Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Flytte bilen.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:26 pm

Sted : Ude foran Daniels nye hus.
Omgivelser : Mor og storebror.
Tid : Midt på dagen.
Vejr : Overskyet, blæsende og en smule koldt.
Årstid : IRL.
Dag : IRL.
Dato : IRL.
Påklædning : Hvid hættetrøje, blå jeans, løse løbesko og en rejsetaske over skulderen.


Daniel steg ud af bilen med et suk.
Det var så koldt her, slet ikke ligesom i Toscana.
Han kiggede lidt dovent rundt og gik så endelig om bag bilen og åbnede bagsmækken.
"Her er der så ikke slemt" sagde hans mor glad, da hun steg ud fra bilen selv og gik om bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:34 pm

Isabella gik gennem Forks, hun havde sin lilla skoletaske på ryggen, hun havde fået før fri i dag. Hun havde sine tennsisko, jeans og røde t-shirt med v-udskæring på. Hun fik tilfældig øje på en stor flyttebil, hun skyndte sig derhen for at kigge.

//det har du da gjort godt.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:42 pm

//Tak//


Lewis hankede op i to flyttekasser og gik op foran huset og satte dem ned og smed sig bare på den kolde jord med et sukken.
Der var så langt fra Toscana til Forks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:45 pm

tøj:
trøje : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=35148&mid=0
bukser : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=30378&mid=0
sidder altid lidt nede numsen så der er hænge røv
tørklæde : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=35223&mid=377
sko : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=28788&mid=0

Kevan var en popdreng med STORT POP:P
han gik med bukserne nede på numsen så han måtte gå med spredte ben næsten for ikke at tabe sine bukser.
han trøje var ikke alt for stor til ham da han ikke var så stor købt hans mor drenge størrelser så tøjet var ikke forstort så hans trøje gik ikke helt ned over hans numse kun lidt men man kunne alligevel se hans sorte levi's boxer:P
han havde sit elskede tørklæde på, og bukserne nede i sokkerne.!!

kevan kom kørende på hans RMX'er og så flytte bilen han satte den på baghjul og kørte der hen. den larmede meget men det lyd godt man kunne ikke undgå at kigge på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:46 pm

Isabella stoppede ved flytte bilen og kiggede nysgerrig op mod huset, hun fik øje på en dreng, men vidste ikke, om hun skulle sige hej. Så hun blev stående ved flyttebilen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:48 pm

Daniel gik ned for at hente endnu et par kasser mens hans mor og bror var inde i huset.
"Hey" sagde hen lidt overrasket over at se en anden ved bilen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:49 pm

"Hej.. lige flyttet til?2 spurgte Isabella, selvom hun godt kunne se det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:52 pm

kevan kom hen til huset og bremsede lige bag isa-bella og grinte lidt men nys os og hostede og steg så af sin RMX'er og hang hjelmen på styret og gik hen til den ny dreng og sagde " hej !"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:53 pm

Han kunne ikke lade være med at smile lidt og svarede lidt flabet. "Nej, vi kan bare godt lide at køre i en flyttebil"
Han kiggede lidt på hende før han så nikkede og sagde smilende "Jo, jo det er vi. Undskyld svaret før, dårlig vane"
Han så den drengen og svarede bare igen "Hej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:54 pm

Ribanalon havde længe set på Isa-Bella men ville selv have at hun mærkede hende i sin nærhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:54 pm

Isabella himlede med øjne, da Kevan kom. *satans..* tænkte hun.
"Det er helt i orden.. velkommen til." sagde ISabella og rakte hånden frem, "Jeg er Isabella."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:57 pm

kevan så på deres hænder han ville ikke give hånd han var jo kold. han skulle ikke opdage det.!!!
kevan så på ham og sagde " hvor gammel er du!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:59 pm

"Daniel" præsentedrede han sig og tog hendes hånd.
Han kiggede lidt underligt på Kevan og svarede så "17... Hvorfor?" med et udtryk der så ud til at være rimelig undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:01 pm

"13 her hedder kevan rendell cornwell alan pogue. skal jeg hjælpe jer!"
han hostede lidt da han kiggede på isa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:01 pm

"Hyggeligt at møde dig Daniel." sagde Isabella og tog sin til sig igen.
hun kløede sin næse og mærkede noget. *great.. hvorfor hende?* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:05 pm

"Jo tak" sagde han med et lille smil.
*Folk er ikke så slemme her* tænkte han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:05 pm

Ribanalon kom nu til syne fra bag Flyttebilen, "øhm...forsamling" hun kiggede over på Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:08 pm

kevan så ribanalon og gav hende et kram " har savnet dig main"
han så på drengen igen og ragt alligevel hånden fra og sagde
" velkommen jeg skal nok vise dig rundt i byen hvis det er?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:09 pm

Isabella kom til at knurre lavt, da Ribanalon kom til syne.
Hun smilte til Daniel. *Han ser da sød ud.*
"sorry, Kevan.. men det har jeg lovet Daniel at gøre." sagde Isabella til Kevan. *damn.. hvad sker der lige for mig.* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:15 pm

"jeg kan vise ham det mere end du kan. jeg er dreng han vil forstå mig bedre!" kevan gik hen til isa. og så hende koldt i øjene og nys højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:15 pm

"Nej jeg er bare nyflyttet" sagde han med et lille grin.
"tak men nej tak. Jeg er mere typen der går rundt alene" sagde han venligt.
"har du noget galt i halsen" spurgte han Isa-bella venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:15 pm

Ribanalon blev ret overrasked ovar Kevans kram, "Jamen hej Kevan, har også savnet dig" da han havde slupped hende Kiggede hun over på Daniel, "Jamen hej" hun skævede roligt over til Isa-Bella, da hun hørte en svag knurren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:16 pm

"Jeg kan vise ham resevatet.." sagde Isabella og smilte. *Damn... hvorfor kæmper jeg for det.?* tænkte hun og blev forvirret. Isabella flyttede lidt på sig, hun overvejede at skubbe til Kevans køretøj.
"det er ingenting." sagde Isabella og smilte til Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:20 pm

"Reservatet?" spurgte han forvirret Isa-bella.
"Hej" sagde han så til den anden pige.
"Det gør ikke noget Kevan" sagde han bare med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:21 pm

"Det er indianer resevatet.. der ligger stranden også." svarede Isabella Daniel og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:22 pm

"Jeg tror jeg vil lade den nye og Isa-Bella lidt være Kevan" sagde hun med et roligt udtryk, og begyndte at gå, "Vi ses kom igen" sagde hun til dem alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:25 pm

"Lyder okay" sagde han bare og grinte lidt.
"Øøøh... Hej hej" sagde han bare efter hende den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:25 pm

"Farvel.." sagde Isabella til Ribanalon og vinkede, hun lod som hun var venlig. *godt..* tænkte Isabella og smilte.
"Der er vildt flot. Du skal komme en dag og kigge." sagde Isabella til Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:26 pm

Hun vinkede, og begyndte at gå ned af gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:32 pm

"Det skal jeg nok... Men ikke lige idag" sagde han bare og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:34 pm

"Selvfølgelig... men du er altid velkommen." sagde Isabella og smilte. Hun så efter Ribanalon. *Jeg håber, at han altid vil være velkommen.* tænkte Isabella og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:35 pm

kevan så på daniel og sagde " jeg er ikke slap jeg kan godt hjælpe dig!" han kiggede igen på Isa. og lugtede var lige i hans næse han begyndte at hoste højtlyt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:39 pm

"Jeg tror dig" sagde han ærligt til Kevan og slog hånden mod bilen der var fyldt med papkasser.
"Tak" sagde han bare og smilte bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:41 pm

" hvad for en skal jeg tage ?!" han gik hen til dem og kiggede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:42 pm

"Kan jeg også hjælpe?" spurgte Isabella og smilte skævt. *Han tænker nok, at jeg er lidt for svag til det.. men jeg er jo heller særlig stor.* tænkte Isabella og smilte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:46 pm

"Ja det må du da gerne" sagde han til Isa og kiggede så på Kevan "Tag den du vil... Jeg er ligeglad så længe intet blir smadret" sagde han og grinte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:48 pm

han tog en kasse som så tung ud men den var ikke tung for ham og han begyndte at gå ubesvaret ind i huset med den og satte den og hilste på hans mor og sagde " jamen davs øøhh fru!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:50 pm

Isabella smilte, hun gik hen til flyttebilen og tog en kasse ud. Hun begyndte at gå mod huset. Hun gik gennem døren og ind i huset. Hun hilste på Daniels familie og satte kassen fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:54 pm

kevan kom ud efter lidt og tog en kasse mere og efter kort tid var de færdige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:55 pm

"Øøøh hej, hr" svarede hans mor til Kevan og hilste på Isa "Hej" Hun så rimelig forvirret ud over at der var så mange i hendes nye hus.
Daniel kom ind med to kasser. "Hey mor, det er mine nye venner" sagde han så og hun nikkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:57 pm

"Vi hjælper bare Daniel." sagde Isabella og smilte. Hun så bare på Kevan og tænkte, *Blærerøv..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:02 pm

"Åååh jamen det er jo bare dejligt" sagde hun og smilte og grinte lidt.
Daniel grinte bare og kiggede på Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:03 pm

kevan kiggede på daniels mor og sagde " jeg skal ikke hjælpe med at pakke ud jeg er mega god til det jeg er vant til at hjælpe andre jeg laver ikke andet næsten!" han smilte sukkersødt
folke plejede ikke at kunne ustå ham når han charmerede sig ind på folk de plejede at var helt vilde med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:09 pm

Isabella ville have haft kuldgysninger, hvis hendes temperatur havde været laver. *adrr...* tænkte Isabella og bed tænderne sammen, men hun ville ikke selv hjælpe, da hun ikke kan lide at røre ved andre folks ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:11 pm

"åååårh... Dine venner hjemme i Toscana var ikke ligeså venlige" sagde hun venligt til Daniel om Kevan.
Daniel kiggede bare på Kevan, han kunne ikke se det så søde ved ham.
Han kastede et lille blik på Isa og smilte bare venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:14 pm

"Hvor ligger Toscana henne?" spurgte Isabella, der selv kom fra Vancouver. Hun havde heller ikke boet særlig længe i Forks. og hun spurgte bare for at trække opmærksomheden væk fra Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:17 pm

"Det ligger i Spanien" svarede Daniel for hende og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:17 pm

Elizabeth kom yndefuldt gående hen. Hun kunne hurtig få færten af en varulv og lavede en lille grimasse, men fik så et venligt ansigt da hun oss kunne lugte et menneske. Hun fulgte hurtigt lugten med yndefulde skridt og så så en dreng. Hun smilte sit sukkersøde smil og gik over til ham "Heey" sagde hun blidt og lavede et lille koldt hilsende nik til varulven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:18 pm

"Nice... det ligger i europa, ikk?" spurgte Isabella, da hun ikke var så stærk i geografi. Isabella kunne sådan mærke, at hun faktisk blev lidt varm i kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:22 pm

"Jo" sagde han bare og smilte benligt til Isa.
Han kiggede på den anden pige der stod henne ved døren (Vi er jo halvt inde)
"Hey" sagde han så glad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Flytte bilen. Empty
IndlægEmne: Sv: Flytte bilen.   Flytte bilen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Flytte bilen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: