Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 skateboard

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:11 pm

Hun kiggede stadig på ham og rykkede lidt tætter på og sagde" Hvorfor kom du enig hen på skolen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:13 pm

"Jeg skal kende mine byer, for at jeg føler mig beskyttet" sagde han køligt, han mærkede at hun var lidt tiltrækt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:15 pm

Hun nikkede og kiggede ned og ræste sig fra sten og sætte sig på græset "Hvor langtid skal du være her i forks"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:17 pm

Han trak på skulderne "til jeg finder et nyt sted" sagde han roligt, "jeg leder efter en""
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:19 pm

"Leder efter en" sagde hun og hviste ikke helt hvad han mente men hun trode hun hviste det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:20 pm

Han nikkede, "jeg har ikke set hende siden hun rejste"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:22 pm

"Hmm trist.. Hvad hedder hun" Hayley kiggede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:23 pm

"Ribanalon" sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:28 pm

Hayley knep øjnene sammen og åbnede dem hurtigt op igen og var måløs "Er i kærester" sagde hun lavet og hun havde svært ved og sige det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:31 pm

´han rystede på hoved "barndomsvenner" sagde han glad, "trorede du det og kender du hende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:33 pm

"Ja til begge ting " Sagde hun


// Er det okay hun er lidt vild med dig??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:35 pm

//Det bestemmer du da selv Razz du styre vi hende Smile ikke mig hehe//

"Okay det lyder som om i ikke er gode venner eller?" sagde han lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:38 pm

// Okai hehe .. Ja men det var bare hvis du ikke gad //

"Jo hun er rigtig sød hun redet mig for jeg en varulv den 4 dag på min skole så jo hun er sød og flink" sagde hayley med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:41 pm

Han kiggede længe på hende, "typisk Ribanalon" sagde han grinende, "hvordan reddede?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:43 pm

Hun smilede "Ja hun kom og snakkede md hende varulven og fik hende til og slappe af i men s hun holdte om mig og ja så gik jeg ned til min bil og kørte hjem" hun smilede bag eftet "Latterligt ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:45 pm

"hvad er latterligt" sagde han lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:50 pm

"At jeg er sådan en svans og kører" hun lade sig ned i græset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:53 pm

Han rystede på hoved, "hvor gammel er du i livet" sprugte han pluselig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:55 pm

"17" Sagde hun og lød overasket "Hvad med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:58 pm

"277" sagde han med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:01 am

Hun sæt sig på knæ og kiggede hm i øjnene "Og i alt er jeg 188" Hun kiggede på ham og lade sig ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:03 am

Han kiggede intresant på hende, da klokken ringede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:05 am

"Lort så skal man ind og lege menneske igen.. det med Caffen hvad sagde du til det" hun kigede på ham og smillede og ræstste sig op og sagde "Jeg kunne jo også pjække..arh jeg ved ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:12 am

Han sagde "gå du ind og leg menneske" så ses vi lige pluselig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:24 am

Hun sukkede "Ja", hun rækt hånden frem for at sige vi ses
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:26 am

Han gav hende hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:30 am

Hun vendte sig om og gik hun kiggede ned i jorden hele vej og så dem alle sammen gå ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 12:33 am

Han kiggede på hende og løb så i menneske tempo væk så man ikke kunne se ham mere.



//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skateboard - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skateboard   skateboard - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skateboard
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» skateboard parken

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: