Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dragon Dojo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:27 pm

det var som om hans ben smeltede da hun rørte ham
han så på hende og tænkte
*Pæn pige JAARH WWOOOOOWW det er hun i hvertfald!*
han så over på kevin og gik over i mod ham igen og faldt over sine egne fødder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:32 pm

Dai lo varmt og gik med over til Kevin.
Hun rakte sin hånd frem mod ham.
"Mit navn er Daiya, er De Kevin?"
Hun smilede charmerene, men følte den kvælene fornemmelse som når hun også var sammen med Cedric, Cisse og Thora.

// Nu må vi jo ligesom vente på ham? Razz //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:34 pm

KEvan kom hen til dem og kunne ikke finde nogen ord frem han kunne sige han var mega genert og stadigvæk meget rød i hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:38 pm

Kevin der have stået lidt i sine egne tanker & trænet så så på dem med et let smil
"Hi" Sagde Han til Pigen & så så på Kevin & gik hen til ham
"Er det hende du fortalte mig om" Spurgte Han mens han så skiftevis på dem med et let smil mens han tænkte på at de da kunne blive et sædt par efter hans mening
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:43 pm

kevan nikkede til kevin
han så på dai og gik over til hende og sagde " h,,hee...ej heej..... sssø,,,ss......søde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:49 pm

Kevin pegede på Anlægget & Noget Musik gik igang Sangen var
Kevin Chalfant - Hold On To The Vision
& Kevin gik igang med at træne & slåset mod sig selv eller nærmer en slags usynlig hær af modstander men han laver i værdigfald nogen virkelig vilde tricks
Mens han lyttede til Musikken mens han trænet for den gav ham virkelig kræft
Han var virkelig hurtigt & var næsten svært at følge med i hans slag & spark
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:53 pm

kevan kiggede på ham og prøvede at gøre efter men han faldt hele tiden og så på dai. han kunne ikke få blikket fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:55 pm

Kevin hoppet lavet en baglæns salto & landet på sin bene & gik så ned på knæ mod Ying & Yang tegnet i enden af Salen
"Det er også vigtigt du bukker for din træner & for Ying & Yang når du kommer ind i salen" Sagde Han & så på Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:00 pm

kevan gik ned til ham og sætte sig på knæ og bukkede.. han rejste sig op og bukkede på kevin. i det der kom et kæmpe KNÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK og hans bukser revnede kevan blev extremt meget rød i hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:03 pm

Kevin så stille på ham & smilet let til ham
"Heldet er ikke med dig var" Sagde Han stille & så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:10 pm

Dai smilede varmt, med lyd på.
"Det er vist min skyld.. Jeg skulle bare lige se om jeg var kommet for sent til opvisningen."
Hun trak på skuldrene.
"Jeg skal nok vende næsen hjemad nu. See ya."
Hun vendte sig om mod døren og begav sig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:13 pm

"Behøves du ikke" Sagde Kevin "Jeg kan da godt give dig en lille opvisning nu & tror også gerne Kevan vil have dig til at blive" Sagde Kevin Hurtigt & så mod Ying & Yang tegnet & Bukkede let & rejste sig i et hop som i under opvisningen & tog puderne & lagde dem indtil siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:18 pm

Dai smilede stort og satte sig i skræder stilling.
Hun gjorde store øjne og så på Kevin.
"Så dig og Kevan er brødre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:21 pm

"Nej er vi ikke men jeg passer ham mens hans forældre er væk" Sagde Han med et smil til hende & gik igang med at lave tricks & meget andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:23 pm

Dai's øjne blev størere da han begyndte.
Hun lod sit hoved hvile på sine hænder, og prøvede at huske hans parader, og slag.
Det kunne hun da lige så godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:25 pm

KEvan så drømmende på Dai og smilte helt vildt og lagde hoved på skrå og sagde " dai vil... du................"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:27 pm

Kevin fortsatte stille mens han stille lyttet til
Hvad Kevan sagde med et let smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:01 pm

kevan gik helt over til hende og satte sig på knæ foran hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:15 pm

Dai tog sit blik over og så på Kev.
"Hvad laver du Kev?"
Hun lagde sit hoved let på skrå, lidt katte agtigt, og smilede skævt.
Hun pludrede ham i håret.
"Ikke noget med at gå udenom..."
Hun spidsede læberne lidt, for bedere at tænke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:19 pm

kevan så hende lige i øjene og man kunne se han var fyldt med lykke. han tog hendes hånd og smilte stort og sagde " Dai vil du.... være.......!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:22 pm

Kevin stoppet & så stille hen på dem med et let smil & tænkte lidt mens han stille smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:28 pm

kevan kunne ikke få det sidste ord ud af munden og vendte sig og så på KEvin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:30 pm

Kevin gik stille hen til Kevan
& Sagde Lavt til ham
"Bare sig det som det er & hvis du bliver genert så bare fortsæt som om der ikke rigtig var noget" Sagde Han & Klappet ham på skulderen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:39 pm

Kevan så på hende igen og sagde " dai vil du komme sammen med mig!" han sagde det meget meget meget hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:41 pm

Kevin smilet til ham & gik hen foran det store Ying & Yang Tegn & Satte sig til at meditere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:46 pm

Dai's ene øjenbryn røg i vejret.
"Kev, du ved at jeg kun ser dig som en bror.. du er ikke så gammel... Jeg ved ikke rigtig.."
Hun følte sig pisse led, så hun kunne ikke se ham i øjnene.
"Jeg må lige tænke om det der lidt... okay?"
Hendes stemme dirrede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:50 pm

kevan så på hende og fik tårrer i øjene han havde aldrig sagt hvad han følgte før til en pige og nu troede han at han havde gjort hende sur han løb ind på kevin's kontor og lagde sig på gulvet og græd
han havde svært ved at tackle det der med følser . da han ikke rigtigt selv havde fået kærlighed af sine forældre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:55 pm

Hun rejste sig, selv med tåre i øjnene.
Hvis hun iikke havde sagt det, kom der sikkert til at flyde endnu flere tåre?
Hun trak på skuldrene og forsvandt ud af døren.
Hun kunne ikke klare det.
Hun måtte undskylde senere.

// Skal lige i logge lidt... Ses ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:57 pm

Kevin fortsatte stille sin meditation med et stille & afslappet blik han ville helst ikke forstyrre & have derfor sat sig til at meditere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:02 pm

kevan var inde på kevin's kontor en ½ time og græd, han lå stadigvæk der inde og græd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:11 pm

Kevin rejste sig lidt efter & gik derinde & så ned på ham
"Lad nu være med at ligge der & græde det er der da ingen grund til" Sagde Kevin stille til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:19 pm

kevan satte sig op og så på ham og sagde " jeg dur ikke til noget som helst selv hende gjorde jeg ked afdet!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:21 pm

Dai begav sig ud af bygningen, og hjem.
Hun skulle hjem og holde sin fødselsdag.
Hun kom til at være helt alene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:24 pm

"Ved du hvad måske skulle i bare lære hinanden bedre & kende & jeg har hørt en lille fugl synge om at hun har fødsels dag idag så hvorfor tager du ikke hjem til hende & giver hende en flot gave fyldt med kærlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:28 pm

// Guuud, hvor er dine fugle pålidelige Kevin-snut Razz //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:29 pm

Kevan så på kevin og rejste sig hurtigt op og sagde " jeg skal skynde mig hjem og skifte tøj og have købt en gave til hende men kan ikke komme ind til bilen politiet har min crosser!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:33 pm

Kevin så på ham & Sagde så
"Bliv her" & gik selv om bagved & knipset & fik noget flot tøj Gjorde det igen & fik en flot lille boks
& kom så tilbage til ham
"Her er der noget flot tøj & en lille gave er en parfume"

//Self haha//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:40 pm

kevan krammede ham og sagde " takker brow Razz totjal yangster:P!"
han grinte og sagde " men hvordan skal jeg komme der hen min crosser har politet"#
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:43 am

"Der køre en bus derhen herfra" Sagde Han & gik ud & der kom bussen allerede Han betalte buschaufføren & fortalte ham hvor Kevan skulle af & takket chaufføren & gik selv ind i Dojoen igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dragon Dojo - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dragon Dojo
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: