Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Varulv...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:05 pm

//Du kan sagtens rette det uden at skrive det her søde? xD Prøv at se op i emnet af din firkant og der kan du se hvor der står 'ret'//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:07 pm

"Jeg spiser føde ligesom mennesker gør," svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:07 pm

// Okay :b //
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:09 pm

"Sagde du noget til min søster som hun ikke kunne lide?" spurgte hun og så undersøgene på ham. Hun kunne ikke klare dem der ikke snakkede ordentligt til hendes søster. For Madelaine var jo den eneste hun havde tilbage og den eneste hun stolede på. Så hun var ikke så vild med dem der ikke snakkede ordentligt til hendes søster.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:10 pm

"Åh.. Jeg har vidst meget at lærer.." Hun så sig flovt ned i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:14 pm

Han trak på skulderen.
"Jeg var inde på hendes territorium," svarede han.

Han grinede lidt til cmoll.
"Det er okay,"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:16 pm

Hun hævede det ene øjenbryn og trak på skuldrende. "Det er så ikke mit område.. så jeg kan ikke være sur på dig" smilte hun blidt og langsomt til ham, før hun så op på træernes kroner. Hun så derefter på Cecilie med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:17 pm

Hun kiggede op med et ryk. "Jeg hedder Cecilie." Snerrede hun bittert.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:21 pm

//Cecilie, det er fordi at der står Cmoll på dit øverste og når man nogen gange glemmer hvem det er man skriver med, ruller man lidt ned også ser man jo bare 'Cmoll' xD Og desuden siiqer han det jo ikke højt (;//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:21 pm

"Lækkert," grinede Jake..

//Sorry, kunne ikke huske hvad dit nnavn var xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:22 pm

// Ja ja o.o Til Claire... //
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:23 pm

Claire så på ham med et lille smil, før hun så op på træernes kroner. Hun var i bare tær, men lagde ikke rigtig mærke til. Også selvom at hun var gået så meget rundt, var de på en eller anden underlig måde stadig helt rene og skinnene
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:24 pm

Han kiggede lidt på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:25 pm

// Nu ved du det Razz //

"Lækkert?" Spurgte hun undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:28 pm

"Ja, det er lækkert at hun ikke bliver sur på mig, fordi jeg ikke er på hendes territorium," forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:30 pm

"Nårh.." Hun så ud i luften et stykke tid. "Ved i hvor man kan få et arbejde? Jeg har brug for penge."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:31 pm

Han trak på skulderen.
"Der er jo forskellige butikker du kan arbejde i," svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:31 pm

"Ah.." grinte hun muntert. "Det tog også lidt tid for mig at regne den sætning ud" hun smilte langsomt og så ned på sine fødder. Hun forstod ikke helt hvorfor hun ikke frøs, men sagde dog ikke noget til det. Hun var vant til at føle det for sine fødder, så hun var vel nok en af dem der nød følelsen af bladene? Hun trak på skuldrende og så over på sin veninde, "du kan se om du måske kan arbejde på caféen?"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:33 pm

"Tror i de vil havde mig?" Hun så sukkersød ud, og smilede charmeredene, og blinkede sødt. "Lille søde mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:34 pm

Han grinede lidt.
"Det er fordi jeg er meget mere hurtigt tænkende end i er!" Pralede han.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:35 pm

"Ih ja.. hvis du lader være med at vise din tørst i øjnene hver gang de kommer op og bestiller noget!" grinte hun muntert og så på hende hende med et lille venligt smil. "Men jeg er ret sikker på at de intet har imod det.. bare du fortæller dem hvordan du er.. udelader det at du er blodsuger og spiser mennesker, men at du er god til at være ved kassen og er hurtig.. det med hurtig passer jo" blinkede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:36 pm

Han smilede lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:37 pm

Hun lo, sprang ned og lod som om hun stod ved en kasse. "Hvad skulle det værer? Åh gud, jeg har virkelig lyst til at drikke dit blod!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:40 pm

"Nok ikke den bedste idé," sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:40 pm

"Nej!" fniste hun og rejste sig op ved siden af hende. "Goddav, hvad skulle det være..? Ah.. en kage, vil du ikke nok lige gå med om bagi, så kan jeg lige suge noget af dit blod også får du den kage gratis!" smilte hun stort og så på hende. "Prøv det!" grinte hun muntert og pillede let ved sit hår imens at hun smilte skævt. Hun havde engang arbejdet på en kro deromkring, 1975. Det var lidt specielt og det var også dengang hvor hun ikke kunne holde sit blodforbrug nede hvor hun nærmest angreb alle enhver der gik alene.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:45 pm

//Skal logge. På trods af at I er blodsugere, var det nu meget hyggeligt xD See Ya//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:45 pm

Hun lo. "Jeg tror måske jeg skal øve mig lidt." Sagde hun fnisende, så glatrede hun op til Jake, og lod som det var ham der skulle betjenes. "Hej, hvad skulle det være? Hov vent! Du har noget chokolade på halsen, lad mig tage det væk!" Så lod hun som om hun bed ham i nakken, mens hun lo mod den, og hoppede ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:46 pm

Hun grinte muntert, "sådan! DEN skal du bruge!" fniste hun drilsk og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:46 pm

// Okay xD Vi ses da! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:47 pm

" Ja ikke " Hun grinede
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:47 pm

//Sorry, jeg har virkelig fået hovedpine ligenu, så holder pause fra emnerne ^^. kommer nok på et eller andet tidspunkt, håber jeg !! (:
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:48 pm

// Vi Ses! //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Varulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varulv...   Varulv... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Varulv...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Vampyr + Varulv = ?
» Varulv på nattevandring
» Bliver vampyr eller varulv?!
» Vampyr + Varulv = Problemer /Jamilah - Privat/
» [color=green]Hvordan vampyr..? eller varulv?[/color]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: