Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ny elev - forsent

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:42 pm

Lewis grinte bare tilbage til Mie og kiggede igen afventende på læreren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:43 pm

Læren så vredt på Mie igen, men vendte sig mod Lewis, "ja kom bare ind og sæt dig unge mand" svarede læren og satte undervisningen igang igen, Victoria så på Lewis og smilte svagt, men vendte surt hovedet mod Mie igen og slog hende blidt på armen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:46 pm

Mie stoppede med at grine og åbnede sin bog og fulgte for en gangskyld med timen hun sagde " jeg glæder mig til ejg har fri,"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:47 pm

Lewis smuttede hen og satte isg på den anden side af Mie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:49 pm

Victoria nikkede som hej til Lewis og smilede svagt igen, og så så tilbage på Mie, og blev glad for at hun fulgte med i timen, men kommenterede ikke det hun sagde hun smilte bare og svarede nogen gange når læren spurgte om noget eleverne ikke kunne svare på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:52 pm

mie hviskede til lewis og sagde " skal du med i skoven efter timen, jeg elsker at være i skoven det var jeg hele tiden da jeg boede i london og forresten hej jeg hedder mie og jeg er lige flyttet til byen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:52 pm

Lewis lå det meste af timen hen over bordet og så ikke ud til at følge med i timen, men det var bare såden han sad normalt. "Lewis og Ja helt vildt gerne" sagde han og smilte stort til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:54 pm

Victoria rystede bare på hovedet af dem og smilte, hun så lidt på klokken og rejste sig op, "vi ses senere, jeg bliver desværre nød til at gå nu, men nu kan du jo få hjælp af Lewis" drillede Victoria og så på Lewis
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:54 pm

mie så på ham og råbte " luk dog din numse vi gider ikke høre på dig lærer" og hun grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:56 pm

"Ja okay" Sagde Lewis og smilte "1 : a 2 : c 3 : Mount Rushmore" sagde han og nikkede mod tavlen og spørgsmålene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:00 pm

//OUT
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:02 pm

//Laver du emnet i skoven?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:07 pm

//nej erl ige i gang med et andet emne og så laver jeg noget andet iIRL så //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:08 pm

//Fino Fino xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ny elev - forsent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ny elev - forsent
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Ny elev på ny skole
» Nu elev i klassen ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: