Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 var løbet hjemmefra

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:58 pm

"Da jeg gik bag politi fyren" mumlede han bare uden at kigge på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:04 pm

Isabella så bare med store øjne på ham. Hun sig omkring, så hun var sikker på, at ingen så hende.
Isabella låste lågen op, hun lod den være låst op, så mændne troede, de havde glemt at låse.
"Tak." mumlede Isabella til Lewis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:08 pm

"Det var så lidt" sagde han bare med ryggen til hende.
"Men lad det nu ikke blive en vane" sagde han og kiggede en enkelt gang på hende, men kiggede så hurtigt væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:10 pm

"det var ikke med vilje." sagde Isabella.
Hun begyndte at liste mod udgangen. Hun efterlod nøglerne på et bord, inden hun nåede døren.
Da Isabella var kommet ud af døren, gik hun over på den anden side og gemte sig i busken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:14 pm

Lewis gik også afslappede ud.
Han så hende gøre det og kvalte et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:17 pm

Isabella så på Lewis.
"Det er ikke sjovt, de leder jo stadig efter mig, fordi mine forældre leder efter mig.* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:22 pm

Lewis gik helt hen til hende og spurgte. "Hvorfor gemmer du dig?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:24 pm

Isabella sukkede. "Det mest logiske spørgsmål er, hvad laver jeg på stationen?" sagde Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:27 pm

"Det kan jo være lige meget nu" sagde han bare og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:28 pm

"Hvis du havde spurgt, havde det givet dig svar nok." sagde Isabella med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:40 pm

"Virkelig?" spurgte han hende lidt undrende.
Han gabte kort og nyste lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:41 pm

"Jeg var på stationen, fordi jeg var løbet hjemmefra. Så mine forældre leder efter mig." sagde Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:51 pm

"Du løber ikke særlig godt hjemme fra" sagde han lidt hånligt end han havde forventet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:52 pm

Isabella så bare på ham.
"Jeg var meget længere hjemmefra, men jeg savnede mine venner." sagde Isabella bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 6:01 pm

"Oooh, undskyld" sagde han selvom han havde mere lydt til at råbe "Hah hvor er du dog dum"
Han holdte bare mund, hvis han råbte det op ville han være død.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 8:28 pm

Isabella sendte Lewis et dræberblik. "Det er svært." mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





var løbet hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: var løbet hjemmefra   var løbet hjemmefra - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
var løbet hjemmefra
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Politi stationen-
Gå til: