|
| ny tilflyttet | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny tilflyttet Tirs Sep 01, 2009 9:20 pm | |
| ISabella kløede sin næse, inden hun satte sig i hug foran en af Kevans kasser og åbnede den. Den indeholdte en masse interessant. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny tilflyttet Tirs Sep 01, 2009 9:21 pm | |
| han satte noget musik på og gik over og åbnede den med hans tøj i og hans sagde " kan i hænge røv til drenge?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny tilflyttet Tirs Sep 01, 2009 9:28 pm | |
| Victoria vendte blikket mod Kevan og smilede, " hvad mener du?" spurgte hun smågrinene og pakkede nogen af hans ting ud af kassen, varulve lugten var til at holde ud, hun skulle bare ikke stå lige op af Isabella, det var derfor hun stod væk fra hende, Victoria kiggede kort på Kevan igen og smilede små grinene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny tilflyttet Tirs Sep 01, 2009 9:37 pm | |
| Kevan så på hende og sagde " se på min numse mine bukser sidder nede på numsen ikke hvor de skal side og så er der jo hængerøv i bukserne " han grinte og tog noget af sit tøj frem og kastede det bare ind i skabet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny tilflyttet Tirs Sep 01, 2009 9:43 pm | |
| Victoria rystede bare på hovedt og begyndte at sætte hans skoleting på skrive bordet, hun satte det så det sad ordenligt, ikke så det roede eller fyldte for meget, hun nynnede stille for sig selv imens hun satte det op, hun var ikke et ordens menneske, men når nu det var en andens værelse så gjorde hun noget ud af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny tilflyttet Tirs Sep 01, 2009 9:48 pm | |
| Kevan grinte og sagde " jeg hader at min mor skal komme og sige hvor tingende skal stå derfor jeg får jeres hjælp os i er jo os kvinder i er lidt mærkelige" han grinte og hoppede i sin seng |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny tilflyttet Tirs Sep 01, 2009 10:01 pm | |
| //skulle lige have noget mad ;D//
Isabella sad bare og kiggede ned i kassen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: ny tilflyttet | |
| |
| | | | ny tilflyttet | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 200 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 200 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|