Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ballade mager :P

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ballade mager :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:33 pm

Victoria smilte igen og tænkte sig lidt om, " så latterligt tror jeg nu heler ikke det er, men bare kom med det" sagde hun og så rundt på gangen igen, hun lod sit blik studere gangene grundigt, hun så tilbage på Kevan og smilte igen, hun lyttede nysgerrigt til hvad han ville sige til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:48 pm

Dai kom derhen via hjørnet, imens hun baksede med at lukke sin neongrønne paraply, som matcede hendes lidt stramme sweater.
Da hun ikke kunne se noget for paraplyen, kom hun ved et uheld til at humpe ind i vægen.
Hun vaklede men blev yndefuldt stående oprejst.
Det undrede hende at hun sådan lige pludselig var blevet mere yndefuld, og i sjældne tilfælde mere agrrasiv, og havde fået bedre reflekser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:59 pm

kevan kiggede på hende og sagde " de har givet mig et over skab og jeg kan ikke nå der op så kan ikke bruge min skab og kan ikke få et andet!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 6:02 pm

Dai smed lidt hissigt paraplyen på gulvet og bøjede sig ned til Kevan.
"Hvilket skab?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 6:05 pm

han gik over til dit skab og vidste det han kunne ikke nå op til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 2:19 pm

Dai tog Kevan om taljen og løftede ham op til skabet.
Hun stilte sig i fri-stilling, så han kunne stå på hendes lår.
"Bedere? Bare man samarbejter?"
Hun smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 2:23 pm

//logger har været på fra jeg stod op skal lige ordne nogen tin g er på senere lader den stå tændt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ballade mager :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ballade mager :P
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» ballade i sneen :P

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: