"Skal vi køre nu eller vil du vente lidt" Spurgte Han hende stille & kiggede selv ud af vinduet & tog sig noget at drikke ud af en lille mørk flaske med blod han altid have på sig for nøds tilfælde
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:01 am
"bruger du også flasker?" spurgte hun og hentydede til hans flaske han drak af, hun kunne godt gætte hvad han drak Hun undlod at svare på spørgsmålet lige nu..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:05 am
"Ja er mest bare til nødstilfælde eller hvis jeg ikke lige har noget i nærheden" Sagde Han & så på hende "Hvad da" Spurgte han undrende
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:06 am
Hun smilede og rejste sig op "kom med!" hun gik ud i køkkenet og åbnede for køleskabet Hun ventede til han kom og sagde "vi har også nød flasker, jeg bruger dem næsten aldrig, kan bedst lide smagen af frisk blod, men når man varmer dem i mikro ovnen så er det faktisk ok!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:09 am
Han grinet lidt "Jeg troede jeg var den ene der gemte det" Sagde Han & grinet let & så på det med et smil
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:16 am
Hun lukkede køleskabet og så på ham "jeg bruger det ikke så tit, har det mest for Claires skyld!" sagde hun hun håbede han forstod hvad hun mente, Claire var ikke altid så god til at få jaget ordenligt. og nogle gange kunne hun blive alt for uforsigtig og dumdristig i hvad hun gjorde
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:19 am
Han nikkede stille & så på hende med et let kort smil "Når skal vi afsted" Spurgte Han stille
//Kan nok godt blive oppe til kl 2 idag skal nemlig til møde igen idag kl 10:(//
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:24 am
Hun nikkede og sagde "jep god idé!" hun smilede og gik ud i entreen og tog sko og jakke på
//laver du emnet i Port A? //
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:26 am
Kevin gjorde det samme & åbnet døren for hende & åbnet sin bil & gik hen til sin bil & åbnet begge døre & stig selv ind & ventede på hun stig ind
//Kan jeg godt//
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:29 am
Hun låste døren efter sig og gik over til hans bil mens hun havde et smil på læben
Gæst Gæst
Emne: Sv: Er jeg forelsket? Ons Sep 02, 2009 12:35 am
Han begyndte langsomt at køre ud & kørte mod Ports Angeles
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …