Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Change the world..

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:44 pm

S: Skoven
O: Kun Tom
V: Lidt regnvejr.
T: Irl
P: https://2img.net/h/oi35.tinypic.com/v75yq1.jpg

Tom var smuttet ud til skoven, uden at nogen rigtigt havde set ham, hans øjne var blevet røde, og efter et kort tid var han hoppet op i et træ, på en gren, som var noget højt oppe. Hans blik strejfede rundt, og håbede på at der ville dukke et menneske op, så han kunne få noget blod, det var lang tid siden at han havde smagt menneske blod, så han var virkelig tørstig, og parat til at angribe, når han fik øje på en skikkelse.


Sidst rettet af Tom Ons Sep 23, 2009 3:46 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:46 pm

Hayley kom gårende hun havde et smil på sine løber og hun gik og nynnede en sang hun havde farten af en vampyr men gik bare vider da hun ikke kendet duften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:01 pm

Selena gik ned af en sti igennem skoven, men tilsidst gik hun ind i mellem træerne.. Hun gik stille og langsomt da hun ikke ville falde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:10 pm

Tom fik både færten af en vampyr og et menneske, han satte sig ned i huk, med ryggen lænet op ad træ stammen, han trængte til blod, måtte han indrømme, men han ville alligevel ikke angribe med det samme, idet at han gned i sine øjne. "Gå væk.." mumlede han, hvorefter at han hoppede ned fra træet, næsten lige foran pigen, der var et menneske, med ryggen vendt til hende, han vidste ikke at hun var næsten lige bag ham, da han egentlig bare konsentrede sig om at få lysten til blod væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:13 pm

Selena fik et chok da en lige pludselig stod foran hende.. "Gud.." sagde hun lidt skræmt.. "Heej" sagde hun lidt efter med et smil.. Hendes hjerte bankede stadig afsted i højfart, da hun fik noget af et chok..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:15 pm

Hayley løb ned ved siden af Selena "Hejsa " hun var lidt utryk ved at han varmpyr hun kendte ham ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:16 pm

"Hej Hayley" sagde hun og smilte til hende.. "Hvordan går det" spurgte hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:19 pm

Hayley blev ved med og ha øjene på tom "Det går fint" hun smilede ikke "Hvad med dig" hun stirrede tom ind i ryggen og var klar til han vendte sig om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:20 pm

Tom gned en extra gang i sine øjne. "Uhm hey.." svarede han, og hævede det ene bryn, da han mærkede at vampyren var kommet nærmere. "Undskyld at jeg forskrækkede dig" sagde han så, da han hørte hendes stemme af forskrækkelse. Efter noget tid vendte han sig om mod dem, og prøvede samtidig at beherske sig med lysten til blod. "Tom Kaulitz" præsenterede han sig, og fugtede sine læber, imens at han kiggede lidt skiftevis på dem. Det så ud som om at de kendte hinanden, et menneske og en vampyr, som venner?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:21 pm

HUn nikkede smilende.. "Det går helt fint" sagde stadig glad.. Hun smilte venligt til drengen. "Jeg hedder Selena" indtrokusede hun sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:26 pm

Hayley smilede til ham "Hayley York" hun kiggede på ham og så hen på Selena "Godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:26 pm

"Selena Gomez?" spurgte han nysgerrigt, og hævede det ene bryn. "Du er sanger, ikke?" spurgte han imens at han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:28 pm

Hayley kiggede lidt på ham og smilede *Hvis han er sanger og Selena er sanger og jeg er sanger hvor fedt* tænkte hun med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:32 pm

Selena nikkede.. "Jo det er jeg.." svarede hun og smilte endnu en gange til dem begge.. "Synger du" spurgte hun munteret..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:36 pm

"Nej.. er guitarist i Tokio Hotel" smilede han skævt, og bed sig blidt i læben. "Hvordan kan det være at du er her, Selena?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:38 pm

Hayley smilede til dem begge "Fedt nok" mumlede hun for sig selv men nu da Tom var vampyr kunne han høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:42 pm

"Gud" udbrød hun.. "Det er jo dig" sagde hun og pegede på ham. "Jeg elsker jeres sange" udbrød hun igen.. "Er lige flyttet til.. Mine forældre syntes jeg festede for meget" sagde hun og bed sig i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:43 pm

Hayley grinede lidt af dem og kiggede på tom "Tom hvorfor er du enig her" hun løftede et øjenbryn og kiggede underne på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:48 pm

Tom kiggede lidt på Hayley, inden at han så på Selena igen. "Festede for meget?" gentog han lidt spørgende, med et grin. "Du kan ikke feste for meget.. og .. ja" smilede han skævt, da han ikke ville sige det færdigt. "Uhm.. ja det er mig.. danke schön" tilføjede han med et glimt i øjet. Idet at han kiggede over mod Hayley. "Fordi en gruppe stalker piger var efter os, også skulle vi væk.. hvor jeg så senere var til fest, fandt en pige, som jeg blev forelsket i, men det vidste sig at hun var en vampyr, hvor mit liv så blev forandret.. og bla..bla" sagde han lidt hurtigt med et trak på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:53 pm

"Det syntes mine forældre jeg gjorde" sagde hun og rullede med øjene.. "Men sker der ellers noget her omkring.. Kender du et sted hvor jeg kan fortsætte festen" lo hun og smilte lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:10 pm

Tom lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing. "Uhm.. ved ikke" sagde han og et kækt smil bredte sig på hans læber, hvorefter at han grinede lidt. "Men.. jeg vil gerne lære dig bedre at kende.. Selena" sagde Tom med en lidt hviskende stemme til hende, også hentydet til at han gerne ville på date..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:14 pm

Selena smilte til ham.. "Og jeg vil også gerne lære dig at kende" sagde hun "Sikke en fed piercing" sagde hun og smilte igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:16 pm

Hayley gik op ved side af tom og hviskede så det kun var de to der kunne høre det "Måske skulle du finde noget og spise først du er tøstig" hun gik væk fra hans øre og kiggede på ham med et alvorligt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:21 pm

Tom smilede skævt. "Tak" sagde han til Selena. "Skal nok finde ud af noget.." svarede han så Heyley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:23 pm

"Hvad laver du så i din fritid" spurgte hun lidt efter.. Hun smilte til Hayley..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:24 pm

Hun nikkede og kig ned ved siden af selena
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:30 pm

"I min fritid?" spurgte han og fugtede sine læber, imens at han lidt tænkte. "Jeg.. spiller guitar, fester også en del, og uhm.. slapper af, og sådan lidt af hvert.." smilede han let, han kunne jo ikke sige at han af og til også dræbte mennesker eller forvandlede dem til vampyre sådan uden videre. "Hvad med dig?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:32 pm

Hun nikkede smiltende.. "Jeg synger, danser og så arbejder også lidt som model" sagde hun roligt og stak sine hænder i lommen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:35 pm

"Må jeg se dig danse?" spurgte Tom nysgerrigt, imens at han smilede let og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:36 pm

Selena grinte lidt.. "Jo det må du da godt, men ikke her" sagde hun og grinte lavt igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:44 pm

"Hvorfor ikke?" spurgte Tom med et lille grin. "Der er da masser af plads" sagde han og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:46 pm

Hun så sig lidt om.. "Tjo masser af plads men ingen musik" sagde hun og så på Tom igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:51 pm

Tom bed sig let i læben, og tog en guitar frem, hvor han førte rebet, som holdte guitaren over skulderen, idet at han lod sine fingre glide ned ad strengene, for at høre om de var stemte. Hvilket de var. "Hvad for noget skal jeg spille?" spurgte han og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:53 pm

"bare noget med lidt gang i" svarede hun og tog sin sorte jakke af og smed den ved siden af hende og så på ham med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:57 pm

Tom hævede kækt det ene bryn, hvorefter at han begyndte at spille noget hurtigt finger spil på strengene, som overhovedet ikke gav mening, han spillede sådan fordi han ville drille hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:58 pm

Selena grinte lidt af ham.. "hmm bliver måske lidt svært men kan du spille det her" spurgte hun og nynnede en melodi og håbede han selv kunne finde ud af tonerne for hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:06 pm

Tom smilede uskyldigt, imens at han stoppede med at spille, hvorefter at han lyttede efter hendes stemme. Idet at han lidt stille prøvede at spille med, imens at han kiggede ned på guitaren, for at holde øje om han gjorde det rigtigt, efter noget kort tid kunne han finde ud af det, han fugtede sine læber og kiggede derefter smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:09 pm

"Sådan" sagde hun og begyndte langsomt at danse.. Hun satte hurtigt farten op.. Hun dansede dansen hun havde brugt i sluttning af hendes musik video til Tell mee something..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:14 pm

Tom smilede let. "Du er god til at danse" sagde han med et glimt i øjet. "Hvilket jeg ikke kan finde ud af" tilføjede han og grinede lidt. Idet at han stoppede med at spille, og gemte sin guitar væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:16 pm

"Og du er god til at spille guitar, hvilket jeg ikke kan finde ud af" sagde hun og samlede sig jakke op og tog den på.. "Men du kan da lære det" sagde hun og gik hen til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:22 pm

"Vil du lære mig det?" spurgte han og betragtede hende. "Tak" smilede han og bed sig let i underlæben. "Men.. jeg er virkelig dårlig.. så er du advaret" tilføjede han med et uskyldigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:24 pm

"Jeg tror du er god, men gider ikke indrømme det" sagde hun og blinkede til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:31 pm

"Ved ikke rigtig" smilede han skævt. "Vi får at se" svarede han, og fugtede sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:34 pm

Hun nikkede og smilte til ham.. "VIl du lære det nu" sourgte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:39 pm

"Ja" smilede han let, og så på hende, han bed sig lidt i læben, og synes det ville være pinligt hvis det var at han ikke kunne finde ud af det.. så han ville gøre sit bedste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:45 pm

"Okay" sagde hun og tog endnu en gang sin jakke af og smed den fra sig.. "Vil du lære det jeg lige dansede elller nogle speciele ønsker" sagde hun og kiggede på ham..

//Sorry bliver nødt til at logge.. Men vi skrive bare videre senere.. ;D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:30 pm

Tom rystede svagt på hovedet. "Den der dans.. hvor" svarede han lidt tænkende, "hvor man danser pige.. og dreng.. folkedans?" forslog han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:33 pm

"Hmm" sagde hun tænkende.. "Folkedans.. Det har jeg aldrig danset, men har danset vals, chacha og sådan nogel" sagde hun og smilte kort til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:35 pm

"Cha cha, kan vi godt prøve" smilede han skævt, og bed sig i læben. "Det er hvor det går lidt hurtigt ikke?" spurgte han, og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:37 pm

"okay" nikkede hun.. "men hvad med musik og sådan noget" spurgte hun.. "er der et sted hvor der er lidt varmere og musik" tilføjede hun da hun frys lidt..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Change the world.. Empty
IndlægEmne: Sv: Change the world..   Change the world.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Change the world..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» What the world doesn't know ~ Arya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: