Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En verden af musik.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:52 pm

Tid: 19:00
Sted: Skoven
Vejr: Gråt
Omgivelser: Træer
Dato: 2. september
Årstid: Efterår

Amira gik igennem skoven, i normalt mennesketempo, imens hun sugede til sig af nye indtryk. Hun indåndede og smagte på den rene luft, og smilede af duften af våde fyrrenål. Hun stoppede da hun kom ind i en lysning. En lysning hvor hun tit havde været før, siddet og tænkt sine store tanker //=)//
Hun passede ind i de grå omgivelser, med sin sorte sweater, med huen slået op så den dækkede hendes lyse hår, de grå lidt slidte jeans og sorte ballerinaer. Hun åbnede en lille brun skuldertaske, og fandt en I-pod med hørebøffer til frem. Hun skyndte sig at slå dem over ørene, og skifte hen på sin yndlings cd. Hun skruede helt op, så alle andre lyde blev lukket ude og så satte hun sig i de våde nedfaldne blade, og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 7:59 pm

Isabella løb inde i skoven, hun ville af med noget af sin energi, så hun kunne sove i aften. Hun havde træningsbukser, en grøn t-shirt på, men hun havde ingen sko på. Hun nød, hvordan hun kunne mærke jorden mod sine fødder. Hun vidste ikke rigtig, hvorfor hun løb, men hun syntes det var skønt. Pludselig væltede Isabella over noget hårdt, som hun havde stødt foden mod. "au.." mumlede hun stille. Hun satte sig op og tog sig lidt foden, som havde det fint.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:02 pm

Amira fangede duften af en anden varulv i nærheden. Hun åbnede det ene øje på klem for at tjekke om det var nogen i lysningen der ville i kontakt med hende. Da hun ikke så nogen, lukkede hun øjet igen, men skruede lidt ned for musikken i tilfælde af at nogen skulle prøve at sige noget til hende. Hendes mundbevægelser afslørede at hun næsten uhørligt hviskede med på sangteksten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:06 pm

Da Isabella igen kunne bevæge foden normalt, hvilket hun lige skulle vænne sig til, at det gik rimlig hurtigt, rejste hun sig igen. Hun begyndte at gå videre. Hun kom til en lysning, hvor hun fik øje på en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:09 pm

Amira åbende øjnene med et sæt da hun hørte fodtrin tæt på sig. Hun fik øje på en pige. Amira slukkede for musikken og lod hørebøfferne glide ned, så de hvilede på nakken "Hej" sagde hun så, med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:12 pm

Isabella så lidt på pigen. "Hej." sagde hun så og løftede hånden som hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:13 pm

Amira grinede hurtigt til hende "Jeg hedder Amira!" præsenterede hun sig så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:14 pm

Isabella smilte, "Jeg er Isabella."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:18 pm

"Hej Isabella!" hilste hun muntert "Slår du dig ikke ned?" hun klappede på jorden ved siden af sig og smilede muntert til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:20 pm

Isabella hoppede let og elegant hen ved siden af hende og satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:22 pm

"Såh... Hvad laver du her?" spurgte Amira nysgerrigt og sendte Isabella et muntert blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:23 pm

"Bruger lidt af min energi." sagde Isabella og smilte. "hvad med dig selv?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:30 pm

"Bruger lidt af mine tanker" svarede hun og grinede lidt "Hey du er uhm... Varulv right?" Amira tjekkede hurtigt til siderne for at se om nogle var i nærheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:32 pm

Isabella så lidt på Amira, faktisk rimelig længe. Hun blev forvirret. *Det er virkelig forvirrende, at være ny.* tænkte hun. Isabella bed sig i læben, men nikkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:37 pm

Amira åndede lettet op "Fantastisk!" udbrød hun "Ved du noget om det?" Hun sendte Isabella et bedende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:38 pm

Isabella smilte skævt. "Hvorfor spørger du?" spurgte hun, "jeg er selv ny og ved ingenting."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:42 pm

Amira sukkede skuffet "Goddammit..." mumlede hun imens hun stirrede ned i jorden. Så hævede hun hovedet og rettede blikket mod Isabella "Der er ingen der har fortalt mig noget... Min mor er død, og min far ved intet... Jeg aner ikke noget som helst om mit had til vampyrer eller om jeg nogensinde bliver normal igen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:44 pm

"Min familie ved overhovedet ikke noget, det kan være min familie stammer herfra, men vi flyttede væk og ændrede navn, så nu har alle glemt det." sagde Isabella og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:47 pm

Amira rynkede på næsen "Det er bare SÅH frustrerende!" udbrød hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:48 pm

"Og kort efter vi var flyttet hertil skete det bare... og ved bare ingenting." sagde Isabella og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:54 pm

Amira nikkede langsomt "Jeg må snart få snakket med Emily igen" mumlede hun og bed sig i læben.



OOG// Smutter cyya///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:55 pm

"hmm... det må jeg også hellere." sagde Isabella og nikkede stille.

//cya ;D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En verden af musik. Empty
IndlægEmne: Sv: En verden af musik.   En verden af musik. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En verden af musik.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny by, ny verden
» [v] At tro at verden er retfærdig..?
» Danse verden
» Sydney alene i verden
» Musik

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: