Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Søvnløshed.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:23 am

Dato :: 6. september.
Årstid :: Efterår
Dag :: Søndag
Vejr :: Let vind og små køligt.
Sted :: omegnen uden for forks.
Tid :: 00:20 ca.
Omgivelser :: Træer ? oo'

Andrew slentrede roligt hen af en lille sti og lyttede den befriende stilhed her var, han så op på den mørk belagte himmel og sukkede stille, sikke mange nætter han bare har slentret væk gennem årende, hvad skulle man lave, når man ikke sov, han regnede ikke med at møde nogen på sin vej, da her var så stille og han ikke kunne lugte artsfælle, men alligevel så han síg en gang rundt og satte sig så på en sten og lænte sig op af et træ, han sukkede endnu en gang og tænkte lidt over om han mon blev fyret fra sit job, han havde ikke været på arbejde i over en uge, men han ville hellere være sammen med victoria og hans job betød heller ikke så meget for ham længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:29 am

Kevan kom gående hen af stien han var faret vild og vidste ikke hvordan han ville komme hjem igen. han havde sine bukser sidende nede på numsen som altid og en trøje der sad stramt og ikke gik helt ned over han numse så man kunne se han boxer..
han havde sit skateboard under armen, han var ikke særlig stor af at være 13 år han var kun 149 cm høj. og ok tynd.
han gik lidt i sine egne tanker og håbede på han snart var hjemme han var træt og frys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:36 am

Andrew fangede så duften af menneske og rettede sig op og så sig omkring, pludseligt hørte han skridt længere henne og rejste sig, Duften af menneske hang tungt i luften, han tænkte lidt og fik øje på en skygge længere henne, han smilede skævt og tænkte det kunne være en god fangst, han gik snigende hen mod den vild farende og smilede da han kom tæt nok på til at kunne se ham ordenligt, han gemte sig i skyggerne og studerede det fremmede menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:40 am

Kevan knudede sit skateboard til sig han skulle aldrig havde gået her ud, han var bange og vidste ikke hvad han skulle gøre, han tog sin mobil frem og prøvede at ringe fra den men der var ingen penge på den. så han lagde den tilbage i lommen.

han begyndte at løbe hvilket ikke gik særligt godt da han samtidig os skulle holde hans bukser oppe så de ikke faldt længere ned, han faldt over noget der lå på stien han kunne ikke se hvad det var han havde tabt sit skateboard som var faldet ind i skyggerne han så på sine hænder der var heldig vis ikke set noget. han resjte sig og ville gå ind efter sit skateboard men han kunne ikke se det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:45 am

Andrew så tænkene ned på skateboardet der landede foran hans fødder, han bukkede sig ned og samlede det op, Han fnyste kort og kom ud fra skyggerne med det i hænderne, Han stilte sig foran ham og smed det ned foran ham " Her .. " han så stift ned på ham og kunne godt se at han var ret ung.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:54 am

kevan så op på ham og sagde " tak. jeg tror jeg skal den anden vej alligevel!"
han så bange på manden og vidste ikke hva han skulle gøre
han var ret skræmmende og uhyggelig var han bare kommet ud af den blå luft eller hvad var der sker?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:58 am

Andrew kunne sagtens mærke hans frygt og smilede kun af det "Hvorfor rander du rundt herude så sent? " han gik lidt nærmerede mod ham og holdte øjnkontakt, Han holdte det lille smil på læberne og snusede ind, duften af menneske hang endnu tungere i luften nu da han var kommet tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:00 am

Victoria kom gående langs stien, hun følte en hvis ensomhed lige nu og viste ikke rigtig hvad hun skulle lave, hun havde en hvid kjole på og en lille sort jakke, hun gik et par skridt mere, da hun fik færten af Andrew og Kevan, hun tænkte lidt hvad de mon lavede sammen, og gik så imod duften for at tjekke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:02 am

han gik et par skidt baglæns og sagde " jeg var faret vild men nu kan jeg ligepludselig godt huske vejen hjem. jeg skal bare den her vej igen!" hen pejede bag ud selvom han godt vidste det ikke var den rigtige vej han kunne bare ikke lide drengen der stod foran ham og han var meget større end ham selv.
han begyndte at gå baglæns
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:07 am

Andrew tog hurtigt fat i ham og trak ham tilbage, han skubbede ham op af et træ og så ned på ham med helt mørke lillae øjne "Bliver du ikke?" han smilede lidt og så ned på ham, med lethed holdte han ham fast op mod træet, Han trangte sådan til blod og viste ingen nåde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:09 am

"jeg vil gerne hjem slip mig!" han begyndte at græde og vride sig han vidste ikke hvad han skulle gøre og han spyttede ham i hoved og sparkede ud efter ham han slog ham med han skateboard
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:10 am

Victoria så Andrew og holdte sig for munden, hun viste han var tørstig, " Andrew Stop!" råbte hun og løb i menneske tempo hen til Keven og trak Kevan væk fra Andrew og bag ved hende, hun så på Andrew og ventede på hans svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:15 am

KEvan gik ind foran hende og sagde " bare pas på victoria jeg redder dig han skal ikke røre nogen af os" kevan løb lige i mod ham og slå på ham med begge hænder alt hvad han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:15 am

Andrew fik et chok og fik på ingen tid en blød aura, han sank kort og så på victoria, han vidste ikke hvad han skulle sige og gik et skridt baglænds, det var ikke meningen at victoria nogensinde skulle se ham når han havdet den hårde facade på, han lukkede kort øjnene og knugede hændderne "Jeg .. ", han ignorerrede bare kevan, da hans slag ingen trussel gjore.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:17 am

KEvan gik ind foran hende og sagde " bare pas på victoria jeg redder dig han skal ikke røre nogen af os" kevan løb lige i mod ham og slå på ham med begge hænder alt hvad han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:18 am

Victoria trak igen Kevan væk fra Andrew, " det er okay, han gør os ikke noget, for han er min kæreste" forklarede hun og smilte svagt til Kevan, hun så op på Andrew og gik hen til ham, " det er okay Andrew" sagde hun stille og løftede den ene hånd for at røre hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:21 am

kevan stod i bag grunden og havde taget hans skateboard og sagde " din taber din bangebuks og ikke for at forglemme STUMP!!! jeg kan tvæere dig ud når som helst og hvor som helst" han grinte højt. han var stor i kæften nu hvor victoria var der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:24 am

Andrew slog blikket ned og skubbede hendes hånd væk, han vendte sig om og begyndte at gå, han følte sig så menneskelig lige nu, han tog sig til hovedet og havde ingen ord på hvad følelse han havde lige nu, tænk hvis hun var kommet kort efter, så havde hun set ham dræbe ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:27 am

Kevan løb efter ham og råbte " taber svans STUMP du kan ikke en skid tralalalalalalalalalal du er slap du er slap" han spyttede på ham og ramte ham i nakken Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:27 am

Victoria stod lidt, hun havde aldrig set Andrew opføre sig sådan, hun bed sig lidt i læben, og løb efter ham, " Andrew vil du ikke nok lade være med at gå" sagde hun næsten tiggende og fulgte så godt med i hans gang som overhovedet muligt og prøvede at komme ind foran ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:29 am

Andrew ignorerrede kort victoria og tog fat i kraven på kevan og løftede ham op til sit ansigt "Jeg har en fornemmelse af at du gerne vil have problemer!!" han smed ham ned i jorden og så skarp ned på ham og fnyste, han gik så med hastige skridt væk og så kort på victotia "Tag dig hellere af din lille ven .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:32 am

Kevan grinte bare og troede det var i sjov og sagde " du tør ikke enskid jeg har langt an på din kæresste damn hun er lækker lækker lækker lækker!" han rejste sig op og tog en lille sten fra jorden og kastede de nefter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:33 am

Med et stod Victoria foran Andrew og så næsten bange op på ham, hun ville ikke lade Andrew komme forbi hende, " fald ned Andrew, du gør mig bange" sagde hun stille og så op på ham, med et lidt skræmt blik hun havde aldrig set ham sådan før og hun kunne ikke så godt lide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:37 am

Andrew så irriteret ned på hende og stoppede op, Han knugede hænderne og tyggede tænderne hårdt sammen "KAn du se mine øjne victoria ? .. " han lukkede kort øjnene og ignorerrede kevan, han så hende så i øjnene, hans øjne var helt mørke lillae næsten sorte .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:41 am

kevan stod lidt på afstand og råbte " jeg skal hygge mig med din lækkere kæreste i nat hygge hygge hygge hygge, skal nok sige om det var godt imorgen til dig TABER SVANS STUMP!"
han grinte og var klar til at løbe hvis han kom
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:41 am

Victoria så på Andrew og tænkte lidt, " så bid mig igen" hviskede hun så kun Andrew kunne høre det, hun kunne ikke lide at se ham tørstig, så det var hendes foreslag til ham, hun ville ikke se unge Kevan blive Andrews måltid, hun bed sig lidt i læben og gik tættere på Andrew, men ikke for tæt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:48 am

Andrew skubbede forsigtigt Victoria væk og gik med hastige skridt hen mod ham og gav kevan en knytnæve lige i fjæset " Nu holder du kraftædme din kæft!!" han så vredt ned på ham og havde tygget tænderne hårdt sammen for at beherske lysten til den unge kevans blod, men kun for victoria's skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:51 am

kevan lå på jorden og græd han tog sig til hoved han var mega svimmel og han så dobbelt
han sagde " jeg smadre din kæreeeste"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:54 am

Andrew knugede hænderne og tog fat i ham og kunne ikke holde sig tilbage og blev ude af kontrol, han skubbede ham op imod et træ og holdte hans arme fast med en hånd og bed ham hårdt i halsen, han viste ingen nåde, for han var selv uden om det, han sugede hans blod til sig og pressede ham indmod træet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:56 am

Victoria så væk og holdte hænderne op foran øjnene, men uheldigvis kunne hun ikke lade være med at lytte, hun rystede en del i kroppen fordi hun var bange, for første gang var hun bange for Andrew, men viste godt at det lå til hans natur at drikke menneske blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:57 am

kevan skreg og vred sig han...
han græd også. han prøvede at komme fri
han kunne ikke gøre noget han var rædselslagen!!!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:04 am

Victoria holdte nu hænderne for ørene og satte sig ned i hug, hun lukkede øjnene stramt i for ikke at se på det, hun kunne ikke lide at høre Kevan skrige og hun fortrød at hun var kommet lige nu, hun var næsten så bange at det var ligefør hun begyndte at græde, hun rystede i hele kroppen og prøvede at lukke Kevans skrig ud af sit hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:06 am

kevan begyndte at ryste på hele kroppen og sige en masse underlige lyde Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:07 am

Andrew tog en hånd for hans mund så han ikke kunne skrige, han skubbede sig så modviligt væk og trak sig langt væk og tørrede blod væk fra mundvigen, han tog sig til hovedet og satte sig ned på jorden "Fück!" han turde ikke se, han havde forvandlet ham til vampyr, det var slet ikke meningen med noget af det her, han ville bare slukke sin tørst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:10 am

kevan lå på jorden og skreg og rystede i lidt i nu...

hans øjne var åbne han blinkede ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:10 am

Victoria turde ikke åbne øjnene, hun sad stadig halvt på hug, hun begyndte stille at græde så skræmt var hun blevet, og hun var stadig ret skræmt stadig, hun holdte stadig hænderne for ørene og turde slet ikke røre sig ud af stedet, hun kunne slet ikke noget lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:13 am

kevan kom til sig selv lidt efter og han var mega svimmel og havde ondt i halsen og det meste af kroppen han kom op og stå men han var ikke god til at stå op da han var svimmel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:17 am

Victoria åbnede stille øjnene og så Kevan vakle lidt, hun rejste sig stadig grædene og gik over og støttede Kevan, hun så kort på Andrew og kunne godt forstå han selv var overrasket, hun bed sig tænkende i læben, og prøvede at holde sine tårer tilbage men det lykkedes hende ikke så godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:17 am

Andrew rejste sig forsigtigt og gik hen til victoria og satte sig på hug ved hende "Undskyld .. " han turde ikke røre ved hende, han følte sig som en forfærdelig morder, sank kort og frygtede at han havde mistet victoria, hvis hun ikke ville have ham mere på grunden det her, han så hen på kevan og stirrede på sit værk med et tomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:18 am

kevan så på ham med truende blik og sagde " hvad skete der?!"
hvorfor har jeg så ondt i halsen og hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:24 am

Andrew slog blikket fra ham og rejste sig, han gik så ind mellem træerne og tog sig til hovedet, han ville íkke mere, hvordan kunne det hele gå så galt, det var jo slet ikke meningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:25 am

Victoria fik sat Kevan ned så han ikke ville vælte på grund af sin svimmelhed, hun løb hen til Andrew og tørede sine tårer væk, hun lagde armene om ham, hun krammede ham blidt og sukkede så stille, " det gør ikke noget jeg har det fint, og du kunne ikke gøre for det, det er en del af din natur" sagde hun stille og så over på Kevan igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:28 am

"kan jeg komme hjem nu!! jeg har det faktisk ikke så godt min hoved er lige ved at springes!"
han så rundt og kunne ikke se de andre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:28 am

Andrew stoppede op og så ned på hende med et skamfuldt blik "Prøv at se hvad jeg har gjort .. ? " han nikkede kort hen mod kevan "Jeg er modbydelig .. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:34 am

Victoria så op på Andrew igen, " du er ikke modbydelig, du kunne bare ikke styre din tørst, værd sød ikke at gå, jeg vil gerne trøste dig så meget jeg kan og så meget du vil" sagde hun stille og hun slap ikke krammet om ham og så hen på Kevan igen, "du kan godt tage hjem, hvis altså du kan styre dig" sagde Victoria og så igen op på Andrew med et bedene blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:36 am

Andrew kneb øjnene i og knugede sig ind til victoria "Jeg plager godt at kunne styre mig .. " han så hen på kevan med et undskyldende blik og håbede på tilgivelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:37 am

kevan kom og og stå
han gik hen til dem
sagde " hvad sker der med mig nu? hvad er i for nogen?"
han kiggede stadigvæk bange på andrew " jeg hedder forresten kevan!"
han ragte hånden til andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:42 am

Victoria slap ikke Andrew selvom hun svarede Kevan, " vi er vampyrer og fordi Andrew kom til at bide dig så er du også blevet til en nu" forklarede hun og så stadig på Kevan, hun havde bare et tænkende blik, hun så op på Andrew igen og kyssede ham blidt på halsen for at berolige ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:43 am

kevan så på dem og ned af sig selv og sagde " hvad sker der så kan ejg blive til en flagermus ? og bliver jeg ældre jeg har set dem i film der bliver de ikke ældre men jeg vil ikke være et barn for evigt!!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:07 am

Victoria så på Kevan igen imens hun stadig krammede Andrew, " du kan ikke blive til en flagermus nej, og jeg er ked af det men du bliver ikke ældre mere fordi du blev bidt, så du kommer til at være den alder fra nu af" svarede Victoria med en trist stemme, men var faldet mere til ro nu efter alt det der skete
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søvnløshed. Empty
IndlægEmne: Sv: Søvnløshed.   Søvnløshed. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søvnløshed.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: