Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ny tilflyttet

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 5:46 pm

Dato : 9 setember
Årstid :efterår
Dag : mandag
Vejr : gråt
Sted : hjemme
Tid: 12,00
Omgivelser: få

Kevan er lige flyttet til Froks, fra barvelona så han syntes her er lidt koldt, han er ved at bærer flytter klasser ind i huset, da hans forældre er taget på deres nye arbejde, det var nemlig grunden til de flyttede her til, fordi hans forældre havde fået job lidt uden for byen i et stort firm. kevan var en meget tilbageholdende dreng lidt genert, i barcelona havde han mange venner, men nu er han flyttet så langt væk han kender ingen. han gik og tænkte *mon jeg overhoved får nogen venner her i byen, og ihh hvor er her koldt. bare der er nogen på min alder som jeg kan blive venner med? og mon de har en skate board park*

efter han havde båret en kasse ind i huset, kom han ud og kiggede rundt han var flyttet ind midt i byen, han så et par stykker så rundt men han turde ikke sige noget og han forsatte bare med at bære. det eneste som var tilbage der skulle bæres ind var kasser. han var ved at være træt han havde kørt i bil i lang tid og fløjet og nu var han her. han satte sig på kantstenen og så ned i jorden, nu gad han ikke bære mere lige nu. men ville gerne tjekke byen ud men han vidste ikke om han turde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 5:58 pm

Victoria kom stille gående ned af gaden i sine egne tanker, hun gik og tænkte på en masse ting, sin fremtid, sin fortid, sine venner og dem der ikke var hendes venner og tilsidst kæresten, hun grublede lidt, hun hadede at tænke så meget, det fik hende bare i dårligt humør, så hun satte sig for at nynne lidt, hun gik stadig og prøvede at få værd dårlig tænke ud af hovedet, hun stoppede op da hun så der var flyttet nogen nye ind i huset lidt længere henne, hun gik derhen for at kigge nærmere på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:02 pm

kevan så pigen der kom hen imod ham, han vidste ikke hvad han skulle gøre han rejste sig og rettede hurtigt på sit hår og samlede sit skateboard op som lå foran ham på vejen. han kiggede på hende og var lidt genert, han stod med det i hånden og det var slidt man kunne se han havde kørt på det mange gange,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:05 pm

Victoria kom tættere på huset og så drengen stod og kiggede på hende, hun smilte svagt og betragtede drengen, *hvor ser han sød ud* tænkte Victoria og gik lidt tættere på, heldigvis for ham havde hun spist inden hun var kommet derhen, hun stod lidt og så på de kasser der stadig stod udenfor, og kiggede så på drengen igen og smilede, " hej med dig, er du ny her?" spurgte Victoria smilende til drengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:09 pm

Jack kom langsomt gående hen af gaden mens han hørte musik på sin mobil med headset på Han så nogen der var ved at flytte ind & 2 der stod & snakket & gik derhen & kiggede på dem & Bagefter huset & sagde så "Hey" til drengen & pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:12 pm

Victoria vendte kort blikket mod en anden dreng der var kommet, og så lidt på ham, " heii" svarede hun kort tilbage og så sig om, der var ikke meget at lave lige nu så hun sukkede, hun savnede Andrew og sine andre venner, hun havde ikke talt med Sydney i lang tid og trængte til noget veninde snak, hun vendte blikket tilbage på den dreng der lige var kommet og betragtede ham tænkende med øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:18 pm

"Er det dig der er bed at flytte ind" Spurgte Han & pigen & pegede mod huset & så os kort på det enden han så på hende igen
"Jeg hedder forresten Jack Darryl Kristian Bryan Eric Simmons Men du kan bare kalde mig hvad der sådan lige falder dig ind" Sagde Jack & så op på hende med et smil Han kiggede lidt ned af vejen begge veje han ledte faktisk efter apoteket men han var selv nu så han kunne ikke finde rundt i nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:22 pm

Victoria smilte tilbage og rystede på hovedet, " nej jeg kom bare selv forbi og ville lige hilse på den nye der er kommet" sagde Victoria og tænkte lidt, " jeg hedder Victoria Cholé Nathalia, og du må også kalde mig hvad der falder dig ind" præsenterede hun sig smilende og så rundt igen, der var så mange foreskellige dufte i byen, hun kendte stadig ikke dem alle sammen, men vendte blikket tilbage på Jack, " hyggeligt at møde dig Jack" sagde hun og smilte skævt igen før hun tænkte på diverse ting igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:26 pm

"Er os hyggeligt at møde dig men må jeg spørge dig om noget kan du vise mig vejen til Apoteket" Sagde Han
"Jeg er selv rimelig ny her & kan ikke rigtig finde rundt i byen" Sagde Han
"Jeg tror faktisk jeg er faret vild" Sagde Han & kiggede igen ned af gaden begge veje & så op på hende & ventede på et svar om hun kunne vise ham vej ned til Apoteket så han kunne komme ned & hente nogen ting dernede som han skulle bruge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:27 pm

//OOG SKulle lige spise.

Kevan så op på de andre og sagde " hej jeg hedder kevan rendell cornwell, jeg erl ige flyttet til byen, ved i om der er en skateboard park her jeg elsker at stå på skateboard?"

han så over på drengen og sagde " heey yo what's up main,!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:29 pm

"Hey" Sagde Han
"Ja er der jeg er der nogen gange sammen med min ven Kevin" Sagde Jack Hurtigt
"Den ligger faktisk kun 6 gader længer henne" Sagde Han til drengen
"Vi kan måske tag derhen sammen senere" Sagde Han til drengen & smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:30 pm

Victoria så på den nye dreng og smilte, " hyggeligt at møde dig Kevan, jeg hedder Victoria" præsenterede hun sig igen og tænkte lidt igen, hun vendte blikket mod Jack igen og bed sig i læben, " øhm.. jeg er ikke helt sikker, men jeg kan da prøve at vise dig derhen" sagde Victoria og viste godt at hun bare kunne snuse sig hen til apoteket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:32 pm

"øhhh jeg tænkte.." han kiggede lidt på kasserne han ville vildt gerne han og køre på skateboard men han lovede sine forældre at flytte dem ind og gøre sit værelse klar. han kiggede på jack og victoria og sagde sitlle " vil i ikke hjælpe mig så er i søde vi kan drik en cola bag efteR?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:32 pm

Isabella gik tilfældig hjem fra skolen, hun havde fri. De fleste af lærene var syge, hvilket resulterede i, at undervisning blev aflyst. Så elever blev sendt hjem. Isabella syntes ikke det var koldt, selvom hun havde en kort cowboy shorts, en grøn top og bare fødder. Hun havde sin lilla skoletaske over den ene skulder. Hun gik og nynnede lidt for sig selv, hun prøvede at glemme sine tanker. Lugten fra Vampyr ramte hende pludselig, hun gik efter lugten, da hun syntes den virkede bekendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:33 pm

"Tak" Sagde Han & smilet op til pigen & så så på drengen bagefter & så på pigen
"Jeg skal nemlig hen & hente medicin" Sagde Kevin forklarende til pigen "Så er ret vigtigt at jeg kommer hen ellers kan jeg jo ikke få mine piller" Sagde Han stille
"Jeg vil gerne hjælpe" Sagde Jack venligt til drengen & så bagefter på Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:36 pm

kevan så på drengen og sagde \" vi kan tage hen til parken sener vil vildt geren møde dine venner jeg har stået på skateboard siden jeg var 5 så jeg er remilig god. jeg er bare så glad for jeg allerede har fået nogen at snakke med, det er virkeligt pænt af jer at i vil snak med mig, jeg plejer at være mere genert Razz\"
han så på dem og sagde \"tja jeg kan vel godt tage med bare det ikke tager for lang tid skal være færdig inden det bliver mørkt mine forældre kommer først hjem i aften kl 22\"


Sidst rettet af Kevan Tirs Sep 01, 2009 6:38 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:36 pm

Victoria nikkede og så på Jack, derefter vendte hun blikket tilbage på Kevan, " hvis du tager med hen til Apoteket, så kan jeg hjælpe dig bagefter med kasserne" forslog hun smilende og så på dem begge, hendes smil forsvandt lidt da lugten af varulv kom op i næsen på hende, hun nøs engang og kløede sig på næsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:39 pm

kevan så på drengen og sagde \" vi kan tage hen til parken sener vil vildt geren møde dine venner jeg har stået på skateboard siden jeg var 5 så jeg er remilig god. jeg er bare så glad for jeg allerede har fået nogen at snakke med, det er virkeligt pænt af jer at i vil snak med mig, jeg plejer at være mere genert \"
han så på dem og sagde \"tja jeg kan vel godt tage med bare det ikke tager for lang tid skal være færdig inden det bliver mørkt mine forældre kommer først hjem i aften kl 22\"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:42 pm

"oki" Sagde Jack & smilet til dem

//Skal desværre smutte skrives ved senere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:42 pm

Victoria nikkede og gik lidt væk, hurtigt snuste hun stille i luften for at få færten af medicin, hun vendte sig mod dem og smilte, " kom så viser jeg vejen hen til apoteket og bare rolig, vi skal nok nå tilbage" lovede Victoria og vendte sig for at begynde at gå, men hun så kort smilende tilbage på Jack og Kevan og ventede på at de fulgte efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:49 pm

Kevan kiggede på kasserne som stod på vejen og at husets dør stod åben
"men hvad med tingene ?"
han træk på skulderne og begyndte gå med, hans bukser sad lidt nede på numsen så man kunne se han boxer shorts lidt da hans trøjei kke gik helt ned over numsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:52 pm

Victoria sukkede og vendte sig mod Kevan, " så lad os ordne det først" forslog hun smilende og gik hen for at tage en kasse op, de var jo meget lette for hende og hun havde intet problem i at løfte dem, men viste det ikke, hun gik hen og tog en kasse op og så smilende på Kevan, " hvor skal den hen?" spurgte hun og holdte på kassen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:54 pm

han kiggede på dem og sagde " det er til mit værelse det er på anden sal og så de første rum til højre jeg har fået det støreste værelse i huset ud over stuen selvf. men det er lidt irreternde fordi at mine forældre forkælder mig fordi de aldrig er hjemme, men er der en skov her i byen har jeg ikke været rundt i byen er skoven farlig ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:57 pm

Victoria satte kassen stille ned og gik over til Kevan, hun lagde forsigtigt sin hånd på hans hår og nussede det, hun så ned på ham og smilte stille, " jeg ved hvordan du har det lige nu, jeg blev også tit forkælet af mine forældre da jeg var mindre" sagde hun stille og nussede stadig stille hans hår med hånden, " skoven er meget fredelig, men man skal passe på hvor man går henne, der kunne jo være ulve eller bjørne" forklarede Victoria og tænkte inde i sig selv at man også skulle passe på vampyrerne når man var alene derude
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:02 pm

kevan grinte og tog en kasse den var meget tung han kunne dårligt løfte den han grinte og sagde " kan du ikke tage den her ,jeg tror det er den hvor min computer ting er i jeg kan ikke løfte den, de andre er lettere !"

han smilte til hende og mumlede " du er da os sød!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:55 pm

//sorry, skulle ringe og spise.//

Isabella kunne mærke at lugten blev kraftiger. Hun kløede sig på næsen. *Hvem er det nu?* tænkte Isabella og prøvede at komme i tanke om, hvem det var der lugtede sådan. Hun kunne jo huske, hvordan Will lugtede, så hun vidste næsten altid, når han var i nærheden. Men det var ikke ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:58 pm

Victoria smilte og trak på skulderne, hun gik hen og tog kassen op for Kevan og smilede igen, hun tog den under armen og stod og ventede på at han selv ville tage en kasse og vise hende hvor kasserne skulle stå i huset, hun fandt det uhøfligt bare at gå ind i andres huse, så derfor ventede hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:02 pm

Kevan rettede sit hår efter victoria ULLEDE DET Razz han tog en kasse og gik ind i huset og op af trappen og ind på sit værelse det var blevet gjort klar det éneste der manglede var tingene i kasserne. " vil du have en cola jeg kunne godt drikke en" smilte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:04 pm

Isabella nåede til et hus, hvor der stod en masse papkasser ude foran. Hun kløede sin næse lidt og tænkte. Lugten af Vampyr var også langt stærker her. *Der er kommet en ny til byen.* tænkte Isabella og smilte lidt, så var hun i det mindste ikke den nyeste mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:10 pm

Victoria smilte og stillede kassen på Kevans gulv og så sig lidt rundt, " nej tak, jeg behøver ikke noget lige nu" sagde hun smilende og så ned på Kevan igen, hun fik færten af varulv igen og kunne lugte at det var Isabella, Victoria nøs igen og kløede sig på næsen, *hvor er det irreterende* tænkte hun og fortsatte med at smile til Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:12 pm

Kevan trak på skulderne og han løb ud af huset og så en pige nede på hans kasser han løb der ned og sagde " hov hov du må ikke tage noget! det er altså mit!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:14 pm

Isabella gik et skridt tilbage og holdte hænderne i vejret. "Rolig nu, jeg var bare nysgerrig. Det er ikke så tit, man ser nye i Forks." sagde ISabella og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:15 pm

kevan så på hende og smilte 2nå men jeg hedder altså kevan og jeg er 13 jeg er ved at flytte ind !mine forældre er på arbejde!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:16 pm

"Jeg er Isabella." sagde Isabella og smilte, hun havde vænnet sig af med at sige sit åndsvage efternavn. "Har du brug for hjælp?" spurgte Isabella og smilte igen skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:20 pm

"jeg har allerede en der hjælper men tja det må du da godt bar tag en kasse" han tog selv en kasse og begyndte at gå op mod huset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:21 pm

Isabella smilte bare og tog en kasse. Hun gik efter Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:23 pm

de kom op på værelset og han smilte til hende han blev lidt rød i hoved " det her er så mit værelse, jeg kan godt lide blåt Razz" alt inde på hans værelse var stort set blåt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:24 pm

"Blå er også en flot farve." sagde Isabella og smilte, hun satte kassen fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:25 pm

Varulve lugten blev meget stærkere lige pludselig, Victoria vendte sig om da Kevan kom ind igen, og så Isabella, hun havde lyst til at holde sig for næsen og vifte med hånden, men lod være på grund af Kevans tilstedeværelse, hun fortsatte bare med at smile da de kom ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:26 pm

"vil du ha en colA?" han kiggede på hende og kløede sig i nakken. han vidste ikke hvad han skulle sige der var ikke flere kasser der skulle bæres ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:30 pm

"Hej Victoria." hilste Isabella og smilte til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:32 pm

Isabella tænkte lidt, men sagde så, "Nej tak.." og smilte lidt. Hun tænkte lidt på Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:32 pm

Victoria lod blikket glide over på Isabella og smilte skævt tilbage, " hej Isabella" hilste hun tilbage, hun viste at vampyrer og varulve ikke så godt kunne komme ud af det med hinanden, så hun holdte sig for sig selv og så rundt i værelset og lod nysgerrigt blikket glide hen over Kevans blå vægge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:35 pm

"vil i hjælpe mig med at pakke ud? i må gerne selv bestemme hvor tingene skal stå så kan jeg pakke min computer ud den trænger til at blive brugt Razz"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:47 pm

Isabella smilte og så sig lidt om. Hun så på Kevan's kasser. "Jeg vil da godt hjælpe." sagde Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:01 pm

kevan smilte og sagde " i kan bare begynde jeg har ikke noget imod at i hjælper hehe ellers bliver jeg aldrig færdig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:05 pm

"Selvfølgelig." sagde Isabella og smilte. Hun satte sin skoletaske fra sig på gulvet. Hun så lidt på kasserne og tøvede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:08 pm

Kevan begyndte at sætte sin computer op og starte den og satte sit anlæg op og sagde " hvad musik kan i lide jeg har techno pop røck ? sikkerpå i ikke vil ha en cola for ellers henter jeg kun en"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:10 pm

"hmmm..." tænkte Isabella lidt over det med musikken, men trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:11 pm

Victoria havde været tavs i et stykke tid, men havde åbnet en af Kevans kasser og kiggede lidt på det inden hun kiggede på ham igen, " jeg kan lide alt det musik du lige har sagt du havde, og nej tak jeg behøver ikke noget" sagde Victoria smilende og begyndte at se hvad han havde i den kasse hun stod ved, varulve lugten var stadig kraftigt i hendes næse
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ny tilflyttet Empty
IndlægEmne: Sv: ny tilflyttet   ny tilflyttet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ny tilflyttet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: