Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skolens popdreng

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:33 pm

Valencia smilede skævt og så på hende "Hvis du vil .. må du gerne følge mig der hen .. " hun tænkte lidt og præsenterede sig selv "Valencia .. " hun trak sin taske ordenligt op på skuldern og hørte klokken ringe ind til time, hun vendte så hovedet mod Kevan og så forbavset på ham og udbrød "hvad fanden laver du her??!!" hun holdte sig så for munden, da det kóm som et chok da hun ellers aldrig bandende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:35 pm

kevan grinte lidt og sagde " jeg ville bare lige sikre mig at du var i live i nu Razz altså du er ny her det kunne godt være at .. jaarh øhh bare glem det tror jeg !" han gik ud igen temmelig hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:35 pm

"Kevan din tynde kraft idiot!" sagde hun stille, tog fat i ham og bankede ham ind i en af toiletbåserne. "Der er nogen steder man bare ikke må gå ind!" sagde hun stille. "Din bette pivetrold..!" hun slap ham og trak Valencia med ud af toilettet og så på hende. "1.g ikke sandt?" spurgte hun langsomt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:37 pm

Donnie stod lige pluselig i dørkammen af pigernes toilet dørkarm, "Kevan jeg tror du skal smutte til time nu" han havde armene over kors og så længe på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:38 pm

kevan så donnie og sagde " jeg gider ikek jeg pjækker " han gik hen til ham og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:38 pm

Valencia så lidt forbavset på clarie og nikkede så bare som ja til at hun gik i 1.g, hun så på døren ind til pige toilettet, hun var forvirret og var mere eller mindre blevet mundlam, hun ville helst ikke sige noget forkert lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:40 pm

Hán lavede et hurtigt nik med hoved til at han bare skulle komme ud fra rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:41 pm

kevan så på donnie og sagde " vil du ikke være min "storebror!" jeg har ikke en rigtigt storbror udover kevin men vil gerne have en til!" han så bedende på ham
han stod stadigvæk i rummet


Sidst rettet af Kevan Tirs Sep 08, 2009 11:42 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:42 pm

August fortsatte ned ad gangen og drejede ind i sit klasselokale og satte sig ved vinduet. Han foretrak at side, der hvor der var frisk luft, men det var ikke altid det var til at få plads. Han trak sine bøger op og fandt sine briller frem igen. Valencia fyldte stadig hans tanker, og han kunne slet ikke huske hvad han lige havde læst i sin 'almen sprogforståelse'.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:42 pm

"Jamen så går vi jo i samme klasse.. eller.." hun tog fat i noget papir og så på det. "Du må da være den nye elev vi skal have i klassen..? Jeg er satme heldig at møde dig" grinte hun drilsk og puffede let til hende, før hun fik hende trukket med over imod time. Hun tænkte overhovedet ikke på det hun lige havde gjort imod Kevan. Hun syntes bare at den lille mide for en gangs skyld lige kunne holde sig væk.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:45 pm

Han sukkede, "du kan starte med at gå ud af rummet så kan vi se på det" han begyndte at gå ned mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:46 pm

Valencia smilede lidt og tog sig til skuldern af ren refleks " Hehe ja .. " hun så lidt ned af gangen og så så på Clarie igen, hun trippede lidt fordi hun helst ikke ville komme for sent til timen, men tænkte at Clarie nok havde styr på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:47 pm

han gik ud af rummet og fulgte efter donnie, han måtte løbe for at komme hen til ham. han holdte op i sine bukser og sagde " vil du ikke nok"!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:50 pm

Han grinte lavt imens han gik på gangen, "hvorfor vil du så gerne havde brødre" sagde han undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:51 pm

"fordi jeg gerne vil have nogen som passe på mig. og hjælper mig . mine forældre er mere eller mindre meget ligeglade med mig de er aldrig hjemme de arbejder ALTID!"
han så trist på donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:53 pm

August så længe ligeud, og befandt sig pludselig i en fyldt klasse. Han så op på læren, en kedelig, grå og gammel type som altid, og trak sine bøger op. Han pustede lidt ud og begyndte at notere af fra lærerens kloge viden.
Han undlod at række hånden op, selvom han kendte svarene. Lærene på skolen var alligevel trætte af af de elever, der ikke gav de andre en chance...
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:55 pm

Claire åbnede døren ind til deres time og så på læren med et lille uskyldigt smil. "Det må De virkelig undskylde, men jeg skulle lige vise den nye elev noget, og det kunne ikke vente, da Rektor sagde det" hendes stemme var helt som en engel og læren kunne simpelthen ikke stå for hende og bad dem bare om at sætte sig ned. Hun smilte skævt og slap Valencia.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:57 pm

kevan løb hen mod klasserne og
kunne ikke huske hva klasse han skulle være i
så han brassede bare ind i en klasse og fik øje på claire og den nye pige og resten og af deres klasse og deres lærer. han stod bare i døren og sagde " øhhmm det her er vidst ikke min klasse kan ikek finde den!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:58 pm

Valencia var stille og satte sig hurtigt ned på en af de baggerste pladser i lokalet, hun satte sin taske ved sin side og så lidt rundt på folk, hun havde endnu ikke fået sine bøger og tænkte lidt, hun rakte så forsigtigt og modviligt hånden op, hun blev vel nødt til at sige hun ingen bøger havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:58 pm

//OOG glem det sidste jeg skrev
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:59 pm

Han vendte sig og kiggede på Kevan, "jeg kan hjælpe dig, men ikke være din bror" han gik tæt på Kevan for at han skulle forstå det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:00 am

kevan så på ham og sagde " hvordan hjælpe mig?"
han kiggede lidt forskreget op på ham
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:02 am

Claire satte sig ned ved siden af Velancia og fundet en bog frem som hun kunne læse af. "Jeg kan godt dele med dig indtil at du har fået dine egne bøger" sagde hun stille og lænede sig lidt væk, hun ville virkelig gerne have noget af hendes blod, men det var alt for farligt dette sted.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:05 am

Valencia så på hende og tog hurtigt hånden ned inden læren så det "Tak .. " hviskede hun stille og så ned i bogen, faget kedet hende lidt, men lod som om hun fulgte med og så på læren, hun tænkte lidt på August som hun bare var gået fra, hun sukkede lydløst og tænkte på diverse ting hun havde oplevet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:05 am

Han kiggede på han, men rystede på hove dog gik ud af døren og ned til hans bil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:07 am

Kevan fulgte efter ham og sagde " hvordan kan du hjælpe mig"

//OOG sorry skal op om 5 timer så skal lige have noget søvn Razz skriver i morgen nu ikke skriv for meget så jeg ikke kan følge med imorgen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:07 am

August sad og fulgte med i timen, men var samtidig forstyrret af alle andre omkring ham. Det plejede ikke at væe et problem for ham, han hade ellers tilpasset sig godt på high school eftersom han var begyndt i 2. Han så på sit armbåndsur, og opdagede, at der ikke var længere tid endnu, før at timen ville slutte.
Han begyndte lidt efter, at pakke sine ting sammen, og rejste sig sammen med de andre fra klassen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:12 am

"Skal du ud og finde ham der bagefter timen..?" hviskede hun langsomt og så på Valencia. "For vi har snart frikvarter" smilte hun skævt og så lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:17 am

Valencia Så lidt overasket på hende og så lidt ned "Ehm .. Det ved jeg ikke rigtigt" hun var ikke meget for at skulle indrømme at hun var lun på ham, hun så ikke op og rejste sig da klokken ringede og tog sin taske over skuldern og skyndte sig ud, hun vidste godt selv hun flygtede fra sandheden om at hun kunne lide ham, hun gik ned af gangen med hastige skridt og gik bare for at komme lidt væk, hun vidste alligevel ikke hvor kantinen var.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:20 am

Hun sukkede og så ned på sine fingre. Hun savnede virkelig selv at kunne føle ægte kærlighed, men hun var så forvirret, at det var helt utroligt. Hun rystede på hovedet og så ned i den bog der på hendes bord.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:23 am

August fortsatte ned ad gangen. Han havde tidligere fri end de fleste andre klasser, og regnede ikke med, at han ville kunne finde Valenia i frikvartersmylderet, så han gik alligevel direkte ud af skolen og videre ud af skolen med rolige skridt. Nu var alt som det plejede. Skolen var ikke hvad den plejede at være...

//Godnat, vi er jo nogen der skal tidlig op i morgen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:24 pm

Kevan kede sig han havde ikke noget til første time så han gik bare rundt på skolen og stødte ind i Claire og sagde " hej med dig, vil du med uden for?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skolens popdreng - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolens popdreng   Skolens popdreng - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skolens popdreng
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Skolens stilhed og mørke.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: