Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Flytte bilen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:25 pm

Isabella så lidt på Elizabeth. Hun var lige ved at knurre, men gjorde det ikke. *Jeg må holde op med det knurren.* tænkte hun og smilte. Hendes mave kildrede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:29 pm

Elizabeth skævede koldt over på pigen da hun begyndte at knurre, men så så over på drengen igen og smilte kærligt "Elizabeth" præsenterede hun sig og rakte hånden frem mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:31 pm

kevan så på ham og sagde " fedt jeg er os fra spaninen !. kan jeg hjælpe dem fru? jeg hedder kevan rendell cornwell allan pogue!2
han kiggede koldt på isa og nys igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:34 pm

"Linda Luna Kamatayan" præsenterede Daniels mor sig for Kevan.
Daniel kiggede rundt og undrede sig over hvor mange mennesker der kom forbi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:35 pm

Isabella smilte til Daniel og kunne godt forstå ham, men hun havde ikke haft så mange gæster, hvilket hun enlig havde været glad for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:36 pm

Elizabeth trak hånden til sig da drengen åbenbart ikke ville give hånden. Hun så over på Kevan som oss var der og gik over til ham og smilte svagt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:37 pm

kevan krammede hende og sagde " hej smukke.!"
han begyndte at hjælpe linda
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:38 pm

Hun smilte til Daniels mor "Elizabeth" præsenterede hun sig og fulgte så med Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:39 pm

Isabella så efter Elizabeth og Kevan og pustede ud, hun slappede lidt af, men var alligevel på vagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:43 pm

Daniel blev lidt overrasket over at Kevn havde scoret en der var ældre end ham selv.
"Linda" svarede hans mor venligt til Elizabeth
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:45 pm

Hun smilte svagt og så sig over skulderen og så så på Kevan "Hva laver du?" hviskede hun så det kun var ham der kunne høre hende og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:46 pm

"hjælper jeg er venlig i forhold til andre !" hviskede han tilbage og kiggede ISKOLDT på Isa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:48 pm

Isabella mærkede Kevans blik og havde hørt, hvad han sagde, hun knurrede svagt. *Han skal ikke beskylde mig for noget, jeg har i det mindste en grund.* tænkte hun. "Det er et flot i hus i har." sagde Isabella til Linda og Daniel og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:49 pm

Elizabeth fulgte Kevans blik over på Isa og havde oss et koldt blik og nikkede "Okai" hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:51 pm

Daniel var gået ovenpå med nogle at sine egne kasser med hans tøj og hans xbox 360.
*Den kommer jeg måske alligevel ikke til at bruge ligeså meget som jeg troede* tænkte han kort med et smil.
"Mange tak søde" svarede Linda Isa med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:52 pm

Isabella smilte og så sig lidt om et stykke tid.
Hun gik op til Daniel for at se, hvordan det så ud deroppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:53 pm

kevan så på linda og sagde " jeg kan komme og hente daniel i morgen han skal gå på samme skole som mig, så kan han køre mig med!" han smilte sit sukkersøde smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:56 pm

Isabella havde hørt, hvad Kevan havde sagt. Hun knurrede advarende og håbede Kevan lagde mærke til det.
Hun nåede hen til Daniel. "Hvilken skole skal du starte på?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:56 pm

//Skal li spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:58 pm

"Neeej, tak men nej tak. Daniel skal først begynde på skolen næste uge" sagde Linda, men så ud til at ved at skrive "Nåårh" over hans smil.
Daniel sparkede en dør op med et vindue mod baghaven. "Mit værelse" mumlede han og satte tingene på gulvet med et lille smil.
Han kiggede på Isa mens han tænkte "Øøøøh den hedder vist nok... Forks... et eller andet school" sagde han. Han kunne ærligt talt ikke huske den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:00 pm

kevan gik op til dem oven på og sagde " isa. har du lige 2 min ALENE!" han talte is koldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:02 pm

Isabella gik ind på hans værelse, hun syntes det var spænende. Det var anderledes, ikke det som hun var van til der hjemme. "wow.." mumlede hun stille. "Det er flot værelse." sagde Isabella og smilte. Hun blev igen varm i kinderne.
"Forks High School?" spurgte Isabella Daniel.
Isabella så lidt på Kevan, hun havde ikke rigtig lyst til at snakke med ham, men nikkede så med sammenbidte tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:04 pm

"Det er jo bare papkasser og hvide vægge" sagde han og grinte lidt, men blev lidt rød i de lidt brune kinder.
Han kiggede på Kevan og Isa, der var noget mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:05 pm

kevan hev hende ud af værelset og sagde så KUN hun kunne høre det " jeg holder øje med dig du rør ham ikke og du er færdig!! han er min ven og ikke din!!!!" han kiggede iskoldt påhende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:09 pm

Isabella så bare på Kevan. "Daniel bestemmer selv, hvem han vil have som ven. Jeg har ligeså meget ret til at blive hans ven, som du har." sagde Isabella, hun vidste, at man ikke kunne tvinge folk til noget. "Du behøver slet ikke holde øje med mig, for jeg kan ikke røre ham." knurrede Isabella, "men du rør ham heller ikke."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:12 pm

kevan gik ind til daniel og sagde " skal jeg hjælpe dig med at lave et godt drenge værelse?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:13 pm

Isabella smilte til Daniel, da hun stilte sig i døren. Hun syntes stadig Danile havde et spænende værelse. Hun havde selv et kedeligt værelse, der var alt for stort til hun kunne bruge det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:16 pm

"Nej. Det behøver du ikke. Jeg vil hellere selv gøre det" sagde han smilende og hentede endnu en kasse med et underligt tegn på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:18 pm

*Haha..* tænkte Isabella og smilede. *godt, nogen kan komme udenom hans latterlige charmer.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:22 pm

Kevan så på isa hans øjne var ved at blive små sort han knyttede sine hænder og sagde " jeg kommer selv fra barcelona i spaninen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:25 pm

Isabella blev lidt bekymret, da hun lagde mærke til Kevans øjne. *damn it... ikke nu. og slet ikke ham.* tænkte Isabella som det første, da det gik op for hende, hvad hun tænkte blev hendes kinder røde.
*hvis Kevan gør ham noget, er han dødsens.* tænkte Isabella lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:26 pm

"Virkelig?" spurgte han overrasket.
"Der er lækkert der" sagde han og smilte bare mens han åbnede kassen med det underlige tegn på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:28 pm

// back//

Elizabeth så på den lille gruppe og så så over på Kevan. Han var sur kunne hun se og rystede svagt på hovedet over hans arrigskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:28 pm

kevan så på hende med et blik der sagde han er miiiiiiiiiiiiiiiiiin!

kevan sagde " hey du daniel skal ejg ikke vise dig skoven det er et vildt fedt sted at være!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:29 pm

Isabella knurrede lavt og vidste, hvad Kevan ville.
"Hvad har du i kassen?" spurgte Isabella nysgerrígt og satte sig i hug ved siden af Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:30 pm

Elizabeth så stadig over på Kevan og gik over og lagde en hånd på hans skulder "Du må ikk" hviskede hun så kun han kunne høre det "Det er forbudt at gøre det" hun tænkte på traktaten og så så over på Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:31 pm

/skla ligeh ave pandekager!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:33 pm

Daniel kiggede op fra kassen og tænkte sig kort om og svarede så endelig "Jo det kunne vel være ret fedt"
Men så rystede hán lidt på hovedet, "Nej, nej jeg vil gerne, men jeg skal altså lige sætte noget at det vigtigste op" sagde han og kiggede nedd i kassen igen.
Han kiggede ikke op på Isa mens han svarede "Der er nogle ting fra min onkel som jeg har arvet fra ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:37 pm

Isabella havde næsten rejst sig op og råbt nej, men hun beherskede sig, hun måtte advare Daniel. "Jeg har ellers hørt, at der lever underlige dyr ude i skoven, som kaster ting efter en." sagde Isabella og smilede skævt.
"Fedt, hvilke slags ting er det?" spurgte Isabella, hun prøvede at komme på andre tanker. Hun på Daniel, igen begyndte hendes mave at kildre og hendes kinder blev røde. *Han er bare så....* tænkte Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:40 pm

Elizabeth kunne godt se at Isa prøvede på at advare Daniel. Det kunne hun godt forstå og hun ville ikke have Kevan til at bide folk ude i skoven. Hun så over på Daniel "Jah jeg har oss hørt at der er noget derude" advarede hun og fik det mærkeligt ved at advare et menneske mod noget som hun oss selv var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:42 pm

"Det her sværd, som en af tingene" sagde han og hev forsigtigt et gammelt sværd frem.
"Det lyder som en underlig skov" sagde han mens han hev sværdet frem for at se om det var knækket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:43 pm

Isabella så overrasket op på Elizabeth. *Hvad prøver hun på?* tænkte hun og spurgte sig selv. Hun syntes det virkede lidt underligt.
"Og Kevan, du måtte jo ikke gå ud i skoven alene." sagde Isabella, hun havde nemlig hørt det.
"wow..." sagde Isabella beundre, da Daniel hev sværdet frem. "Det er smukt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:47 pm

"Tak... Det er vel par 500 år gammel eller noget" sagde han tænkende og trak det helt od og lagde det på gulvet før han hev nogle gamle bøger frem og en lille sort bog der havde papire stikkende ud af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:48 pm

Elizabeth vidste godt at det var mærkeligt, men hun ville ikke have Daniel bidt. Og slet ikke bidt af Kevan. Elizabeth havde fået sagt til ham at han ikke skulle gøre det. Hun så på sværdet og smilte svagt "fedt" sagde hun kort og så så ned i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:49 pm

"Hey... Elizabeth, ikk? Jeg gav dig aldrig hånden? Vel?" spurgte han hende venligt da han hørte hende sige det med sværdet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:52 pm

Hun så over på Daniel og smilte svagt "Neejh det gjorde du ikke, men det gør ikke noget" sagde hun med en sød stemme og så så over på Isa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:53 pm

Kevan så på daniel og sagde " vil du med til seattle i aften der er fedt om aften og masser af lækkere piger jeg køre der over!" han var tørstig og kiggede på elizabeth
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:55 pm

Elizabeth så advarende og truende på Kevan og ville ikke have at han gjorde nogen noget som helst. Daniel så venlig ud og han var venner med Isabella. Selvom at hun hadede de møgkøtere ville hun ikke have at Kevan rørte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:56 pm

"Sorry... Jeg må afslå. Jeg skal gøre det her" sagde han nikkede rundt i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:59 pm

//sorry.. nettet forsvnadt.//

Isabella knurrede af Kevan, men så kort på Daniel og lod som om hun hostede.
*Den lille mide..* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Flytte bilen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Flytte bilen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: