Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et usædvanligt møde - Arya

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tessa
Bruger
Tessa


Erfaring : 66
Respekt : 9
Antal indlæg : 49

Et usædvanligt møde - Arya Empty
IndlægEmne: Et usædvanligt møde - Arya   Et usædvanligt møde - Arya Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 7:24 pm

Tid :: Aften. Omkring 21.30
Sted :: En af Seattles mange gader. - Et afsides sted hvor der ikke kommer mange mennesker.
Omgivelser :: Udover Tessa er der ikke meget mere end en parkeret bil og en kulsort kat.
Vejr :: Let overskyet og køligt.
Årstid :: Sensommer.

Et hvin fra en kat lød længere nede af gaden. Den var på natteudflugt, og ville med garanti ikke klage, hvis den fik nedlagt en mus eller to. Den kulsorte kat, med øjne mere gule end solen, listede over gaden. Den jamrede højlydt og kastede al sin opmærksomhed mod den lyshårede pige, der var på vej imod den. Hun havde fart på, så hun så næsten ikke på katten. Desuden hadede hun de miavende små kræ, der troede de ejede hele verden. Med en dyb brummen fra sin hals, skabte den lyshårede pige ærefrygt ved katten. Gid det dog lykkedes sådan med vampyrer eller andre mennesker. Som alfa udviste varulvene som regel respekt overfor hende.
"Hvor er hun?" Tessa mumlede ordene for sig selv, mens hun kastede blikket op og ned af den lille, afsides gade. Hun havde sendt beskeden afsted og gjort tydeligt opmærksom på, at dette ikke var et møde over te og kage. Der var alvorlige optøjer under opsejling i Forks, og hvis rygterne talte sandt, kunne ulvene få en vampyr over på sin side. En alfa. Et suk. Tessa hadede iglerne, men denne vampyr kunne gøre en stor forskel. Hun kunne være den vigtige faktor, det gode våben, der ikke var forventet. En utålmodig nynnen begyndte, mens hun lyttede til aftenvinden rode rundt med skrald og blade. Hvordan kunne en sådan lyd være så beroligende. En ængstelse sad begravet i halsen på hende. Var det dumt at aftale et møde med en alfavampyr? Alene endda? Hun havde kort sat spørgsmålstegn ved, om hun skulle have fortalt sit kobbel om dette møde inden, men havde talt sig fra det. Hun havde bedt vampyren dukke op alene, så selvfølgelig havde selv gjort det samme.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Et usædvanligt møde - Arya Empty
IndlægEmne: Sv: Et usædvanligt møde - Arya   Et usædvanligt møde - Arya Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 11:13 pm

på: sort, tyd latex agtig dragt, der sider som et ekstra stykke hud. et par mørkerøde stiletter og en meget stram fransk fletning.

Arya gik stille og roligt ned af en gade, en ulv havde sendt bud efter hende, og det var da klart, det hun evnede at kunne gøre var meget brugeligt for ulvene, især efter at det var kommet frem at Arya var i mod det vampyrerne rendte rundt og lavede. hun havde set en ny verden, en verden hvor det kunne ville kunne være fredeligt med vegetar vampyrer. hun sukkede lydløst og spankulerede selvsikkert længere ned af den lange gade. en miaven kunne høre foran hende, men lidt efter gik en sort kat hende i møde. Da hun gik forbi katten, kunne hun langsomt se halsen vende, som et tegn på at katten var vendt om og nu fulgte efter Arya. Hun smilede, et køligt overlegen smil."vi natte dyr må holde sammen"sagde hun roligt imens hun langsomt bukkede sig ned over katten og i det næste havde den oppe i sin favn hvor den spandt som en lille legesyg killing.
Hun lo stille. Det var en latter der lød som en harpe fra paradiset som Adam og Eva var blevet kastet ud af. det var en smuk, perlende latter, som alle menneskelige skabninger ville kalde uskyldig, guddommelig smuk, og en ægte engels latter. men det var det ikke, godt nok var hun ikke efter deres blod men det var mange andre med en lignende guddommelig stemme.

Arya kunne nu se og lugte for den sags skyld kvinden der havde bedt om mødet. et sten ansigt blev facaden og det hævede øjnbryn som lige var skudt op viste at hun ikke havde tid til fedterier, hun vidste godt selv hvorfor her, hvad grunden var og det hele, man skulle være godt dum som vampyr for ikke at vide det!
Tilbage til toppen Go down
Tessa
Bruger
Tessa


Erfaring : 66
Respekt : 9
Antal indlæg : 49

Et usædvanligt møde - Arya Empty
IndlægEmne: Sv: Et usædvanligt møde - Arya   Et usædvanligt møde - Arya Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 6:25 pm

Lyden af en latter ramte hende. En ren og klar latter, der ikke lød som en latter, der tilhørte et af naturens farligste rovdyr. Latteren kunne ikke ved lyden tilhøre en jæger af natten, men lugten fortalte noget helt, helt andet. Iglen lugtede værre end forventet. Alfaer havde oftest en stærkere lugt omkring sig. En alfa. Tessa havde altid spekuleret på, hvordan hendes egen fært mon lugtede. Et sted i det fjerne kunne svage råb høres. Seattle sang af liv, men det var ikke umuligt at finde de steder, der praktisk talt lå øde hen.
"Godaften, vampyr" Stemmen var roligt fra den pige, der fulgte færten af vampyren. Tessa vidste, at hun ikke behøvede at hæve stemmen, for at vampyren skulle kunne høre den. Der sad et umiskendeligt smil placeret på hendes læber, og hendes gang bar en snert af elegance og dans. Stemmeføringen lagde ikke skjul på, at hun ønskede noget af dette møde. Iglen foran Tessa lignede en, der allerede havde forstået mødets hensigt. Ville iglen så også gå med på ulvenes side i denne kamp?
"Der siges, at du ikke er helt så... tilfreds... med vampyrerne og deres gerninger" Tessa sprang direkte til sagen, og hævede hurtigt begge øjenbrynene i en spørgende gestus. Det fremgik tydeligt i ordvalget, at hun havde ledt efter de helt rigtige ord at bruge. Desuden lå det også klart i tonefaldet, at Tessa ikke nød at være så tæt på en vampyr, men dette var en direkte nødvendighed, når tingene blev taget i perspektiv. Vampyren var en blodsuger. En jæger. En igle. Dette kunne der ikke kommes udenom, men hun ville være vigtig på ulvenes side. Dette kunne være forskellen på en tabt eller vundet kamp. Det umiskendelige smil veg ikke fra hendes læber. Kendte man ikke Tessa som person, ville man hurtigt kalde hende en drømmer. Det eftertænksomme blik og den let dansende gang gjorde oftest hele udfaldet for denne påstand. Selv kaldte hun sig for fornuftig og taktisk. Let blev hovedet lagt på skrå, mens hun så afventende på vampyren. Var det ikke Arya, hun hed?
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Et usædvanligt møde - Arya Empty
IndlægEmne: Sv: Et usædvanligt møde - Arya   Et usædvanligt møde - Arya Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 11:25 am

Arya nikkede stille som hilsen. hun var stoppet øjeblikkeligt med at trække vejret, hun brød sig stadig ikke om lugten af våd hund, og især ikke så stærk som denne alfas lugt var. hun lyttede stille, ikke kun til hvad alfaen sagde men også til omgivelserne, sikrede sig for at der ikke var den mindste spionage eller bare nysgerrige lyttere, der fulgte med i samtalen. Men der var ingen, ingen overhovedet, der lå mennesker og sov rundt om dem, men det var det.
Arya kiggede betragtende på kvinden efter hun var stoppet med at snakke, lyttede og kiggede nærmest ind i hendes sind, dog uden at pille ved noget. Hun trak sig ud igen, og et svagt smil lå lige under den rette linje som hendes amors buede læber havde strakt sig ud til."Det du siger at du har hørt, kan være rigtigt på sine punkter, jeg er i mod hvad min egen slags gør, jeg er træt af at Forks ikke er sikkert, men mest af alt er det af helt egoistiske årsager, jeg tænker ikke på menneskerne i denne sag, det må du forstå, og dog til en hvis grad gør jeg dog, men jeg tænker først og fremmest på min nyfødte datter. Jeg vil ikke miste en mere, gør jeg det kan både vampyrer og varulve leve et utrygt liv, for jeg vil sværge på min udødelighed at jeg ikke helmer før alt overnaturligt blod flyder ned i jorden, blod der har været i Forks, og heller ikke før deres kroppe er spredt for tusinde af vinde med ild i hvert eneste stykke, lige meget hvor stort det er. jeg tager hævn hvis der sker noget denne gang. Derfor lille ulvinde, må du forstå, at hvis jeg arbejder sammen med jer, skal der være fuld opdækning på min datter, og især når hverken min mage eller jeg er der, men også når vi er der."hun sagde det hele roligt, og da hun nævnte konsekvenserne af hvis hendes datter døde, sørgede hun for at ulven kunne mærke gruen og kunne mærke at Arya ville lemlæste, torturere og dræbe en hver ulv og vampyr i Forks, hun sørgede også for at følelserne gled ud igen, men ikke blev glemt."Er du stadig sikker på at du vil lege med de store børn?"spurgte hun hviskende og det svage smil brød frem på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et usædvanligt møde - Arya Empty
IndlægEmne: Sv: Et usædvanligt møde - Arya   Et usædvanligt møde - Arya Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et usædvanligt møde - Arya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A hot night /Arya/
» What the world doesn't know ~ Arya
» A party that sucks - Arya
» Et møde i de tomme gade?
» Et møde om død ..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Seattle :: Gaderne-
Gå til: