Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Biblioteket

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:43 pm

Dato : 30 august 2009
Årstid : sommer
Dag : søndag
Vejr : Sommer vejr
Sted : bibliokteket
Tid : I R L
Omgivelser : bøger Razz næsten ingen mennesker
------------------------
Mie sad ved at bord inde på biblioteket og læst i en bog, hun var stadigvæk ked af det var sket siden ind flyttet her til byen, hun kunne ikke lide at være her,
hun var bange for alle. Mie lændte sig tilbage og begyndte at vippe på stolen og
kom til at give slip på bordkanten. og tippede bag over og hun halv råbte "AVVV"
hun så sig omkring nogen kiggede på hende. Mie var til tider meget klodset og uheldigt. hun ville ønske ingen kiggede på hende mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:48 pm

Kevin kom langsomt gående gennem gangene på biblioteket sammen med bibliotikaren
Hun skulle Låne ham nogen bøger der var låst inde da de var så speciel & Værdigfulde
Kevin var nærmest fast inventar på Biblioteket
Han brugte meget af sin fritid på at læse & studere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:49 pm

MIe sad og stirrede på Kevin i håb om at han kom hen til hende og satte sig for at læse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:50 pm

Victoria kom stille gående ind på biblioteket, hun så sig om lidt og fik så færten af en anden vampyr, men det var ikke en hun kendte, hun trak på skulderne og gik hen til biblotikaren og spurgte om hvor de og de bøger stod, biblotikaren pegede hen på en hylde lidt væk fra dem og Victoria nikkede som tak og gik over til hylden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:51 pm

Kevin gik bare videre med bibliotikaren
Han fik sine bøger & gik tilbage til skranken med bibliotikaren for at låne bøgerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:52 pm

MIe rejste sig og tog bogen og gik hen mod hylden med bøger men falder over sine egne fylder og lægger så lang hun var på gulvet og hun rejste sig hurtigt op og mumlede " oki. puhha tag det rolig jeg er OK!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:53 pm

Victoria stod lidt og kiggede på bøgerne da hun fandt en der så spændene ud, men hun kunne ikke nå den, hun stragte sig for at nå den, men det hjalp ikke, hun så irreteret op på bogen og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:54 pm

Mie gik hen til skranken og så kevin og snerrede "hej dumme." til ham og maste sig indforan og sagdet il bibliotekkaren " jeg skal låne den her"!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:57 pm

Victoria fik færten af Kevin og kiggede rundt, han stod hved biblotikaren, hun kiggede lidt nærmere også øje på Mie, hun tænkte lidt, men opgav bogen og gik hen til Mie, "hei Mie, for du lånt noget?" spurtge hun smilende og så derefter på Kevin, "hei igen Kevin" smilede hun og så tilbage på Mie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:58 pm

Bibliotikaren Giv Kevin sine bøger & Kevin smilet til hende & smilet halv grinende til Mie enden han gik ned & satte sig & Læste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:59 pm

mie blev forskreget og tabte bogen og sagde " se nu der ihh jeg er bare klodset" til sig selv.. hun samlede bogen op og sagde " øhh hej victoria"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:01 pm

Victoria lagde armene over kors, " skræmte jeg dig igen?" spurgte hun drillende, og tænkte, den sære vampyr duft hun ikke kendte kom fra Mie, Victoria så lidt tænkende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:03 pm

mie tog hurtigt sin hætte over hoved og gik hen mod kevin og satte sig over for ham og åbnede bogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:04 pm

"Troede du sagde jeg var dum" Sagde Kevin & så op fra sin bog & så smilene på Hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:05 pm

Claire kom gåene ind i biblioteket og gav med vilje Mies stol et skub så den faldt bagover med hende og hvæsede så det kun var hende og Victoria der kunne høre det. "Dit blod smager skrækkeligt!" hun rystede på hovedet af det, hun havde haft fuldstændig kvalme efter Mie. Hun gik derefter over til Kevin, gav ham et blidt kys på kinden, før hun gik over til hylderne og fandt nogle bøger frem.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:06 pm

Victoria lod tænkende den ene hånd køre gennem hendes hår, hun kiggede mistænkeligt over på Mie, *hvorfor sætter hun sig hos Kevin?* spurgte hun sig selv og trak på skulderne og gik over til den hylde igen hvor han ikke havde kunnet nå bogen, hun kiggede stadig opgivende på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:07 pm

Kevin så kort smilende efter Claire men læste så videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:08 pm

MIe faldt bag over og slog sig og lå lidt på gulvet og rystede på hoved
hun satte sig op og rettede på sit hår. mie var total rød i hoved af raser og hvæsede og rejste sig lynhurtigt op og gik truende hen mod clair
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:09 pm

Victoria viste godt at det ikke var pænt at forstyrre andre når de læste, men Kevin var den eneste der var høj nok til at nå bogen, så hun sukkede og gik stille over til ham, og kløede sig i nakken, " Kevin jeg ved godt at jeg ikke skal forstyrre dig, men vil du være sød og tage den irreterende bog ned for mig?" spurgte hun smilende og pegede op på bogen, " jeg kan ikke nå den" sagde hun bagefter og skar ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:11 pm

Kevin kiggede kort op Knipset & bogen lå nu på bordet & han læste videre
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:12 pm

Hun vendte sig om imod Claire, "du vover!" hvæsede hun stift og hendes øjne lynede. "Det her er et bibliotek og man skal være stille, ikke noget med at skabe uro!?" hun rystede på hovedet af hende. Selvom at Mie var blevet en vampyr, ville det ikke betyde at hun var stærkere end Claire, da Claire jo stadig var alfa vampyr. Hun var langt stærkere end Mie, så det ville ikke være noget problem bare at smadre hende. Men hun orkede virkelig ikke, ikke inde i et bibliotek.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:13 pm

"De damer laver i problemer må jeg stoppe det & vil i nødigt have" Sagde Kevin & kiggede nu på dem & Have lagt et bogmærke i sin bog
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:13 pm

Victoria smilede tilfreds og tog bogen fra bordet og ville ikke forstyrre ham mere, hun så efter Mie og blev lidt mistænkelig, *hvorfor er de så sure på hinanden?* tænkte hun og blev ret skræmt over så meget vrede de kunne have til hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:17 pm

MIe stod bare og nedstirrede Claire og sagde intet bare nedstirrede hende
hun hørte kevin men reagede ikke.
hun kørte hånden igennem håret og puffede til det og sagde " DAARHHHH" og lavede spejl (det der håndtegn poptøser bruger:P)
Hun stod bare og kiggede afventende på clarie og stirrede ondt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:19 pm

Victoria gik tættere på Mie og Claire, " Claire hvad har du gjort?" spurgte Victoria mistænkeligt og hentydede til vampyr lugten der kom fra Mie og kiggede på dem begge, og så derefter kort på Kevin, men så på Claire igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:20 pm

Kevin rejste sig & tog Mie & satte hende hårdt ned i en stol & så bagefter på Claire
"Jeg ved jeg ikke er jeres far men føler mig sku som det sådan som jeg altid skal holde styr på jer" Sagde Han Halv irriterende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:22 pm

"Idiot!" sagde hun koldt til Mie og bed sig let i læben. "Og desuden, var det hende der lagde op til slåskamp!" sagde hun irriteret til Kevin og så på ham, selvom at det var hende der selv havde væltet stolen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:24 pm

Mie så ondt på claire og kunne aldrig finde på at tilgive hende eller være venner med hende!
hun så over på victoria og tænkte *bare hun vil være min ven*
Mie så tilbage på kevin og mumlede " av min arm" og kiggede på sine negle og fat sin neglefil frem fra sin lomme og begyndte at file på sine negle og kiggede over på de andre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:25 pm

Kevin nikkede stille & rejste sig & Kysset hende
"Ja i Know men alt er nyt for hende & hun er jo ikke så klog inde for at være vampyr & alt det med at være her I Forks" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:27 pm

"Og hvad så?" spurgte hun en smule koldt. "Det betyder ikke at hun skal have en speciel behandling!" hun nedstirrede irriteret hende. "bare fordi at DU ikke ville suge giften ud af hende!?" hvæsede hun og prikkede ham hårdt i brystkassen, selvom at det ikke ville gøre ondt på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:27 pm

Victoria blev lettere irreteret over at føle sig ignoreretm og sukkede bare og så over på Mie, " hvorfor er i to så sure på hinanden?" spurgte Victoria Mie og så derefter på Claire, hun tænkte lidt, *hvad har Kevin med det her at gøre?* tænkte hun og så kort på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:30 pm

"Slap af" Sagde Kevin surt til dem Begge
"Gider ikke at høre mere af jeres Brok den dag i er mere modne vampyrer kan i komme & snakke til mig er træt af vampyrer som jer" Sagde Han & tog sine bøger & lagde dem i tasken tog headset på & begyndte at gå hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:31 pm

MIe så på Victoria og sagde provokernede og surt " spørg din ven claire det kunne være hun kunne være dig på det!! eller spørg kevin"

MIe lagde sin fil væk og rejste sig fra stolen og gik hen til de andre og sagde " tag jer sammen i opføre jer sku som om i var børn ÅRRGH gud det glemte jeg i er børn" Mie himmlede med øjene og og kastede med håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:33 pm

Victoria blev helt forvirret og så på Claire, " du har vel ikke..?" spurgte hun og regnede med at Claire godt kunne regne det ud
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:34 pm

"Jamen så lad os sige at vi holder pause.. eller slår du måske op!?" spurgte hun en smule irriteret, men blev også en del såret over at han sagde at han ikke ville snakke med hende. Hun tog sin bog, kastede en i hovedet på Mie, tog sin taske og skulle til at gå. "Jo.. jeg gjorde det igen" mumlede hun til Victoria.

//Skal smutte, kommer nok på om et kvarter ^^//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:36 pm

MIe blev tosset og sprang på Claire og begyndte at rive hende i håret og skrige og rive hende og sagde " du skal aldrig nogen sinde igen kaste noget på mig det kan ejg godt sige det!! jeg kan få en bule eller i værdste fald få ødelagt min make up!!!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:37 pm

Victoria så overrasket på Claire og så derefter på Mie, " jeg kan godt forstå du er ked af det, og du må også være meget bange" sagde hun og tog bogen, og gik væk fra Mie, det var for meget for Victoria lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:39 pm

Kevin kom tilbage
& skilte dem ad & skubbet Mie langt væk & begyndte at gå med Claire
Mens han lyttede til en vær bevægelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:41 pm

MIe satte i løb efter Claire og råbte "[b]du skal ikke tro du kan slippe godt fra det her din lille.!!!!" og hun løb hen foran dem og sagde hurtigt til kevin " FLYT DIG DU SKAL IKKE BLANDE DIG, hun er åbentbart for lille til at kan klare sig selv den lille stump!" mie kørte en hånd igennem sit hår og rystede hovede så hendes så sad rigtigt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:44 pm

Nu blev Victoria irreteret, hun gik hen og tog Mie hårdt fat i armen, " det er dig der er stumpen her, du kan åbenbart ikke fatte hvornår nok er nok, lad hende så være, hun har det ligeså skídt som dig" snerrede Victoria til Mie og holdte hende stadig hårdt i armen så hun ikke kunne vride sig fri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:45 pm

Kevin nikkede takkende til Vic & gik videre med Claire
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:48 pm

Mie så på vic og fik tåre i øjene og sagde" jeg hader den tøs, hvorfor gjorde de det ved mig, jeg er... " hun bryd sammen og faldt ned op gulvet og græd højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:50 pm

Kevin gik videre med Claire & kom lige ud foran & så på Claire
Om hun have fået nogen skræmmer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:51 pm

"En vampyr" sluttede Victoria stille Mies sætning med, hun holdte hende stadig i armen, man gjorde grebet lidt løsere, Victoria sukkede og satte sig på hug ved siden af Mie, " jeg ved hvordan du har det lige nu" trøstede hun Mie med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:54 pm

"du ved ikke hvordan det er at være mig lige nu... du kender ikke mit liv. og så det her.... hvad skal ejg gøre jeg kan jo ikke tage hjem til min far.. mere men han går os mere op i sit lorte chef job end mig.. vil du høre hvorfor vi flyttede?"
hun kiggede trist på victoria pg kørte en hånd i gennem hendes hår og man kunne se hun havde en masse ar på sit håndled
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:56 pm

Victoria rystede på hovedet, "jeg ved præsic hvordan du har det, vil du også vide hvorfor jeg flyttede fra London" sagde Victoria og hev lidt op i sin bluse så kun Mie kunne se det store ar hun havde ved sit nederste ribben og så ventende på Mies reaktion
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:58 pm

Hun fnøs irriteret og så ned på sine fingre. "bare sig det.. du kan ikke lide mig længere.." mumlede hun imens at de gik og prøvede at få hans hånd væk fra hendes skuldre. Hun orkede virkelig ikke til at banke Mei ned, selvom at hun sagtens kunne.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:03 pm

Mie stirre på hende med åbne øjne og siger " det?? er? - WOOOW ? hvad er der sket"
Mie gav hende et kram og sagde " jeg flyttede fordi min far fik et latterligt chef job og fordi vi er rige . ville han have et støre hus.!! min mor dødede da jeg var 5 år.!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:04 pm

"Hvis jeg ikke kunne li dig længer ville jeg så have reddet dig" Sagde Kevin & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:06 pm

Hun følte sig en smule dum og pillede ved sine fingre. "Det lød bare sådan.. du sagde at du ikke ville snakke med mig, medmindre at.." hun sukkede og rystede på hovedet. "Jeg kan ikke gøre for det, hun irritere mig så grusomt at det er helt utroligt, hun er elendig til alting og.." hun sukkede og bed sig let i underlæben. "Hun tror bare at hun kan spille så smart, når hun er så svag i forhold til mig.." mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Sponsoreret inhold





Biblioteket Empty
IndlægEmne: Sv: Biblioteket   Biblioteket Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Biblioteket
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» biblioteket

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: