Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Myten?..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 2:26 pm

Emily's øjne lukkede sig kort i..
Det næste sekund var de igen åbne, med et mere Fast blik.
Emily smilede svagt..Hvis han løb nu, ville han falde om i smærte fra hendes blik..Dum Idé.
Den mere Faste Emily, skræmte hende selv en smule..Det var underligt.
Hun havde jo aldrig rigtig turde bruge evnen med vilje? Men nu turde hun altså.
Emily betragtede Duncan med let interasse, hun fulgte hver bevægelse, og hver lille følelse i hans blik så godt hun nu kunne.
Hun smilede..Et lille let smil, svært at se, men det var der! Hun smilede over hans glæde, utroligt nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 2:33 pm

//GUUUD!!! Tillykke DunDun xD Haha! Du er blevet Omega? Wohwww! Awsome ^^ xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:54 pm

//fuck hvor nice! xD //

Duncan så fortsat på tegnene..
Inprintede sig hver en detalje.
" JEg må have papir,.." mumlede han og fjerne ikke blikket fra medaljonen..
Hvis dette var sandt, havde han fundet starten.. begyndelsen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:22 pm

Emily bed sig kort i læben og nikkede så..
"Jahh...Hvor skal vi få papir fra?" Spurgte hun i et drillende tonefald og betragtede ham smilende.
Hendes hånd lade sig automatisk på den lille Taske hvor hun havde lagt 3 papire og en kuglepind i xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:25 pm

" din taske?"
svarede han , uden at fjerne blikket fra medaljonen..
Metallet var forsat koldt, hans fingre varmede det jo ikke op..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:36 pm

Emily smilede..Han var utolig til de der overraskelses metoder som skræmte en utroligt meget..
Men hvis man havde været i nærheden af ham i et stykke tid, kunne man nesten forudse det.
Emily smilede igen og tog ikke blikket fra ham og medalionen da hun ragte ned efter noget papir og en kuglepen. Hun lagde papiret foran ham, og kastede kuglepennen på hans skulder.
Emily satte sig i skrædderstilling og betragtede ham tavst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:45 pm

Duncan så papiret og greb kugle pennen..
HAn lagde papriet på noget hårdt, satte sig, og begyndte at tegne tegnene..
hver en lille detalje, blev tegne hurtigt..
han skænkede ikke Emse et blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:49 pm

//Jeg ved godt jeg er smuk xD//

Emily smilede svagt og betragtede tegnene..
Hun kiggede på sin halskæde, og igen på papiret. "Hmmm..." mumlede hun tænksomt og prikkede på et af de tegnede tegn. "Du mangler en streg der" komenterede hun halvsilende xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:56 pm

// meget xD //

Duncan så på hendes hånd..
han tegnede det hurtigt..
" sådan?" svarede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 5:06 pm

//Mwuhah! xD//

Emily nikkede roligt "Yeps" sagde hun efterfulgt og lagde sit hovede på sine knæ, efterfulgt af at hun trak sine arme omkring sine ben (Folder sig sammen)
..?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 5:10 pm

// xD//

Duncan tegnede det sidste..
Så så han på hende, og lagde Medaljonen foran hende..
Han tog selv papiret!
" tak!" svarede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:21 pm

Emily ragte ud efter Medalionen og blev overrasket over hvor kold den var.
"Uhm" mumlede hun og tog den hurtigt, og forsigtigt, inden hun svang den om halsen.
"Selv Tak" Sagde hun og betragtede ham kort inden hun førte sin hånd op til smykket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:24 pm

Duncan mærkede at papiret nu var i sikkerhed..
" Husk på, dette var kun så jeg kunne få de her tegn.. vi skylder hinanden intet!"
han så kort på hende.. " så.. vi ses.." han vendte sig for at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:33 pm

Emily betragtede ham med hævet øjenbryn og greb fra i hans skulder.
"Husk på;" begyndte hun "At fortælle mig hvad de tegn står for..Så skylder du mit intet" Sagde hun kort og nikkede
"Ja..Det gør vi" SAagde hunen smule tøvende og gav slip på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 6:40 pm

" det har vi ikke aftalt!"
svarede duncan.. " nå nej, jeg siger intet!"
Han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:33 pm

"Så du vil holde hemmeligheden for dig selv?" Spurgte hun spydigt.
"Det kan du godt droppe MEster..Nu har jeg hjulpet dig, så jeg synes ærlig talt at jeg skal have afvide hvad der står på MIN halskære? Forstået?" Hendes øjne var roliuge og beslutsomme..Og på samme tid dramatiske..
Hvis man satte sig imod hende, skulle man være forsigtig overfor de øjne..For de øjne var fulde af smærte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:42 pm

" hvad vil du vide..?"
han så køligt på hende.. " du stor med VAmpyrens Halskæde, som har endt sine dage blandt lopper og utøj?"
fortjener du så mere.. Nej!"
han så koldt på hende.. MEn stemmen var rolig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:48 pm

Emily betragtede ham med hævet øjenbryn.
"Er det for meget at få afhvide hvad tegnene står for?" spurgte hun roligt, men stadig med lidt hård stemme.
Hun ignorerede hans lille Lopper og Utøj'sting xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:59 pm

xD
" hvad ville det betyde for dig.. Du er ikke vampyr..
det er meningen du aldrig skal fatte det, ligesom det er meningen at vi aldrig skal forstå hinanden! "
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Myten?.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Myten?..   Myten?.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Myten?..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: