Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Forbanede vand...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:24 pm

Vejr : Varmt, men overskyet.
Sted : Lige ved bredden.
Tid : Lidt over eftermiddag.
Dato : Søndag d.30 august.
Årstid : Sommer.
Omgivelser : Ikke rigtig nogen som helst.


Lewis var på endnu en af sine lange ture endt henne ved endnu en flod. Bare der ikke skete det samme som sidste hvor han kun var overlevet ved rent held. Han begyndte langsomt at gå videre. Det var jo en ret varm dag så han havde kun træningsbukser og t-shirt på. Han gik langsomt videre, alle hans ting havde han lagt i en taske som hang i et træ, hvis nu tilfældet skulle ske. Han gik videre og undgik så en pind der ville ha skubbet ham ud normalt. "Jeg fik endelig ram på dig" sagde han glad og pegede på træet, lige før han snublede over en rod og faldt ned *Det kan kun ske for mig*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:30 pm

Emily havde i et stykke tid siddet nær vandet. Hun havde hørt ham snakke til træet og spurtede hen imod hamm. emily grinede og greb ham lidt forfjamsket inden han ramte jorden "og god..:Tæt på xD" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:33 pm

"Hey igen.... Emily, ikk?" spurgte han mens han så hende på hovedet med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:46 pm

En duft sprandte sig, men mennesker ville ikke kunne dufte det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:44 am

Emily rynkede kort på næsen oover vampyr "Mmh...Emily" Smilede hun og ignorerede lugten! Ad!! Emily smilede og puffede ham op at stå "Hmm..Lewis, ikke?" spurgte hun med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:39 am

"Så vidt jeg selv ved" sagde han og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:51 am

Claire kom gåene og hun så lidt op imod himlen. Hun var iført nogle stramme mørke cowboybukser, en top og en hættetrøje der var en smule åben, men hætten var trukket over. Hun var en smule bekymret for at skyerne måske ville rykke på sig og lyse ned på hende. Hun kunne med det samme lugte en vareulv og tog sig hurtigt til næsen, hun var så irriteret, netop fordi at hun kunne lugte dem overalt. Hun kunne simpelthen ikke klare at de ikke bare forholdte sig til reservatet.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:56 am

Lewis kiggede ned i vandet og lavede en gysen, godt der ikke skete det samme som nede ved lake washington. Han vendte sig rundt og gik lidt længere ind før han satte sig ned og slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:34 pm

Hun så lidt over imod mennesket Lewis der havde rørt ved en ulækker hund. Hun gøs let og rystede på hovedet, det var som utroligt at mennekser ikke kunne mærke om hvornår det rigtige og hvornår det ikke rigtige kom. Hun pillede let ved sit hår og overvejede bare at gå over til denne dreng og snakke lidt med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:39 pm

Lewis fik en fornemmelse af at nogle kiggede på ham og han kiggede rundt for at få øje på parsonen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:43 pm

Hun så stadig på ham og sagde ikke rigtig noget. Hun holdte sig stadig for næsen med sin hættetrøjeærme, for at få den fæle stank af vareulv væk fra hendes næse. Hun ville hellere dufte til sig selv end en sådan en mærkelig stank.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:55 pm

Lewis fik øje på pigen. "Hej?" sagde han lidt forvirrede til hende og kiggede undrende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:01 pm

Emily var sunket ind i skyggerne og havde stået og betragtede Claire i et stykke tid..Årh..forbannede igle.. Emily rynkede på næsen og havde en stor lyst til at nyse, eller hoste...Dog forholdt hun sig stille..Emily nikkede som hilsen, og vidste gotd at hun havde set det.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:04 pm

Hun så på Emily, viste ikke nogen tegn på venlighed overhovedet. Det ville hun overhovedet ikke gøre overfor sådan en køter. Hun havde det altid svært ved at vise venlighed overfor nogen hun hadede, hun så heller ikke nogen mening i at gøre det. Hun så igen på mennesket og smilte skævt, hun rystede let på hovedet og så igen på Emily. Havde så stor træng til at slå hende af en eller anden grund.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:06 pm

"Hallooo" sagde han til pigen igen(Clarie) mens han stadig kiggede undrende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:10 pm

"Hej" smilte hun skævt og så kort overpå drengen, før hun så over på Emily igen. Hun knyttede let sine knor, hun vidste ikke hvorfor hun havde den ulidelige lyst til at kæmpe imod hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:15 pm

Han smilte og satte sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:15 pm

//smutter fra emnet xD//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:19 pm

//Helt okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:20 pm

Emily klukkede dæmpet "Claire..Slap af" smilede hun og trådte ud fra skyggerne.. "Du skal bare have kontrol over dig selv" Der var en snært af hånlighed i Emily's stemme.. 'Det er da utroligt at de Igler ikke bare kan tage sig sammen og så skride til Voltura!* tænkte hun og himlede med øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:23 pm

"Emily, må jeg spørge om noget?" spurgte Lewis hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:25 pm

Emily trak på skuldrene "Tjooh..Så gerne sir. Lewis?" smilede hun og satte sig ned.. "Spørg du nu bare frem" agde hun muntert og kørte efterfulgt en hånd igennem hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:30 pm

"Har du nogensinde bidt en pige i hånnden?" spurgte han og huskede tilbage mens han overhørte pigen sagde Emily og nikkede mod et ar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:37 pm

E´mily rrynkede sine øjenbryn i et uforstående udtryk "Erhm? Jeg tror engang, da jeg var lille, at jeg bed min søster i hånden?" Spurgte hun stadig uden at forstå hans spørgsmål "Men hun blødte ikke af det2 tilføjede hun og kørte en finger over sit eget ar nær håndledet..Forbandede Cisse... Tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:39 pm

"Jamen det er fordi en pige jeg mødte, Cecilie, hun snakkede med en, jeg fik ikke fat i hendes navn. Og hun viste sine to håndled. Hun sagde noget om Emily til den ene og Freddy i den anden" sagde han lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:43 pm

"Nessie" gispede hun og tog sig til panden. Det svimlede for hende..var Nessie HER!?!?!? Emily's kinder blussede op og hun hev efter vejret "Nessie..Åh Nej ikke Nessie" Hviskede hun fustreret og trykkede på sine tindinger.."åh nej nej nej" Mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:48 pm

"Hvem er hun?" spurgte han forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:53 pm

Emily kiggede forbavset på ham..UPS! Hvorfor? "Mmh...??" MUmlede emily usikkert "Tror at hun måske vil hævne sig.." Pev hun og kiggede poå ham med eet skræmt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:53 pm

"Jamen hvorfor? Hvorfor bed du hende?" spurgte han stadig forvirret over at hun opførte sig sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:56 pm

Emily grinede "Jeg har altså ikke bidt hende xD Det var min hund" fnes hun "Mig og Nessie var gode venner..Vi legede madkamp og så bed min hund hende vidst i håndledet" Grinede hun "Tror hun vil have hævn" Saagde hun og lavede igen falske urolige øjne "Jeg vandt jo i madkrigen...Tror måske hun vil have revanse?" Emily snakke mumlede lidt med sig selv "Hmm..Men hhun skal ikke få lov tilat vinde!! xD"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:01 pm

"Nåårh, men hun lød bare ret vred, og hedder din hund Freddy?" spurgte han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:20 pm

Emily klukkede muntert "jahh! Nessie tager ting for alvorligt nogle gange xD" Grinede hun og trak på skuldrenge ... Det var svært at lyve for Lewis..Emily havde ondt af hans uvidenhed..Mmh "Ja xd Men freddy er desvære død" sagde hun lidt sørgmodigt "SSå jeg har fået mig en Kat!! xD"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:22 pm

"Virkelig? Du virker nu mest som hundemenneske" sagde han ligeud og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:28 pm

"Det er jeg også" smilede hun "Men..Forandring fryder? Right?" smilede hun og kløede sig i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:31 pm

"Nåårh ja jeg har fundet nogle billeder af nogle ulve med grønne og gule øjne" sagde han og smilte lidt. Han hev I-poden frem og klikkede ind på billederne.

Forbanede vand... Face2


Sidst rettet af Lewis Søn Aug 30, 2009 3:05 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:47 pm

//Skal lige have at vide, har ulven på billedet de samme øjne som Emily?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:33 pm

//Skal ud med hunden//
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:00 pm

//låser emnet, LÆS FOR HELEVEDE DE REGLER, INGEN BILLEDER I EMNER DER ER SÅ STORE OG FÅ DERES SVAR TIL AT FYLDE MERE END KUN ÉN LINJE, //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Sponsoreret inhold





Forbanede vand... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbanede vand...   Forbanede vand... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forbanede vand...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vind og Vand
» Spejlblankt vand...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: