Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lektier, lektier og atter lektier O.o

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:51 am

Dato: 3. Maj
Årstid: Forår
Dag: Onsdag
Vejr: Overskyet
Sted: I klasse værelset
Tid: Frikvater(lige begyndt)
Omgivelser: Hende selv

Isha sad og lave matematik lektier, da alle var gået for at spise mad, mat var noget hun hadede mest men måtte indrøme at det skulle laves, hun kede sig helt vildt og ventede på at der var nogen der ville komme og tale med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:55 am

Emily kom hostende ind i klasselokalet. Hendes øjne var fugtige og hendes kinder var opblussede da hun satte sig ned på en stol uden at ænse omgivelserne. Stanken af Vampyr banede sig vej ind i hendes næse og hun nøs uvilkorligt inden hun nysgerrigt kiggede sig omkring og vil øje på en pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:57 am

Isha fik øjenkontakt med pigen foran hende, og holdte sig for næsen fordi lugten af ulv var i helle lokalet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:59 am

Emily grinede varmt og rynkede selv på næsen "Undskyld" smilede hun og nøs igen. Emily grinede muntert vidre og kiggede på Pigen "Skal du haa hjælp til Mattematikken??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:00 am

Saria havde vendtet sig til Isha`s lugt, så hun gned ikke sin næse som hun plejede, hver gang hun mødte en vampyr.
Men til forveksling, kunne hun også lugte en varulv.
Hun så sig om, og opdagede at der stod en varulv ovre ved Isha!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:04 am

Isha så på hende " det gør ikke noget, men jeg kunne godt bruge lidt hjælp" og fjernede hånden fra næsen mens hun smilede til hende

//Går i nogle minutter, men logger ikke af, jeg skal bare lige hurtigt i bad så kommer jeg igen^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:06 am

Emily grinede og var selv ved at vænde sig til Vampyrerns lugt da hun satte sig ved siden af Pigen. Lugten af Varulv kom nu og hun vændte sig mod en smuk pige der så ud til at betragte dem "hej!" smilede hun og vendte hovedet mod Mattematikken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:08 am

Saria gned sit sorte hår, og smilede til dem.
"Hver hilset, venner." sagde hun glad.
Hun kendte knapt, varulven, men var så glad over at møde en ny en.
"Hvad laver De her?" spurgte hun, henvendt til varulven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:13 am

"Heyy" sagde hun klagende "jeg snakker kun til dig hvis du kalder mig DU og ikke DE..De må have mig undskyld..altså Come On??" Emily smilede "Jeg hjælper Vampyrern her med Mattematikken^^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:17 am

Isha så på Saria"Hej igen" og smilede, men vendte sig mod ulven" jeg hedder ikke vampyren, medmindre jeg altså skal kalde dig Varulven" sagde Isha i en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:20 am

"Lyder Nice" grinede hun og rystede på hovedet "Undfskyld..Jeg hedder Emily Leonor Moon" presenterede hun sig selv og smilede til saria og 'varulven' B)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:23 am

Isha så på Emily og smilede " jeg hedder Isha Morgan Chariot" og så igen på Saria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:25 am

Emily grinede muntert "Heij Med dig Isha" smilede hun "Har du problemer med Mattematik??" Emily elskedee mattematik og var heller ikke helt ringe til det ^^ Hun lavede altid alle sine lektier for ikka at falde bagud og hun havde Mattematik for hver dag "Så...hvad er det su skal have hjælp til??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:28 am

Isha smilede tilbage og havde glemt alt om sine lektier " Øh, jeg mangler ikke så meget, men den her ligning driller mig helt vildt" sagde Isha og grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:29 pm

Saria stod med armene krydset og lænede sig op af vægen, i sit normale, lidt fjerne, humør.
"Jeg, kan ikke fordrage, Matematik... Jeg er bedere til dansk, og skrivning..." mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:36 pm

Isha så op på Saria, "jeg er også mest til dansk, men hvis du ikke kan finde ud af matematik, så kan mig og Emily sikkert godt hjælpe dig" sagde Isha og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:40 pm

"Jeg, er god til det, men jeg er ikke vild med et, Vamp." drillede hun.
Hun nev hende i næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:43 pm

Isha så smilende op på Saria, " det er da altid noget at DU kan finde ud af det Ulvetøs" og grinte lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:56 pm

"Hvad mener du med det, Vamp?" grinede hun og nev hende i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:59 pm

" Jeg mener bare at du er heldig at du kan finde ud af det" og hev igen på Sarias kinder imens hun grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:00 pm

Saria smilede bredt, gav hende en hovedgnubber, og rejste sig.
"Jeg har lavet mine lektier, men jeg skulle lige printe et billede ud jeg havde lavet, på et af computerne, med min tegneplade, så jeg smutter igen. Skal du noget i eftermiddag?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:04 pm

Isha så forbavset på Saria efter hovedgnuberne " nej ikke så vidt jeg kan huske, hvorfor?" og så nysgerrit på Saria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:05 pm

Saria trak på skuldrene.
"Vi kunne lave noget sammen, jeg ved ikke hvad, men det kunne vi da?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:07 pm

Isha så tænkende på Saria " du kunne komme med mig hjem" og ventede på Sarias reaktion
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:08 pm

Saria smilede, sit ulve smil.
"Det vil jeg da gerne." sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:11 pm

"okay, så pakker jeg sammen, så kan vi gå" sagde Isha smilende og tog sin taske og pakkede sine bøger ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:13 pm

"Okay."
Saria stak et stykke papir ind i sin kappe-lomme, mens Isha pakkede sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:14 pm

Da Isha var færdig rejste hun sig og tog sin jakke, "så kan vi gå, vil du køre med, eller køre du selv" og viste Saria hendes bilnøgler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:16 pm

"Jeg køre bare med." sagde hun med et grin.
"Lille Vamp-tøs!"
Hun greb og hende og krammede hende.
"Ih, du ved at der er kommet nogle flere varulve! Jeg er slet ikke bange for hende der.."
Hun pegede over på Emily.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:19 pm

Isha fulgte Sarias finger over på Emily " nej hun er meget sød" og gik ud af døren sammen med Saria, da de kom ud på parkerings pladsen gik Isha over til en skinnende blå Volvo og åbnede døren for Saria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:20 pm

Saria nejede og grinede.
"Mange tak Vamp." sagde hun og smilede.
Hun satte sig ind og spendte selen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:24 pm

Isha var allerede inde i bilen og klar til at køre da Saria kom ind i bilen, " det var så lidt Ulvetøs" smilede Isha
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:25 pm

"Hey, bor du alene?" spurgte Saria og gned sit sorte hår.
Hun smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:27 pm

Ishas smil stivnede og forsvandt, hun vendte sit ansigt mod foruden " nej, jeg bor sammen med min storesøster Eva" sagde Isha og så igen på Saria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:30 pm

"Syntes hun om, at du invitere en varulv, med hjem?" spurgte Saria, iskoldt, selvom det ikke var med vilje.
Hendes stemme var gennemsyret af had, og hånlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:32 pm

Isha kunne godt høre hendes reaktion i hendes stemme, men smilede bare " bare rolig, jeg har haft Daniella med hjemme før, jeg var godt nok nød til hvæse af Eva men hun lod os være, så jeg skal nok tage mig af hende hvis hun ikke kan lade dig være" sagde Isha og så på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:35 pm

Saria fnøs, med et lille grin bag.
"Ellers skal jeg nok, vise hende at jeg ikke er en hun skal hunse rundt med." sagde Saria og svingede sit hår væk fra ansiget.

// Husk at lave et nyt emne, i byen når vi ankommer ^^, //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:37 pm

Isha så smilende på Saria og bakkede ud af pladsen og kørte hen af vejen hjem til sig selv

//okay gør det nu^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 5:18 pm

// Godt ^^, //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lektier, lektier og atter lektier O.o Empty
IndlægEmne: Sv: Lektier, lektier og atter lektier O.o   Lektier, lektier og atter lektier O.o Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lektier, lektier og atter lektier O.o
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Atter alene - Dominic
» Sne, sne og atter sne!? Skal jorden virkelig være hvid? ~ alle må svare ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: