|
| ny elev - forsent | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:42 pm | |
| Lewis grinte bare tilbage til Mie og kiggede igen afventende på læreren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:43 pm | |
| Læren så vredt på Mie igen, men vendte sig mod Lewis, "ja kom bare ind og sæt dig unge mand" svarede læren og satte undervisningen igang igen, Victoria så på Lewis og smilte svagt, men vendte surt hovedet mod Mie igen og slog hende blidt på armen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:46 pm | |
| Mie stoppede med at grine og åbnede sin bog og fulgte for en gangskyld med timen hun sagde " jeg glæder mig til ejg har fri," |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:47 pm | |
| Lewis smuttede hen og satte isg på den anden side af Mie |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:49 pm | |
| Victoria nikkede som hej til Lewis og smilede svagt igen, og så så tilbage på Mie, og blev glad for at hun fulgte med i timen, men kommenterede ikke det hun sagde hun smilte bare og svarede nogen gange når læren spurgte om noget eleverne ikke kunne svare på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:52 pm | |
| mie hviskede til lewis og sagde " skal du med i skoven efter timen, jeg elsker at være i skoven det var jeg hele tiden da jeg boede i london og forresten hej jeg hedder mie og jeg er lige flyttet til byen" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:52 pm | |
| Lewis lå det meste af timen hen over bordet og så ikke ud til at følge med i timen, men det var bare såden han sad normalt. "Lewis og Ja helt vildt gerne" sagde han og smilte stort til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:54 pm | |
| Victoria rystede bare på hovedet af dem og smilte, hun så lidt på klokken og rejste sig op, "vi ses senere, jeg bliver desværre nød til at gå nu, men nu kan du jo få hjælp af Lewis" drillede Victoria og så på Lewis |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:54 pm | |
| mie så på ham og råbte " luk dog din numse vi gider ikke høre på dig lærer" og hun grinte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 1:56 pm | |
| "Ja okay" Sagde Lewis og smilte "1 : a 2 : c 3 : Mount Rushmore" sagde han og nikkede mod tavlen og spørgsmålene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 2:00 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 2:02 pm | |
| //Laver du emnet i skoven?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 2:07 pm | |
| //nej erl ige i gang med et andet emne og så laver jeg noget andet iIRL så // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny elev - forsent Søn Aug 30, 2009 2:08 pm | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: ny elev - forsent | |
| |
| | | | ny elev - forsent | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 196 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 196 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|