. |
|
| Engelsktime. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:15 pm | |
| "Hvad skal han fortælle?", spurgte ROsalina |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:17 pm | |
| //logger lige af kommer på om lidt skal lige i fakta// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:22 pm | |
| "min far er død for ikke så længe siden af en uhelbredlig sygedom ogm in mor har efteraldt mig her i byen ejg bor hos victoria lnu!" sagde han stille og fik tårre i øjene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:26 pm | |
| "Hvor er det synd for dig!!! Og du er kun 13.... Jeg har virkelig ondt af dig". Rosalina gik over til ham og krammede ham... "Det skal nok gå", hviskede hun i hans øre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:27 pm | |
| " jeg savner dem og elsker dem men alligevel er jeg skide sur på dem for alt det de har gjort i mod mig!!!" sagde han og krammede igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:28 pm | |
| "Det kan jeg godt forstå.... Hjælper Victoria dig ikk?", spurgte Rosalina[quote] |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:32 pm | |
| " jo det gør hun men jeg vil jo ikke presse mig for meget på i deres familie. min mor rejste til spaninen uden mig og har ikke ville se mig siden!!!" sagde han og kiggede ned i jorden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:33 pm | |
| "Det er virkelig synd for dig...", sagde hun. Hun kyssede ham på kinden og gik... "Det er blevet sent.... vi ses." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:34 pm | |
| Elizabeth kom gående ind. Hun havde snefnug over det hele i sit mørke hår og hun så helt unaturlig med sin blege hud. Hun havde en sort kjole på som gik til knæene og havde sin skuldertasken med sig. Hun så ned i gulvet og lagde ikke mærke til Kevan og gik hen bagi klassen til sit sædvanlige bord. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Søn Sep 13, 2009 5:38 pm | |
| //vi er i skoven vi gad bare ikke lave nyt i skoven
kevan sagde " ja ejg skal os hjem nu!" han løb
//OUt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Engelsktime. Man Sep 14, 2009 1:54 pm | |
| Rosalina så tilbage... Han var løbet. "Stakkels ham", mumlede hun... Hun gik tilbage til floden. Hun satte sig og dyppede tæerne i det lune vand^^ |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Engelsktime. | |
| |
| | | | Engelsktime. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 84 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 84 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|
|