Hun gik ud i gangen og sagde "kunne en løsning ikke bare være han flyttede ind her? jeg kunne vende mig til ham.. jeg kan bare tage det værelse der er overfor vores, det som vi ikke bruger.. ?" hun opdagede ikke Ced der var kommet tilbage endnu..
Gæst Gæst
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 4:35 pm
Nonec, forblev stille, da han ikke kunne forstå, om det var vigtigt at Mad viste at han var der. Han havde håbet at finde Cisse, men var ikke sikker. Han viste ikke hvad han skulle tage sig til.
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 4:47 pm
Efter hun var gået helt ud i gangen opdagede hun Ced, hun vente sig om og sagde "hey, tilbage allerede?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 4:49 pm
"Der var ikke nogle ordenligt." mumlede han bare og forsvandt, forbi Mad, med et stift udtryk, som ikke afslørede noget som helst.
Madelaine Leaders
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 4:51 pm
"hva mener du?" spurgte hun undrende og fulgte med ham
Gæst Gæst
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 4:56 pm
"Intet godt bytte." forklarede han og smed sig, i sin og Cisse's seng. Han var meget træt, selvom det ikke hørte til at være vampyr.
Madelaine Leaders
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 4:57 pm
"træls, vil du have selskab eller vil du bare ligge og slappe af?" spurgte hun mens hun fulgte ham med sit blik.
Gæst Gæst
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:00 pm
"Jeg..." Han tænkte et par sekunder. "En så smuk møg som dig, har da noget at tage sig til?" drillede han, med et charmerene smil.
Madelaine Leaders
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:09 pm
"nøøh, enlig ikke.. !" sagde hun med et grin "duh kan ikke chamere mig!" sagde hun og grinede igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:10 pm
"Jamen, så gå da på diskotek og få dig en spand kærlighed." Han grinede varmt. "Det trænger du til..." "En smuk ung møg som dig! Du kan få selv ... Hmm... En meget sød fyr."
Madelaine Leaders
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:11 pm
Hun trak på skulderne og sagde "ved ikke, er ikke interesseret i at have nogle og dele kærligheden med, hvert fald ikke nu!" hun trak på skulderne og satte sig ind på hans sengekant.
Gæst Gæst
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:30 pm
Han grinede igen. "Nøj, så Mad er ikke på god fod med Amor?" Han gneb hende i næsen, og kyssede hende blidt på håret, da han rejste sig og gik ud af rummet. "Jeg skal ud og finde Cisse. Ses Mad!"
Madelaine Leaders
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:35 pm
"mmmh okay!" sagde hun og trak på skulderne, hun rejste sig og gik ind i stuen og tænde for fjernsynet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:36 pm
Han forsvandt ud af døren og ned af vejen, mod skoven. Han ville rigtig gerne finde Cecilie...
Madelaine Leaders
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:36 pm
Hun sukkede og kedede sig igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:37 pm
Han vinkede tavst Mad hen til vinduet, og grinede.
Madelaine Leaders
Emne: Sv: I det nye hus Lør Aug 15, 2009 5:50 pm
Hun så ham ikke så vinkede ikke igen, hun stirrede stift ind i fjernsynet, hadede at være alene.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …