Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Engelsktime.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 6:28 pm

Dato : 9 Januar
Årstid : Vinter
Dag : Onsdag
Vejr : Skyet og snebyger
Sted : Forks High School
Tid : 14.00
Omgivelser: Borde og stole.
_____________________________________________________________________________________________________________________


Rosalina kom ind af døren. Der var stadig 5 min. til timen startede.Hun satte sig ved et tomt bord. Læren var ikke kommet ind endnu. Rosalina så ud af vinduet. Det sneede. Drengene fra 1.G smed snebolde efter hinanden. Det var vist ikke gået op for dem endnu at frikvateret snart var slut. Rosalina så ned på sine sko. De var helt våde af sneen, så derfor valgte hun at tage skoene af. Nu stod de ved siden af hendes taske. "SMASK", sagde det da en af drengene ramte ruden med en snebold. ROsalina fik et chok og kiggede ad af vinduet. De legede bare videre. "Okaay... De går i 1.G og de er stadig ved at dø af grin over en sneboldkamp", mumlede Rosalina. Rosalina så op på uret. "Gid vi snart har time", mumlede hun for sig selv. 4 minutter endnu...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 6:39 pm

Hayley kom ind hun havde sne over det hele hun smilede da hun gik ind af døren hun så vampyr pigen og gik der over og sagde "Hej" og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 6:41 pm

"Hej", svarede Rosalina. "Du må gerne sætte dig her(:", kommenterede Rosalina og pegede på pladsen ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 6:52 pm

Hayley smilede "Tak" Hun sætte sig ned og spugte hende så "Når nyder du snen" Og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:59 am

"Det er da okay, at der sneer. Det er meget hyggeligt.", Rosalina så op på tavlen. "Hvad med dig?", hun så på Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:40 am

"Ja jeg synes det er dejligt elsker sne" hun smilede til hende og klappede to gange ved i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:19 pm

Læren kom ind i klasselokalet. Han havde gråt skæg og gråt hår. "Har i læst side 5-20 i jeres læsebog", spurgte læren. "Ømmmh... Ja det har jeg", mumlede Rosalina. Hun så på Hayley... "Hmm... Du er faktisk sød... Vil du ned til floden efter skole.", spurgte Rosalina, Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:34 pm

Hayley smilede "Jeg har også" hun kiggede hen på Rosalina "Tak og i lige måde..Jo den vil jeg da meget gerne" hayley smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:40 pm

ROsalina smilede. "Godt... Så ses vi i skolegården efter skole.", hviskede Rosalina til Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:29 pm

Hayley smilede og nikkede "Ja vi gør" sagde hun med en super glad stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:50 pm

nogen elever fra de mindre klasser var ude og kaste med se da deres lærer havde givet dem lov
der i blandt var kevan som rendte rundt med bukserne nede på røven og kastede med en snebold og
SMASk og en sneblod ramte rosalina's klasses vindue der hvor hun sad...
kevan grinte og alle de mindre elever råbte og skreg af grin det var kun drengene piger var inde il klassen de gav ikke være med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:58 pm

Rosalina så ud af vinduet. Hun fik et chok. Hun opdagede at det bare var drengene udenfor. Hun så på dem. De var ved at dø af grin. "Tabere", mumlede hun. Skønt at jeg går ud af skolen i år, tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:01 pm

Hayley fik et chock og kiggede op på vinduet "Hvad har de gang i" hun kiggede rundt og fik et sug i maven som var et tegen på hun var tørstig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:02 pm

kevan kom løbende ind på gangen sammen med 2 andre drenge de var total gennemblødte. og kom ind i roselina's klasse og sagde " heej vil i ikke med ud og kaste med sne!"

deres lærer så dem og sagde " tja det kan de vel godt få lov til. kom elever så går vi alle sammen ud og viser de små hvem der er de bedste !" læren grinte og kevan sagde " ja vi får se!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:07 pm

Hayley smilede og gik over ved siden af kevan "Jeg tror bare jeg springer over" sagde hun til læren hun hviskede til Kevan "Hjælp er tørstig af heldved til" hun kiggede ham ind i hans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:10 pm

kevan så rundt og hviskede " bar tag i skoven jeg skal nok dæk over dig.!"
så kun hun kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:12 pm

Hayley smilede "Tak jeg skylder dig" hun nussede ham på kinden men pegefingern to gange og løb så afsted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:15 pm

Rosalina kom løbende ud af døren. "Vent på mig Hayley, jeg tar' med dig", råbte ROsalina til Hayley. Hun løb efter hende, og prøvede at løbe i samme tempo som et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:17 pm

kevan trak på skulderen og løb efter dem og sagde " vent på mig jeg vil os med!"
det var svært for ham at løbe i gennemblødt tøj:P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:17 pm

Hayley stopede op og kiggede på tilbag og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:18 pm

"Hayley... Vent", råbte Rosalina
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:21 pm

kevan kom endelig hen til dem og sagde " tag lige mig med jeg er os tørstig 1" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:23 pm

Hayley smilede til dem "Fint så lad os komme afsted" hun grinde lidt da de løb
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:25 pm

Rosalina løb så hrtigt hun kunne. "Hvem kommer først over til floden.,... Jeg har hørt at der er mange hjorte derovre", Rosalina grinte, og løb videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:27 pm

Kevan løb med dem og sagde " ikke så hurtigt jeg taber mine bukser!"
han holdt i sine bukser for at holde dem opppe

//forsætter vi det bare her eller laver i. i skoven?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:27 pm

Hayley løb hurtigt op ved siden af hende og løb ved siden af hende hele vejen imens hun smilede "Så hold på dem" hun grinede


Sidst rettet af Hayley Søn Sep 13, 2009 4:29 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:29 pm

"Det er jo bare synd for dig Kevan. Så må du tabe", råbte Rosalina til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:31 pm

Hayley sætte farten ned og kiggede tilbage på kevan "Så kom her tag mit bælte" hayley havde et bælte å der sad rundte om hofterne på hende hun gav det til kevan så de kunne løbe igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:33 pm

"Er i klar igen?", spurgte Rosalina, og løb foran
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:34 pm

han tog det på. og begyndte os at løbe han var faktisk temmelig hurtigt og kom hurtigt op på siden af dem og sagde " HAHAHA!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:36 pm

Hayley smilede og kiggede på kevan "Når kan du så også løbe hurtigt med mig på rygen" hun stopede stillet op og hoppede op på ryggen af Kevan hayley vejede ikke en skid hun var rigtig tynd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:37 pm

"Nå så du vil vinde, hvaar`??", sagde Rosalina til Kevan. "Men desværre. Det bliver ikke idag.", tilføjede ROsalina og løb hurtigere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:39 pm

Hayley smilede i mens hun sad oppe å rygen af ham "Haha vi er hvist lige hurtige" de var snart ude ved søen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:41 pm

"Ja(:", svarede ROsalina og og stoppede da hun så en flok hjorte. "Okay... Hver stille. Vi angriber på 3." hviskede Rosalina. "1,2, og 3"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:43 pm

Hayley hoppede ned af fra hans ryg og var klar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:45 pm

Rosalina løb ober til den største hjort og bed den i bagdelen. Hun drak blodet af den, og slikkede sig om munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:47 pm

kevan havde besvær med at fange en men fik til sidst fat i en og drak fra den og smilede og resjte sig han havde blod om hele munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:48 pm

Hayley hopede op å rygen af en den bed hende i hendes dårlige arm hayley fljende ud "LORTE DYR" Hun knækkede nakken å den og drak dens blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:51 pm

Rosalina hørte at Hayley havde ondt. "Skete der noget?", spurgte Rosalina
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:53 pm

kevan kom over tild em og sagde " aarggh det var dejligt!" han tørrede sig om munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:53 pm

"Det fede lorte dyr bed mig i min Øøøømm" Hayley hvidte ikke om hun skulle sige det hun gjorder det ikke "Jeg har det fint den bed mig bare i min arm" hayleys arm var fuld med blod fra hende slev
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:55 pm

kevan så på hende og sagde " ejg ved godt hvad du gør ved dig selv. jeg gør det selv!2 han gik over til dem og hev op i sit ærme og han havde nogen halv friske oki dybe sår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:05 pm

Hun kiggede på kevan og på hans arm "Jeg gør det ikke mere det lovede jeg Donnie..Og vil du ikke også godt stope med det du er sådan en pæn dreng og folk synes man er sindsyg når man gør sådan noget" hun rejste sig og lagd en hånd på hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:07 pm

Rosalina gik over til dem. "Hvad laver i", spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:08 pm

kevan spå på hende og lagde hans kind mod hendes hånd.

kevan sagde " du forstår det ikke alligevel hvorfor jeg gør det og jeg er ikke en pæ dreng!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:10 pm

"Ømm. Er i ved at blive kærster... Hvis det er kan jeg godt gå..." sagde rosalina
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:12 pm

"nej ved er ikke jeg er kun 13 !!! hun er for gammel til mig !" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:13 pm

Hun lo... "i har ellers ret go' kemi:b", svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:14 pm

Hayley kiggede på ham med et blik han ikke havde set før "Jo du er en pæn dreng og nej jeg ved ikke hvorfor du gør det men vil du ikke nok fortælle mig det" hun blev ved med og holde sin hånd på hans kind hayley kiggede på hende "Hvad nej vi er ikke..jeg ..jeg har Donnie" hun kiggede på hende men store øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:15 pm

//Skal lige i fakta kommer om lidt skriv ikke for meget Smile//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Engelsktime. Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsktime.   Engelsktime. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Engelsktime.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: