Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Søvnløshed.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søvnløshed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:12 am

kevan så på hende og hans øjne begyndte at blive mørke røde og han kiggede på hende han havde lyst til blod men vidste ikke hvad han skulle gøre "jeg er tørstig helt vildt, må hjem og have noget!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:33 am

Victoria rystede på hovedet, " hvis du er tørstig og bider en fra din famile så bliver den person også vampyr hvis du ikke dræber personen af dit bid, men du må for det første ikke jage i Forks og vi kan ikke spise menneske mad" forklarede hun stille og havde godt set at Kevan var begyndt at få røde øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:43 am

kevan så på dem og sagde " hjælpe mig hvad skal jeg gør!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:46 am

Victoria sukkede og tænkte sig om, " hvis du har tænkte dig at drikke menneske blod, så må du jage ligeså tosset du vil uden for Forks, eks. Seattle eller Port Angels, bare ikke i Forks" understregede hun skarpt og tænkte lidt igen, " men hvis du har tænkt dig at drikke dyre blod, så må du gerne jage i Forks, altså i skovene hvor dyrende er" forklarede hun og så ned på Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:50 am

kevan var bange forsig selv og de andre han vidste ikke hvordan det var "men jeg vil ike være et barn!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:09 pm

Victoria smilte trist, " det er jeg bange for at vi ikke kan lave om på nu, hvis du havde ladet Andrew være, når jeg trak dig væk fra ham, så havde det her aldrig været sket, jeg ønskede ikke at det her skulle ske, men det gjorde det altså alligevel" sukkede hun og så kort op på Andrew før hun så tilbage på Kevan igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:11 pm

kevan så på hende og sagde " nårg oki!" han vendte om og løb væk

//OUT
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søvnløshed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søvnløshed.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: