Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Engelsktime.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:15 pm

"Hvad skal han fortælle?", spurgte ROsalina
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:17 pm

//logger lige af kommer på om lidt skal lige i fakta//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:22 pm

"min far er død for ikke så længe siden af en uhelbredlig sygedom ogm in mor har efteraldt mig her i byen ejg bor hos victoria lnu!"
sagde han stille og fik tårre i øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:26 pm

"Hvor er det synd for dig!!! Og du er kun 13.... Jeg har virkelig ondt af dig". Rosalina gik over til ham og krammede ham... "Det skal nok gå", hviskede hun i hans øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:27 pm

" jeg savner dem og elsker dem men alligevel er jeg skide sur på dem for alt det de har gjort i mod mig!!!" sagde han og krammede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:28 pm

"Det kan jeg godt forstå.... Hjælper Victoria dig ikk?", spurgte Rosalina[quote]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:32 pm

" jo det gør hun men jeg vil jo ikke presse mig for meget på i deres familie. min mor rejste til spaninen uden mig og har ikke ville se mig siden!!!"
sagde han og kiggede ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:33 pm

"Det er virkelig synd for dig...", sagde hun. Hun kyssede ham på kinden og gik... "Det er blevet sent.... vi ses."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:34 pm

Elizabeth kom gående ind. Hun havde snefnug over det hele i sit mørke hår og hun så helt unaturlig med sin blege hud. Hun havde en sort kjole på som gik til knæene og havde sin skuldertasken med sig. Hun så ned i gulvet og lagde ikke mærke til Kevan og gik hen bagi klassen til sit sædvanlige bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:38 pm

//vi er i skoven vi gad bare ikke lave nyt i skoven

kevan sagde " ja ejg skal os hjem nu!"
han løb

//OUt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 1:54 pm

Rosalina så tilbage... Han var løbet. "Stakkels ham", mumlede hun... Hun gik tilbage til floden. Hun satte sig og dyppede tæerne i det lune vand^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Engelsktime. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Engelsktime.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: