Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Snevejr i skoven.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:11 pm

Dato: 28 November
Dag.fredag
Sted:skoven
OMgivelser-:natten
Vejr: snevejr


Donnie kiggede op på månen og smilede roligt vejret var helt hvidt af sne og alt var som et hvidt lagn hen over jordens kolde overflade.
"Måne moder af natten, jeg har brug for tilgivelse" sagde han og sukkede med et underligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:24 pm

Hayley kom gårende hun kiggede ned på sneen der landte på jordern og smilede..Hun frøs men gad ikke og gå hjem hun gik og gik og fik øje på Donnie og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:26 pm

Donnie blev ved med sin bøn og satte sig på knæ ned i sneen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:28 pm

Hayley gik langsomt for at se hvad det var han lavde...Da hun stod der over blev hun stårende op af et træ og så på ham men sagde ikke noget fordi hun ville ikke forstyrrer ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:39 pm

Han tog en kniv frem fra under blusen og kiggede så iagtagende på den imens han mærkede på den skarbe side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:40 pm

Hayley lyftede et øjenbryn og kiggede underne på ham *Hvad er det han laver* Tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:50 pm

Han smilede og satte den så tilbage med et sæt, Han vendte sig mod Hayley og sagde så, "Hayley" med et undrende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:53 pm

Hayley smilede "Hej" sagde hun lavt og kiggede ned på sneen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:57 pm

´Han nikkede roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 9:59 pm

"Forstyrrede jeg dig" hun kiggede på ham og lagde armene rundt om sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:00 pm

Han rystede på hoved, "jeg kigger bare lidt rundt" sagde han og kiggede ind mod skoven og så over på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:01 pm

Hayley nikkede og så på med et lyftede øjenbryn "Hvad lavede du lige før" hun kiggede sig tilbage over skulder og tilbage på Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:03 pm

"øhm...jeg stod bare og slappede af" sagde han og så på Hayleys sko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:08 pm

Hayley nikkede og gik et skridt tætter på ham og kiggede på ham og gik rundt om ham og gik tilbage mod træet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:10 pm

Han skævede over til hende da hun næsten var bag ham så han kunne se hende, og kiggede så udforderne på hende da hun stoppede op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:13 pm

Hayley smilede til ham "Fryser du slet ikke" hun kiggede op og ned af ham og stoppede med og smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:14 pm

Han løftede øjenbrynene og kiggede forbavset på hende, "Nej det gør jeg ikke Hayley" sagde han og køelede sig i narken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:17 pm

Hayley nikkede hun hvidste ikke hvad hun skulle sige "Okay" hun rørte sine læber med fingerne og så på ham da hun fik gusehud og rystede sig lidt og lød hånden glide ned af siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:19 pm

Han nikkede kort og vendte sig mod månen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:21 pm

Hun kiggede også op på månen "Hvor langtid har du været her ude" hun begyndte og smilede Det var langtid siden hun havdet sådan et flot sted med sådan en pæn fyr eller nej det var ikke langtid siden fordi hun havde aldrig prøvet det før *Wooow* tænkte hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:24 pm

"Nogen dage" sagde han og trak på skulderne.
"HVorfor" sagde han og kiggede hen på hende, han gav hende et charmernde smil til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:26 pm

Hun smilede charmernde tilbage og gik over og lagde sin arm om ham "Jeg spøger bare" hun kiggede op på månen igen kunne mærke sneen falde let på hendes pande
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:27 pm

Han lagde og sin arm om hendes talije og kiggede glad på månen imens han smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:28 pm

Hun smilede til ham og kyssede ham hurtigt på kinden og kiggede op på månen og lukkede der efter øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:31 pm

Han tog sig langsomt til kinden hvor han havde kysset hende, og smilede såå et skævt smil, imens han drejede hoved mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:33 pm

Hun åbnede øjene og drejede hovede mod ham og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:39 pm

´"hvad så Hayley" sagde han roligt imens de så hinanden i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:41 pm

"Ikke så meget..hvad så selv" sagde hun med en drillende stemme i men hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:45 pm

Han smilede og kiggede tilbage op på månen, "ser på noget underligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:47 pm

Hun kiggede op og tilbage på ham "Underligt" hun lyftede det ene øjenbryn og lagde sit hovede ned på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:49 pm

"Ja" sagde han tavst, "Jeg ser på månen en ting jeg ikke kan forstå"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:51 pm

"Men det gør den da ikke underlig" hun lød hovedet ligge på hans skulder og kiggede op på månene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:03 pm

Han trak på skulderne, "måske udtalte jeg mig ikke ordenligt mit engelsk kan forståes andreledes end normalt, den er eksotisk og fremmed" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:06 pm

Hun prøvede og ryste på hovede men det var lidt svært når hendes hovede låg på hans skulder "Det ved jeg ikke men den er da meget smuk" hun smilede og lukkede øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:10 pm

Han grinte lidt "men jeg tror ikke du forstår".

//Men så stopper vi det her hvis vi skriver i det andet//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:11 pm

Hayley kiggede på ham "Hvad er det jeg ikke forstår "


//Kun hvis du ikke gider og skrive mere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:14 pm

//okay ses i det andet emne//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Snevejr i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr i skoven.   Snevejr i skoven. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Snevejr i skoven.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Snevejr
» Skoven!
» Skoven
» En tur i skoven ö

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: