Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 spise tid

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:20 pm

Hun smilede kort til Claire. "Det er bare det. At skulle leve af blod. Claire hvad sker der hvis at der er en gammel syg mand,, på hospitalet. meget syg. og du drikker hans blod?" spurgte hun tænksomt og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:21 pm

"Det kommer an på hvilken sygdom.. for det ender med at man nogen gange kommer til at blive smittet" mumlede hun og så på hende. "Men man skal for det meste tage de fine folk.. dem der ikke ryger eller tager stoffer" smilte hun blidt. "For det kan man altid lugte på dem, hvis man ikke er alt for sulten"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:23 pm

"Jeg vidste ikke at vampyre kunne blive syge." lo hun men smilet blegnede hurtigt. "For det ville være lettere for mig at dræbe en gammel mand der alligevel skulle dø. End et sundt og rask menneske" mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:26 pm

"Jamen vampyre kan ikke rigtig blive syge.. det er bare ikke godt for kroppen at vælge en der er vildt syg.." sagde hun og så på hende. "Nogen gange må man selvfølgelig gerne tage dem der er på dødens rand.." mumlede hun og så lidt p hende. "Men min søster ved mere om det, måske skulle du spørge hende?"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:28 pm

"Jeg kender ikke din søster" sagde hun og bed sig i læben. "Men måske vil jeg gerne med jer på jagt. Så jeg selv kan hvis jeg får brug for det.... "Årh hvor er det hele uvirkeligt for mig" mumlede hun stille og så på Claire.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:30 pm

Hun nikkede stille og så på hende. "Men.. du skal bare sige til hvis jeg skal gøre noget for dig okay?" sagde hun stille og så på hende. "Jeg vil være her for dig, så lang tid som du nu vil være venner med mig" smilte hun blidt og skævede lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:38 pm

//Lol. nu finder jeg ud af at jeg ikke har svaret dig. XD Jeg gik åbenbart ud af det i stedet for udfør o.o //


Hun lo og kunne mærke at humøret langsomt kom tilbage igen.
"Jeg har virkelig lyst til at prøve at spise menneske mad og se hvad det smager af" sagde hun, selvom hun udmærket godt vidste at det sikkert ikke smagte af noget.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:41 pm

//Haha, du svarede igennem beskeder xD//

Hun grinte og rystede på hovedet. "Jeg tror ikke at det kommer til at virke, men du må da gerne prøve?" smilte hun skævt og så på hende. Hun var glad for at hun blev lidt gladere i stedet for at være så trist som hun nu havde været før.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:44 pm

// LOOL! XD Åmfg. Hvordan er det mon gået til o.o'//

"Hvornår skal i ud og jage?!. Og hvordan løber man hurtigt?" spurgte Daniella. Hun havde en masse spørgsmål lige nu . xD
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:45 pm

Hun smilte, "vi plejer at jage når vi kan mærke at vi bliver sultne.." smilte hun langsomt. "Og hvordan man løber hurtigt? Jamen man løber bare" grinte hun. Hun så på hende, det var da indlysene? "Du ved.. ligesom da du var menneske, denne her gang kan du bare løbe lidt hurtigere" blinkede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:47 pm

"lad os komme uden for. Jeg vil løbe!" sagde hun og stampede. Hun følte sig ret hyper. "Og nu kan vi løbe om kap" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:50 pm

Hun grinte og rejste sig så op. "Jamen så kom!" smilte hun skævt og tog hendes hånd. "Så tager vi væk fra skolen og laver noget andet" grinte hun og fulgte hende med over imod udgangen.

//Så er det lige diiq der skal lave et nyt emne et eller andet sted xD//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 7:52 pm

//Skoven, det er nok det mest indlysende sted? oO//

Hun lo og gik med Claire til udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 12:45 pm

// UUPS! jeg kom til at læse bogen færdig.. den skulle jeg have haft med til Skotland xD meen det skal jeg så ikke nu ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spise tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: spise tid   spise tid - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spise tid
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Tid til at spise XD
» Spise Frikvarteret!<3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: