|
| en sommer dag? | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:22 pm | |
| Dato: 19/9 Sted: byens park.. Tid: 10.27 Omgivelser: nogle få mennesker.. Vejr: få skyer, lidt solskin.. (til en forandring) Årstid: efterår /: Påklædning: sorte trænings bukser, rød t-shirt, klipklapper Lyde: snakken fra mennesker, fugle, biler.
Isabella nynnede og gik rundt inde i byens park og nød det skønne vejr. *endelig ingen vampyrer.. som kan ødelægge dagen* tænkte hun glad og smilte for sig selv. men hun var stadig trist over det med sin veninde, men det ville hun ikke tænke på i dag. en eller anden havde kastet en bold, som var på vej mod Isabella. Isabella greb bolden, hun så sig om, for at finde ejermanden. en lille dreng kom løbende og bad om bolden. Isabella smilte til ham og gav ham bolden tilbage. Isabella tænkte lidt på sin egen lillebror, hun sukkede. *Intet var det gamle mere.* tænkte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:29 pm | |
| Påklædning: Sort t-shirt med Cassies navn skrevet på med lilla, Sorte cowboy bukser med sikkerhedsnåle i. Kawasaki sko, og en sort og hvid ternet kasket.
Cassei sad på en bænk helt alene, hun havde ikke mødt nogle folk endnu og tænkte at det måske ville gå bedre her i parken end på skolen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:32 pm | |
| Isabella gik videre, hun fik øje på en pige, der sad selv på en bænk. "Hej Cassie, sidder der nogen her?" spurgte Isabella og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:33 pm | |
| Cassie så forskrækket op på den fremmede, "Kender du mig?" spurgte hun lidt forvirret. Hun regnede ikke med at der var noget der lagde mærke til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:34 pm | |
| "Dit navn, står på dit tøj." sagde Isabella og smilte. Hun rakte hånden frem, "Jeg er Isabella." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:35 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:36 pm | |
| Hun smilte lidt, det var jo sandt nok. Hun tog imod hånden og trykkede den, "Hej" sagde hun bare og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:37 pm | |
| //Kevan!! solen skinner.//
"Er du ny?" spurgte Isabella Cassie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:38 pm | |
| Cassie så på den nyankomne og smilte så til ham, "hej hvad er så dit navn?" spurgte hun og rakte sin anden hånd mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:38 pm | |
| cassie så på Isabella, "ja jeg er lige flyttet hertil" svarede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:40 pm | |
| //OOG sorry havde jeg ikke lige set så er jeg ude igen så kan jeg jo ikke være med VRAAL |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:41 pm | |
| //kan jo bare skrive en anden gang xD Øv ska logge allerede -_-´ nå men seya håber at møder jer begge xD//
Cassie så på sit ur og sprang op, "Ups jeg kommer forsent farveller, vi ses vel" smilte hun og løb væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en sommer dag? Ons Sep 09, 2009 12:44 pm | |
| "Cya.." sagde Isabella..
//jup.. ses.// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en sommer dag? | |
| |
| | | | en sommer dag? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 194 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 194 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|