Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dragon Dojo

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:54 pm


Dato : 04-09
Årstid : Sensommer
Dag : Fredag
Vejr : Lunt men ingen sol
Sted : Forks Kevin's Dojo
Tid : 18:55
Omgivelser : Ingen udover kevin
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven



Kevin stod i sit træning's tøj
Han have lige åbnet sin egen Dojo i byen
Han have sin åbning's dag idag hvor man kunne se ham i en opvisning & hvor man kunne melde sig til
Kevin glædet sig til åbningen Mennesker var allerede ved at komme for at se det Han nikkede venligt til alle med et venligt smil & glædet sig til at se hvor mange der ville melde sig til Kevin var allerede lidt overrasket over hvor mange der var kommet for at se det men gjorde ham intet at der kom mange for betød jo bare at der i virkeligheden var mange der var interesseret i at lære Kampsport & Den Noble art af Kung Fu
Kevin have selv trænet det i virkelig mange år han kunne ikke rigtig huske hvor mange da han jo var vampyr & kunne have trænet det i virkelig mange år
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:01 pm

Kevan stod i køen og kom endelig ind og sagde " hej storebror. jeg vil gerne gå til det?!"
han så sig rundt han var genert for der var mange mennesker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:04 pm

"Du kan melde dig til efter opvisningen" Sagde Kevin til ham & nikkede så mod den store sal
Hvor der allerede var en del snakken han nikkede videre med et let smil til alle Mens han stille tænkte på om Claire måske ville komme han håbet det faktisk en smule fordi han ville gerne vise hende at han godt kunne passe på hende da han virkelig holde meget af hende Han kiggede lidt gennem køen for at se om hun stod i køen men kunne ikke lige se hende da han også skulle hilse på alle dem der kom

//Hvis du kan skal du prøve at skrive et indlæg på mindst 3 linjer//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:08 pm

kevan gik over og stillede sig ved siden af kevin, han smilte til folk og sagde til kevin " kommer din kæreste os idag, hun virker meget flink. men hun kan os godt være sjov syntes jeg. hun har fortalt mig hun ville vise mig skoven endag for at vise at der ikke er noget farligt i den !" han hhev sine bukser lidt ned så de sad nede på numsen de var lidt forstore til ham de bukser han havde på idag og hans trøje var os lidt forstor så han så mindre ud end han rigtigt var selvom han ikke var så stor alligevel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:14 pm

Kevin så på ham & Sagde "Ind" & Han gik så selv ind da kl slog 19 & smilet venligt til alle & fortalte lidt om sig selv & sin Dojo
& At han håbet på at mennesker ville melde sig til & hvilke regler der var han gav nogen eksempler på hvad man måtte & ikke måtte & sådan enden han så til kalde sin makker som fortalte lidt om sig selv & Hvordan han ville hjælpe til i Kevin's Dojo Der blev klappet & Kevin's Makker stod i midten & Kevin var gået lidt ud til siden så hans makker kunne vise noget Han kom dog ind igen & skulle holde puder & andre ting så de kunne vise dem det
Bagefter blev det Kevins tur som startede nede på knæ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:19 pm

Kevan sadog så på og var total stolt af kevin og var mega glado g syntes de var HERRE gode til det. han sad bare og kiggede på med åben mund og smilte stort og klappede sammen med alle de andre og han ville også gå til det. han havde jo råd til det og han stolte på kevin...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:24 pm

Kevin rejste sig op i et hop & Begyndte så at lave en masse tricks & lavet masse trick's Han fik pludselig 2 sværd som han fægtede rundt med & så virkelig farligt & meget svært ud Kevin fik en masse andre våben & viste også med dem sine evner som ikke var små ting Kevin viste dog også sine kræfter uden våben & til sidst viste Kevin & hans Makker sine kræfter i Uniformer så det ikke gjorde ondt når de ramte hinanden de var begge gode men Kevin var bedst & de ramte for det meste ikke hinanden men skete dog så derfor have de uniform på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:29 pm

kevan var helt optaget af at side og kigge på dem og lagde ikke mærke til andet han sad og bed negle hvilket han altid gjorde når der skete noget han blev totalt optaget af. han grinte og sadp å gulvet forrest og hoppede op og ned og smilte og klappede hele tiden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:41 pm

Kampen kom til en ende & fortalte dem hvor de kunne melde sig til & endda få autografer hvis man ville det Kevin gik stille ud i indgangs hallen hvor han makker allerede sad klar & gjorde Kevin nu også & var klar til at tage imod tilmeldinger & Skrive Autografer hvis der skulle blive bedt om det Men de regnet ikke så meget med at nogen ville have en Autografer da de ikke rigtig have nogen pokaler i nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:45 pm

kevan løb ud og var den første der stod i kø og sagde " jeg vil gerne være med i klubben og vil i hvertfald os have jeres autograffer i er bare for seje main jeg vil være lige som jer main totally gangster Razz " grinte kevan og smilte stort til dem og sagde " i vi bare totalt seje håber der kommer mange og melder sig til!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:48 pm

De grinet lidt & gav ham begge deres autograf & rakte ham en seddel
"Den skal du have med på Mandag fuld udfyldt & med tilladelse fra enden dine forældre eller en væve" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:52 pm

kevan så lidt trist ud han forældre var jo ikke hjemme de var på forretningsrejse med deres arbejde og derfor kunne han ikke få den underskrevet af dem så han trak bare på skulderne og gik uden for og satte sig på en bænk lige uden for klubben Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:55 pm

Kevin & Hans makker blev ved sådan i 3 kvarter enden de blev færdig med at skrive snakke & aflevere papir
De klædte om & gik i bad enden de kom ud & Kevin smilet til Kevan & så bare på ham med et let smil "Hva så tykkesak" Sagde Han med et let smil "Hvad syntes du om forstillingen" Spurgte Han mens han så rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:00 pm

kevan så på ham , han havde små grædt kunne man se hans øjne var røde. kevan sagde bare " det var vildt fedt det syntes jeg, gid jeg kunne lære det. !" han tørrede sine øjne og snøftede ind og kiggede ned på sine fødder han vidste ikke hva han skulle sige ud over det han havde sagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:08 pm

"Vi skal nok ordne det med dine forældre" Sagde Han
"Du ringer til dem & Jeg snakker med dem jeg er sådanset en slags væve til dig mens dine forældre er væk så siger de go for den kan du godt begynde" Sagde Kevin stille til ham med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:11 pm

kevan sagde " jeg har ikke flere penge på min mobil så kan ikke ringe til dem fra min- men må jeg låne din hvis det er så kan jeg jo gøre detnu?"
han kiggede på ham og gav ham et kram, han var glad for at han ville passe på kevan... han holdt virkelig meget af kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:16 pm

"Du kan ringe hjemme fra mig" Sagde Han kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:22 pm

"jeg kom faktisk lige i tanke om noget jeg har en smt'er to hjulet crosser der hjemme med 3 gear på.. elsker at køre på den jeg kan stejle på den. men min mor vil ikke ha jeg køre på den uden på syn vil du prøve den, den kan køre 110 Razz har tunet den !" han grinte lidt og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 6:36 pm

"Nej Ellers tak" Sagde Han med et smil & gik hen mod døren & gik ind i sin Dojo igen
"Du kan ringe herinde fra" Sagde Kevin stille til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 6:44 pm

kevan løb hen til ham og sagde " det vil jeg gerne du kan os bare ringe til hende. du kan bare få nummeret?"
han gk hen til ham og smilte og han var ved at tabte sine bukser så han stod med spredte ben for ikke at tabe dem da de sad længere nede end normalt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 6:53 pm

Han så på ham "Nej du ringer bare så kan de snakke med mig & sige det er oki hvis det er oki" sagde Han & gik ind i trænings rummet & trænet lidt med at sparke slå & Lave tricks foran spejlet mens han stille tænkte lidt "Den er i kontoret lige bagved den dør men husk at tag skoene af enden du går ind i hallen" Sagde Kevin & var tydeligt at se hans kontor for enden af salen hvor der var nogen vinduer & et fedt Japansk kontor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 7:01 pm

kevan tog sine sko af og løb der hen og ringede og lidt efter råbte kevan " KEVIIIIIIIIIIIIIIIN min mor vil snakke med dig hun vil spørge om en masse .... !" han sad og ventede på ham og krydsede finger for at hans mor sagde jaarh
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:32 pm

Kevin kom stille gående ind på Kontoret & tog telefonen
"Ja det er Kevin" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:51 am

kevan mors begyndte at tale " hvordan har han hdet? passer du på ham ? mangler i penge til mad? og passer han sin skole? og høre han efter? altså hvis han ikke gør skal du bare være hård ligesom os!" hun grinte lidt og kevan sad og kiggede på og han var nervøs han vidste ikke hva han skulle gøre eller sige så han lod være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:31 am

Kevin svaret på alle spørgsmålene & smilet let til Kevan & kiggede så rundt mens han snakket Han have sat sig på kanten af sit skrive bord Hvor han sad & snakket med Kevan's Mor
Kevin synes dog at hun var lidt træls at høre på tilsidst & tænkte virkelig på at ligge på men vidste det ville være meget uforskammet så han snakket videre med hende men smilet var der ikke rigtig mere
Han blev færdig & Rakte telefonen til Kevan & sagde at hun gerne ville snakke med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:45 am

kevan tog telefonen han smilte meget da han fik
afvide at han gerne måtte starte til kampsporten Razz
han lagde på og krammerede kevin helt vildt han var
bare så skide glad at han ike ville slippe kevin igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:56 am

Kevin skubbede ham lidt væk & underskrev & kiggede så på ham
"Så skal du udfylde alle de andre felter selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:17 pm

kevan smilte stort og sagde " hvornår går vi igang så?" han skrev på de andre felter og gav kevin papiret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:25 pm

Han tog den & lavet en Kopi & gav ham Kopien
"Første rigtige Time starter Mandag" Sagde Kevin stil ham
"Men jeg kan da lære dig lidt nu" Sagde Kevin "På Mandag for i også jeres Uniformer" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:30 pm

kevan havde så meget vrede inde i sig selv på sine forældre for al den svigt han havde fra dem så han ville gerne af med den, men han turde ikke fortælle eller vise kevin det, for kevan var temmelig stærk når han blev sur....
men han vidste os godt at kevin var stærkere end ham da han havde trænet i mange år
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:34 pm

Kevin sad fortsat & ventede på et svar med et let blink på ham men rejste sig så & gik hen & Lagde Kevan's Papir i en mappe & så så på ham igen "Hvad siger du skal vi træne nu lidt eller vente til Mandag" Sagde Kevin mens han stille så på ham
Han satte sig på sin Kontor stol & så rundt med et tænkende blik

//Mandag vil virkelig sige Mandag hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:39 pm

kevan så på ham og sagde " selvf. jeg har en masse energi tror ikke du kan køre mig træt!!"
han grinte og så ned af sig selv og tænkte * jeg er total gangster*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:45 pm

"Men først & fremmest skal du træk op i de bukser for du kan ikke sparke i dem" Sagde Han til ham
"Vi har ikke lige fået tøjet i nu for vi langsomt når mennesker melder sig til" Sagde Kevin til ham "Har du Bælte på for så stram det lidt så du bedre kan sparke" Sagde Kevin han have selv sit sorte trænings uniform på med sort bælte hvor han have alle Cifre Kevin gik ud & gjorde klar til Kevan Han tog nogen Sparke & slå puder & lagde dem ved sin side mens han stod i midten & ventede på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:50 pm

kevna trak op i sine bukser og spændte bæltede og kom ud han var lidt nervøs for han vidste godt han er temmelig klodset og ville prøve at skjule det for kevin. men det var svært . han gik hen til ham og sagde " hvad så nu, er det nu jeg tæver dig!" grinte han lidt men sagde det i sjov
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:52 pm

Kevin fremdrog slå puder & forklaret ham hvordan han skulle slå efter hvordan han holde den & så så på ham
"Forstår du" Spurgte Han for at være sikker på han forstod det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:56 pm

kevan så på han og nikkede og prøvede at slå han var ikke så god til det men øvelse gør mestre
han blev ved og ved med at prøve og det blev bedre for hver gang han prøvede
han begyndte at sved lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:58 pm

"Husk at ånde Når du slår" Sagde Han & lagde Slåpuderne & rejste sig & slog & Pustede ud i det han slog
"Så kommer der mere kræft i dine slag husk at ånde" sagde Han & mens han stod & slog & pustede ud i hvert slag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:04 pm

kevan gjorde som han sagde og stillede sig og slog ud i luften og han ånede som han skulle og hans slag blev lidt hårdere
han var forpustede og han svedet men han ville ikke vise han var en svans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:07 pm

Kevin gik hen & rettede på hans slag & nikkede så
"Lad os gå videre til spark" Sagde Kevin & viste ham det først spark "Det her er bare det normale spark et helt normalt spark det mange dog laver forkert er at de ikke for nok kræft i det det er det samme som et slag man skal lade kræften glide ud i spidsen af sin fod" Sagde Han & Sparket man kunne virkelig høre der var kræft i sparket "Din tur" Sagde Han & så på ham "Er vigtigt du strækker dit ben"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:27 pm

kevan prøvede at sparke hvilket ikke gik særligt godt kevan faldt hverdag han havde virkelig dårlig balance og han var totalt pinlig over det og var tæt på bare at opgive
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:30 pm

"Det er godt måtten er der var" Sagde Kevin
"Prøv igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:33 pm

kevan grinte lidt og sagde " ja det var det?"
han prøvede igen og var bedre og bedre til det tilsidst kunne han gøre det rigtigt
men han svedte os helt vildt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 2:52 pm

"Er du allerede ved at være udmattet" Sagde Han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 3:10 pm

Dai så vredt på sit ur.
Hun havde været til ekstra timer, og så var hun kommet meget forsent til opvisningen, som hun så gerne ville have set!
Hun skar tænder og bankede lidt på døren.
Hun håbede inderligt at de ikke var gået hjem endnu!
Hun havde sine tyrkise løse bløde bukser på, og sin leopard plettede top på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 3:55 pm

Kevan kigger over mod døren og siger " tja det er jeg. jeg er jo ikke så stor som dig jo Razz!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:13 pm

Da ingen gjorde tegn på at have hørt hende, lænede hun sig irreteret op af døren.
De var nok gået alle sammen, og det var ikke lige det hun havde håbet på.
Hun bed sig igen irreteret i læben.
Hun var altid så pisse uheldig!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:16 pm

kevan gik hen og åbnede døren han havde hørt hende banke og han så hende falder ind af døren og han blev total rød i hoved da han så hvem det var. han kunne ikke finde nogen ord frem og han kløede sig i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:19 pm

Dai satte sig hurtigt, indrød i hovedet, op og så rundt omkring.
Hun fik øje på Kevan, og fik et sekundt, et meget ondt udtryk i øjnene.
"Du kommer til at fortyde at du spendte ben for mig Kevan!" hylede hun barnligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:22 pm

"je... jee..g jeegg. jeeg. jeg...." stammede kevan som var ild rød i hoved
han havde da ikke spendt ben for hende kun åbnet døren.. han var genert og totalt hvad kalder man det forelsket uden at vide han var det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:24 pm

Dai smilede charmerene og rejste sig.
Hun rakte tunge af Kevan og nev ham i kinden.
"Ikke spende ben for fine damer, lille Kev."
Hun smilede igen, varmt og rettede sig op.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dragon Dojo Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Dojo   Dragon Dojo Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dragon Dojo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: