Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ny tilflyttet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ny tilflyttet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:20 pm

ISabella kløede sin næse, inden hun satte sig i hug foran en af Kevans kasser og åbnede den. Den indeholdte en masse interessant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:21 pm

han satte noget musik på og gik over og åbnede den med hans tøj i og hans sagde " kan i hænge røv til drenge?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:28 pm

Victoria vendte blikket mod Kevan og smilede, " hvad mener du?" spurgte hun smågrinene og pakkede nogen af hans ting ud af kassen, varulve lugten var til at holde ud, hun skulle bare ikke stå lige op af Isabella, det var derfor hun stod væk fra hende, Victoria kiggede kort på Kevan igen og smilede små grinene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:37 pm

Kevan så på hende og sagde " se på min numse mine bukser sidder nede på numsen ikke hvor de skal side og så er der jo hængerøv i bukserne " han grinte og tog noget af sit tøj frem og kastede det bare ind i skabet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:43 pm

Victoria rystede bare på hovedt og begyndte at sætte hans skoleting på skrive bordet, hun satte det så det sad ordenligt, ikke så det roede eller fyldte for meget, hun nynnede stille for sig selv imens hun satte det op, hun var ikke et ordens menneske, men når nu det var en andens værelse så gjorde hun noget ud af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:48 pm

Kevan grinte og sagde " jeg hader at min mor skal komme og sige hvor tingende skal stå derfor jeg får jeres hjælp os i er jo os kvinder i er lidt mærkelige" han grinte og hoppede i sin seng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:01 pm

//skulle lige have noget mad ;D//

Isabella sad bare og kiggede ned i kassen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ny tilflyttet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ny tilflyttet
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: