din hånd ?" spurgte hun om og lag sin på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:05 pm

"Med glæde" lo han og lagde sin hånd på bordet og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:07 pm

hun tog stille hans hånd og lag den mellem sine "din hånd er ikke særlig kold" sagde hun og lag sit hovede på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:08 pm

"nej skulle den være det" spurgte han og så smilende på hende, men kom i tanke om noget af det Amira havde advaret ham i mod..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:11 pm

hun rystede på hovedet "nej det er bare at jeg mødte denne dreng og han havde iskolde hænder" hviskede hun og slap hans hånd blidt og drak noget mere af sin fanta hun fjernede det sidste hår fra sit ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:13 pm

"Hmm" sagde han tænkende.. "Men hvad syntes du om byen indtil vidre" spurgte han og lod sin hånd ligge på bordet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:14 pm

hun tænkte sig lidt om "det er meget bedre end LA" hviskede hun og kiggede drømmende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:15 pm

"det var da godt" sagde han glad og smilte endnu en gang til hende.. "Jeg har boet her i et par uger" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:17 pm

Amira kom med lette skridt ind på caféen og så sig omkring. Hun fik øje på Shin, og hun rynkede på brynene.
Hun sank en klump og betragtede pigen han sad sammen med, en smule. Så trak hun på skuldrene. Hvorfor skulle hun gå op i hans gøren og laden? Hun ignorerede koldt den mærkelige følese hun fik indeni, og satte sig ved et tomt bord og gjorde det hun var kommet for. Bestille en kop varm kakao.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:19 pm

hun nikkede "ja det er meget godt" hun så lidt efter pigen men vende blikket på ham "hvad syntes du så om stedet" spurgte hun om og smilte blidt og bed sig i læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:20 pm

Shin fik øje på Amira.. "Hej Amira" sagde han og vinkede til hende.. "Vil du ikke sidde sammen med os" spurgte han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:23 pm

Amira så op fra sin kop med et hævet øjenbryn "Jooh... det vil jeg vel" mumlede hun træt. De mørke rander under øjnene var heller ikke til at tage fejl af. Hun havde ikke sovet meget på det sidste. Alligevel holdte hun facaden oppe og gik med fjerlette trin mod deres bord. Hun trak en stol ud og satte sig hos dem. Hendes blik hvilede lidt på pigen før hun med et lille smil præsenterede sig: "Amira"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:25 pm

"Her er dejlig fredligt" svarede han kayli med et smil.. "Det er meget anderledes end der hvor jeg kommer fra" sagde han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:26 pm

"hej jeg hedder Kayli" smilte hun og skiftede så på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:29 pm

"hyggeligt at møde dig" mumlede Amira og rettede så blikket fremad, så hun kunne se ud ad vinduet. Hendes blik var tomt, og hun lyttede til deres samtale imens hun selv drak langsomt fra sin kop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:31 pm

"i lige måde" hviskede hun og så over på ham uden at sige noget smilte bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:33 pm

"Hvorfor flyttede du" spurgte han og så på Kayli..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:36 pm

hun lag sit hovede på skrå "ville du ikke flytte hvis du ingen venner havde fordi du ikke var høj nok og ikke var som de andre ikke forstod noget af dem" spurgte hun blidt om og tog sit hår op på den ene skulder og lod sit ene finger tegne på bordet uden man kunne se det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:38 pm

"Sikkert" sagde han smilende.. "det var ikke godt " konstaterede han.. "hvad er der i vejen med dig" spurgte Shin Amira og kørte hurtigt en finger over hendes varme kind.. "Du er så stille" sagde han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:39 pm

hun nikkede og så bare ned i bordet og begynde at nynne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:41 pm

Amira vendte lynhurtigt blikket mod Shin "Jeg er bare træt" sagde hun med et undskyldene smil "Sådan er det jo noglegange" tilføjede hun og vendte blikket mod Kayli "Ville ingen være venner med dig fordi at du var for lav?" spurgte hun uforstående, mest for at vende emnet fra sigselv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:43 pm

Shin sad og betragtede Amira lidt med et smile, men efter et par minutter så han også på Kayli og smilte så til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:45 pm

hun nikkede "der hvor jeg bodet skulle alle være som modeler" sagde hun og rystede på hovedet "og jeg var ikke ligefrem tæt på at være en model jeg går i det tøj jeg kan lide at gå i og være som jeg kan lide at være løbe rundt og pjatte og ikke side og snakke om drenge som er stjerner som man alligevel aldrig komme sammen med eller gå ud og købe det tøj som alle andre går i" sagde hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:48 pm

Amira smilede lidt "tjah, jeg har jo aldrig kendt til det med at være for lav" sagde hun tørt og tænkte på sine 183 cm.
Hun vendte blikket mod Shin, men hurtigt tilbage mod Kayli igen, med et sammenbidt udtryk "Men det er jo fedest at gå i det tøj man bedst selv kan lide" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:50 pm

hun nikkede stille "ja mening derfor flyttede jeg her til og her er smukker end i LA" sagde hun og så ud af vinduet "selv om man ikke ser solen så tit"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:51 pm

"Hmm" sagde Shin tænkende.. Han sad lidt i sine egen tanker og glemt altid om tid og sted. Han bed sig kort i læben og vågnede så op.. Han smilte til dem begge og håbede at de ikke havde sagt noget til ham, som han ikke havde hørt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:58 pm

Amira udstødte et humørforladt hæst grin "Nej det skal du nok ikke sætte dine penge på..." sagde hun tørt. Det var tydeligt at hendes ellers så sprudlende og varme personlighed havde forandret sig drastisk, men det havde hun ikke selv lagt mærke til.
*Eller jo, måske lidt*, var der en tanke der brød ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:59 pm

Kayli fniste "men her er dejligt og nogle søde mennesker" sagde hun og så skiftevist på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:01 pm

"Skal du sp begynde på skolen" spurgte han og så på Kayli..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:02 pm

hun nikkede "ja kan jo ikke løbe fra det" sagde hun og så ind i hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:04 pm

"Det kan være du har lyst til at følges med mig, din første dag.. Det er altid lidt nemere når man kender noget" sagde han stille og smilte til dem begge igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:05 pm

"det vil jeg da gerne" smilte hun stort og så på dem begge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:06 pm

Amira stirrede på Shins hånd der stadig lå på bordet. Hun sukkede irriteret og kradsede sig på arret, på sit eget håndled.
Imens lyttede hun stumt til deres samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:09 pm

"hvor skal vi så mødes" spurgte han og trak langsomt sin hånd til sig.. derefter så han på Amira igen og smilte til hende.. "det er længe siden vi har rigtigt snakket sammen.. hvad har du lavet i al den tid" spurgte han muntert..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:14 pm

*Holdt øje med dig* tænkte hun, men vidste at det ville lyde creepy. Så hun smilede bare sødt imens hun sagde "Ikke så meget... Gået rundt i skoven.. hvad med dig?" hun forsøgte altid at undvige emner der handlede om hende når hun var sammen med Shin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:17 pm

"der hvor du vil mødes" smilte hun til ham og så på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:18 pm

han trak på skulderne.. "Ikke så meget.. Bare været i skole og sådan" sagde han og sukkede dybt.. "Har du snakket med Kate siden du er kommet tilbage" spurgte han stille.. han så på Kayli.. "Hvor bor du, for så kan jeg bare komme og hente sig" svarede han muntert og smilte..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Caféen trækker.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Caféen trækker.. xD   Caféen trækker.. xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Caféen trækker.. xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Caféen
» Aften på caféen.
» Aften på caféen
» Første dag på caféen?..
» Eftermiddag på caféen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: