|
| Arbejde | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Arbejde Ons Sep 09, 2009 12:45 pm | |
| Dato: 11. sep Årstid: sensommer/efterår Dag: Fredag Vejr: Blæsevejr, klar luft, ingen sol. Tid: 16:27 Omgivelser: Borde, stole og andre folk. Lavt musik.
August stillede sig bag disken og satte sit halvlange hår op i en elastik, også selvom han ikke skulle arbejde med maden. Han fik overrakt en mobbe og en spand vand af ejeren, og så gik han ellers igang med at gøre sin pligt. Hvorfor han pludselig ville arbejde her, vidste han ikke, men lønnen var nu udemærket og ejeren var venlig. Han ordnede rengøringen mens hun havde styr på maden... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 12:47 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 12:56 pm | |
| August begyndte at svabe gulvet, og holdt diskret øje med gæsterne der trådte ind og ud af caféen. I dag var der ret mange af dem fra skolen, det var nok første gang han var sammen med nogen efter skole, og alligevel var det kun fordi han var på arbejde. Han snakkede ikke rigtig med nogen af dem, og var heller ikke spor interesseret. August havde nok at se til i sine lektier og til sin smukke Valencia.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 12:59 pm | |
| kevan havde lige været i skoven og havde derfor mudder på hans sko og gik over til disken og købte en cola og sætte sig ved disken på en stol og smed sin taske på gulvet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:00 pm | |
| Isabella stod og kiggede ind ad vinduet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:03 pm | |
| August stoppede kort for at strejke sig lidt. Han så hen på døren, hvor Kevan fra skolen trådte ind. Han sukkede kort og gik hen til ham. "Fri fra skole..?" Spurgte han lavt og støttede sig op ad mobben. Sidst han havde set til Kevan, var på gangen, hvor han Kevan havde plaget ham om en gåtur i skoven.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:04 pm | |
| "ja endelig jeg hader min klasse de er bare nørder alle sammen main !" han smilte til ham og drak af sin cola og tog hætten af hoved og rettede sin cap. " vil du staidgvæk ike med i skoven?!" smilte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:05 pm | |
| Isabella var lige trådt in ad døren og havde hørt, hvad Kevan sagde. Hun kom til at knurre lavt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:07 pm | |
| kevan begyndte at nyse og hoste da isa-bella kom ind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:12 pm | |
| "Jeg har ikke tid... Jeg har travlt med både arbejde og skole nu..." Sukkede han og så på ham. Sandheden var nu, at han havde masser af tid, men han var bare ikke interesseret i et venskab med et så sløstet pjækkerøv som Kevan. Han rettede blikket mod den næste der kom ind.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:13 pm | |
| Isabella kløede sin næse, hun så hen på drengen. Hun smilte. "Du kender Valencia, ikk?" spurgte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:14 pm | |
| kevan så på August og sagde " jeg ved godt jeg pjækker meget og ikke laver mine ting men jeg vil gerne være sej!" han kløede sin næse helt vildt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:18 pm | |
| Han rettede blikket på hende og blinkede kort med øjnene for at fatte, at valencias navn blev nævnt. "jo.. sådan da...?" Han så undrende på hende og lænede sig op ad mobben "Hvor kender du hende fra? En veninde?" Han glemte alt om Kevan og sit arbejde nu... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:19 pm | |
| kevan så på August og sagde igen " jeg ved godt jeg pjækker meget og ikke laver mine ting men jeg vil gerne være sej!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:19 pm | |
| "jeg mødte hende tilfældigvis en dag.. så jeg snakker lidt med hende." sagde Isabella og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:22 pm | |
| "Hmnn..." Han skævede lidt til sin side for ikke at afsløre nogen indre følelser med sit blik "Har hun da nævnt mig, siden du spørger om jeg kender hende?". Hanstod stille og lyttede og rettede hovedet mod hende igen... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:24 pm | |
| Isabella smilte. "Nej, jeg så jer bare sammen den ene dag." svarede Isabella. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:27 pm | |
| kevan gik hen til dem og sparkede til spanden så den væltede og grinte højt og sagde " jeg snakkede til dig. mig skal man ikke inogere(staves?)!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:29 pm | |
| August så på hende, han mindedes ikke om, at have set hende før. "Hvornår?" spurgte han.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:30 pm | |
| Isabella kom til at knurre igen, mens hun så på Kevan. "det er ikke så længe siden, så vidt jeg forstod på Valencia, måtte det være første gang i mødtes." sagde Isabella og smilte til August.
//ignorere.. (:// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:32 pm | |
| //sikkert nok kevan grinte foran August og sagde " hørt du hvad jeg sagde!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:35 pm | |
| "Tør det op" Sagde han konstant til Kevan, men vendte hovedet mod Isabella igen. "Så må det have været lige her...?" Han nikkede kort og så tilbage på ejeren, som klarede det hele selv "Jeg må se at komme i sving...". Han tog mobben og den nu tomme spand og gik tilbage ud mod køkkenet. *Fedt... nu havde jeg ellers lige glemt hende, og nu er hun i mit hovede igen...*. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:36 pm | |
| Isabella nikkede til August. Hun knurrede igen ad Kevan, da August var væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:38 pm | |
| Kevan væssede tænder af Isa-bella og kiggede mod august og sagde " tør det selv op det er sku ikke mit arbjede main " han hev lidt op i sine bukser ikke meget men lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:42 pm | |
| August gik ud bagved for at ordne de sidste ting, og gik derefter hen til sin cykel og cyklede hjemad igen.
//out |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:43 pm | |
| Isabella knurrede stadig ad Kevan. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:49 pm | |
| kevan gik os ud af caféen og gik hjem ad
/OUT |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Arbejde Ons Sep 09, 2009 1:50 pm | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Arbejde | |
| |
| | | | Arbejde | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|