Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tørsten overtager..

Go down 
ForfatterBesked
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Tørsten overtager.. Empty
IndlægEmne: Tørsten overtager..   Tørsten overtager.. Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:36 pm

Årstid: Efterår.
Dato: 23. september 2009
Dag: Onsdag.
Tid: Tidlingt om morgene, omkring kl.5
Omgivelser: ingen
Vejr: Det blæser og er koldt, total mørke.



Dominic kom løbende hen af jorden, han havde røde pletter på sin bare overkrop, han havde slagtet et par dyr hen af vejen, hans sult havde fuldkommen overtaget ham, mødte han nogle af sine venner, så ville han slagte dem. Han havde ingen trøje på, et par sorte bukser og ingen strømper eller noget, han havde kunet et par sorte handsker på som ogs var en del plettet. Han løbte utrolig hurtigt, men ikk så hurtigt som han overhovedet kunne, han kunne lugte den friske blod på sin krop Han følte sig ikke som sig selv, hvilket han heller ikke var. Han trådte på en gren så den knækkede, men dyret som var et lille dådyr havde ikk hørt det. Han slikkede sig om læberne og var klar til at få fat i det og sætte tænderne i dets hals og bare flå den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten overtager.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten overtager..   Tørsten overtager.. Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:43 pm

Selena hørte musik på sin Ipod og gik dansende til musikke.. Hun nynnede også med på sangen og en gang i melle sang hun med.. Selena gik på en meget lille sti som gik igennem skoven.. Hun holdt godt øje med vejen , da hun sidste gang hun var i skoven faldt et par gange eller to..

http://www.denimology.co.uk/2009/05/SelenaGomezWork2.JPG (det tøj selena har på xD)
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Tørsten overtager.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten overtager..   Tørsten overtager.. Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:46 pm

Han lagde mærke til at et menneske nærmede sig, han var klar til at hoppe på personen, men lod være så godt han kunne, men at bekæmpe en så stor tørst var utrolig svært. Han kom frem fra busken og lod som om han var faldet og slog hul på sit knæ med en sten så det lignte han var faldet oven på stenen. Han lagde den så det lignte at han var faldet og landt lige på stenen, han smed sig på jorden og tog sig til knæet og ventede på at personen kom gående.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten overtager.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten overtager..   Tørsten overtager.. Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:49 pm

Selena opdagede drengen der lå på jorden og tog sig til knæet.. Hun skyndte sig hen til ham.. "er du okay" spurgte hun og satte sig på hug ved siden af ham.. "Har du brug for noget hjælp" spurgte hun og smilte til ham..
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Tørsten overtager.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten overtager..   Tørsten overtager.. Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:52 pm

Han smilte lidt til pigen, hun duftede utrolig godt, men han styrede sin blodtørst "jeg er okay, jeg så bare ikke lige hvor jeg gik" smilte han og kom lidt opå på benene, men fik lidt overbalance ogf væltede igen "jeg klare mig.. jeg er forresten Dominic" smilte han og kom endelig op på benene og så smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten overtager.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten overtager..   Tørsten overtager.. Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:54 pm

Selena rejste sig op og lo kort af ham.. hun tog musikken uid af ørene og lagde ipoden i lommen.. "Og jeg er Selena" sagde hun smilende.. "Kender godt det med at ikke se sig for" sagde hun og lo stille..
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Tørsten overtager.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten overtager..   Tørsten overtager.. Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:06 pm

Han lo også og så på hende "rart at møde dig Selena!" smilte han go så på hende. Han lo lidt igen og så på hende "så det kender du ogs til?" smilte han. Han så lidt på hende 2hvor gammel er du så?" smilte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten overtager.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten overtager..   Tørsten overtager.. Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:08 pm

Selena smilte og nikkede.. "jeg er 17." svarede hun og så på ham.. "Hvad emd dig" spurgte hun og puttede sine hænder i lommen..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tørsten overtager.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten overtager..   Tørsten overtager.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tørsten overtager..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tørsten er stor nu..!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: