Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Change the world..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:40 pm

Tom så sig omkring, og fik øje på et sted, hvor de måske kunne danse, og sikkert også få varmen, idet at han lidt forsigtigt rakte sin ene hånd mod hende, han smilede skævt. "Jeg tror at jeg har fundet et sted" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:41 pm

Selena tog hans hånd med et smil. "Cool" sagde ´hun kort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:45 pm

Tom klemte forsigtigt hendes hånd blidt, han vidste ikke helt, om det var okay, at han gjorde det. Han begyndte at gå hen mod stedet, sammen med hende, stedet lignede en café af en slags, hvor der blev afspillet musik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:48 pm

Selena fulgte efter ham.. "Har du prøvet at danse før" spurgte hun stille, men med et skævt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:51 pm

"Ikke rigtig dans" sagde han, og tog fat i håndtaget med sin frie hånd, da de nåede frem til caféen, idet at han åbnede døren. "Damen først.." smilede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:54 pm

"Takker" smilte hun og gik indenfor og vendte sig om for at vente på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:00 pm

"Så lidt" sagde han og fulgte efter hende, stilte sig lidt tæt bag ved hendes ryg, idet at døren lukkede i. "Skal vi sætte os ned.. eller hvad vil du?" spurgte han, og så på hende imens at han smilede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:03 pm

Selena så sig om. "Skal vi starte med at sætte os ned" sagde hun og så på Tom igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:05 pm

"Ah, kan vi godt" svarede han, inden at hans blik kort strejfede rundt. "Du bestemmer hvor vi sætter os.." smilte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:10 pm

"Okay skal vi sidde her" spurgte hun og trak ham med over til et bord over i et hjørne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:16 pm

Tom nikkede kort, og lod lidt hurtigt sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, inden at han satte sig ned, vendte han blikket mod hende. "Hjalp det med at komme her ind, med at få varme?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:18 pm

Selena nikkede "Jo det er varmere herinde" sagde hun stille.. "Det er et hyggeligt sted" grinte hun og smilte til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:23 pm

"Det var godt" smilede han med et glimt i øjet, idet at han bed sig let i underlæben, *Skal jeg gøre det?..* tænkte han lidt, og kiggede på hende. Han skulle lige til at spørge noget, angående musikken, om det som de skulle danse til, men istedet lænede han sig forsigtigt hen mod hende, og kyssede hendes ene kind blidt. Kiggede lidt nedad sig selv dernæst uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:24 pm

Selena smilte sødt til ham.. "hvad skulle det til for" spurgte hun og tog sig til kinden og smilte stadig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:27 pm

Tom smilede skævt, imens at han stadig kiggede lidt nedad sig selv, som om at han et uskyldigt lille barn, der ikke havde gjort noget som helst. "Uhm.. jeg.. eh.." sagde han og kiggede så på hende, han vidste ikke hvad han skulle sige, måtte han indrømme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:29 pm

"Har jeg gjort dig mundlam" spurgte hun smilende og fjernede hånden fra kinden og lagde den på bordet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:31 pm

Tom førte, sin ene hånd om bag nakken og lidt inden under hans hår, hans hår var jo lidt langt, idet at han kløede sig i nakken, han plejede ikke at være sådan, han plejede mere at være fremme i skoene. Det var han så ikke denne her gang. "Det.. har du.. ja.." smilede han skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:32 pm

Selena lo stille og rakte hånden frem og lagde den på hans kind.. "Hvor er du sød" sagde hun og smilte til ham.. Hvorefter hun trak langsomt hånden til sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:37 pm

"Jeg vil gøre alt for dig.." sagde han stille, selvom han godt vidste at de næsten lige havde mødt hinanden, og det måske var for et stort mundfuld for hende at få at vide, men han havde allerede fået følelser for hende.. Et menneske og en vampyr, kunne godt leve sammen, ikke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:38 pm

Selena bed sig kort i læben.. "Er du sådan her overfor alle piger" spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:44 pm

Tom fugtede sine læber. "Nej.." sagde han, og så på hende. "Jeg har engang været en player type.. men det.. jeg vil ændres, og jeg vil.." svarede han, og vidste ikke helt hvordan han skulle forklare det. "Jeg tror jeg har fundet ud af hvad jeg vil.. hvis jeg kan sige det sådan.." tilføjede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:46 pm

"Og du er sikker på det ikke er player der taler" spurgte hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:49 pm

Tom nikkede bestemt, "Jeg er sikker.." sagde han og kiggede samtidig på hende. "Jeg ved ikke ellers hvordan jeg skal bevise for at jeg taler sandt?" tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:52 pm

"Du behøver ikke at bevise noget" sagde hun og smilte til ham.. "Men du kan starte med at fortælle lidt om dig selv" sagde hun stille og roligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:56 pm

"Uhm.. hvad vil du gerne vide om mig?" spurgte han stille og smilede skævt. "Jeg har en tvillingebror, kommer fra tyskland.., ehm.. ja..? mine forældre er skilt.. men jeg har ikke set så meget til dem.." sagde han, og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:58 pm

"Hmm du sagde du var player, hvorfor har du bestem dig at ændre dig" spurgte hun og et lille smil spillede sig om hendes læber..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:01 pm

"Fordi jeg mødte dig" sagde han og kiggede lidt ned mod bordet. "Har du hørt om vampyre før?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:05 pm

Hun lo kort over hans spørgsmål.. "Kun i film.. Hvor de kan forvandle sig til flagermus" jokkede hun og forstod ikke mening med hans spørgsmål..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:08 pm

Tom bed sig let i læben, og grinede lidt efter at hun havde sagt det. "Uhm.. kan godt forstå hvis du løber din vej.. fordi .." sagde han og samlede sine hænder. "Jeg er en vampyr.." svarede han med sit blik vendt mod hende. "En rigtig vampyr.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:10 pm

Først troede Selena at han jokkede og hun lo lidt, men til sidst fattede hun hans alvor.. "Mener du sådan rigtig vampyr der drikker menneskeblod" spurgte hun stille og kiggede sig omkrig for at se om nogen lyttede med.. Derefter vendte hun blikket mod ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:15 pm

"Ah, du kunne sådan set.. enten have været død eller været blive forvandlet nu, hvis der ikke havde været din veninde tilstede.. og at jeg alligevel selv ikke havde så meget lyst til blod, selvom jeg trængte til det" sagde han stille, og bed sig i læben. "Men jeg er så småt at lære hvordan jeg skal beherske mig.. hvad det angår" tilføjede han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:18 pm

Selena sad med et skræmt blik og så på ham.. "Hvad har du tænkt dig at gøre ved mig" spurgte hun stille.. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre.. Hun skulle have rejst sig op og forlade caféen, men det var noget der holdt hende tilbage, hun vidste ikke hvad det var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:21 pm

"Ingenting.." sagde han og fugtede sine læber. "Du bestemmer selv om du vil være vampyr" smilede han skævt. "Og ellers hvis du vil forblive menneske.. kan det sagtens gå.." tilføjede han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:25 pm

"Hmm" var det eneste hun rigtig kunne sige.. Hun slog blikket ned i bordet.. hun kunne rigtig godt lide ham, selvom de først lige havde mødt hinanden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:32 pm

Tom kiggede på hende, og han vidste ikke hvad han mere skulle sige. Idet at han tog forsigtigt fat i hendes ene hånd, og førte den inden under hans trøje, og lagde den på hans mave. Hans mave var kold, og det havde den altid været. Fordi han var blevet forvandlet til en vampyr. "Vi får røde øjne, og skarpe tænder..når vi er virkelig sulten efter blod" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:36 pm

"Hvor er du kold" sagde hun og så på sin hand, derefter så hun ind i hans øjene.. "Hvordan er det... at være vampur" fik hun sagt lidt efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:43 pm

"Det er både fedt og træls.." svarede han og bed sig i læben. "Der er både noget positivt og negativt ved det" smilede han skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 10:45 pm

"Hhmm tror jeg gerne" sagde hun stille.. "hvad syntes du der er anderledes ved mig frem for de piger du har været sammen med" spurgte hun og slog samtalen over på et nyt emne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 11:03 pm

"Du kan få mig til at være mundlam.. jamen.. du gør bare andre ting, som de andre piger ikke rigtig har gjort.. og det .. jamen.. jeg .. svært at forklare" sagde han og bed sig i læben, *Flot Tom, nu laver du ged i den igen* tænkte han med at han ikke fik forklaret det ordentlig.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 11:11 pm

//Selena.. du er nødt til at glemme at Tom har fortalt dig at han er Vampyr..
For HAN BURDE VIDE AT MAN IKKE MÅ FORTÆLLE DET ... !!!?..
ellers bliver Maddie altså vildt sur .___. ikke for noget ^^ .. skulle bare lige fortælle det..//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 2:02 pm

//Er allerede glemt xD//

Hun grinte dæmpet af hans svar og slog blikket ned og rettede på kort på sin sorte kjole..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Change the world.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Change the world..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» What the world doesn't know ~ Arya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: