Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Flyttekasser- Sean :D

Go down 
ForfatterBesked
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 8:25 pm

Omgivelser: Ingen lige umiddel bart.
Sted: Sean’s hus, ved stranden.
Tid: tidlig aften.
Vejr: Støvregn udenfor.

Milla, havde låst sig selv ind i Seans hus. Mens Sean ikke var hjemme havde hun flyttet nid. Flytte kasser stod lidt forskudt i stuen. Der var kun tre, af dem, men hun havde jo heller ikke så mange ting. Hun begyndte så småt at sætte em på plads rundt omkrig. De fleste af tingene, var skole ting, dyner puder osv. Hun sukkede let. Hendes rødblonde hår, hang og krøllede så smukt ned af hendes ryg. Hun sukkede let igen og smilede så. Hun tog hende dyne og puder, og lagde dem inde i hans seng. Hun regnede i hvert fald at hun skulle sove der med ham. Hun gik og hørte musik. Hun skrålede med på Hallelujah. Man kunne ikke sige at hun sang godt, men det lød heller ikke helt slemt. Hun lukkede den ene papkasse sammen, og lagde den på sofaen. ”Kun to mere” hviskede hun for sig selv. Hun smilede let for sig selv, og begyndte på nummer to. Det var blot hendes tøj, sko og jakker. Hun havde hendes lille komode, med. Men den stod udenfor, da hun ikke kunne få den op af hans små trapper op til huset. Hun stildte papkassen ind i soveværelset. Hun smilede og fik pakket de sidste ting ud, nu var det kun tøjet, men det orkede hun ik’ nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 10:42 pm

Sean havde været på patrulje fra tidlig morgen og indtil nu. Det havde været en meget kort tur, for han havde fået lov til at smutte tidligt for at hjælpe Milla med at flytte hendes ting ind.
Sean kom løbende ud fra skoven over mod sit hus. Han havde kun et par sorte afrevet bukser på, da tog i håndtaget og den gik op. Han vidste allerede at Milla havde låst sig ind, for han kunne dufte hendes dejlige friske duft.
Han smilte da han gik ind og hørte at hun gik rundt og sang. Sean fulgte sangen og stod lidt fra hende og betragtede hende.
Han hår var vådt og dryppede ned på gulvet. Støvregnen havde gennemblødt ham, da han var i ulveform. Sean stod med et smil på læben og ventede på at hun opdagede at han var kommet hjem.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 10:47 pm

"Halleujah" hviskede hun svagt for sig selv som en melodi. Hun vendte sig om og så t han stod der lige foran hende. Hun tabt den kasse som hun holdt i hænderne. Hun smilede bredt. "jeg havde ikke hørt dig komme ind" sagde hun emd et smil. Og hvirvlede hen mod han, og plantede et blidt kys hen over hans læber.
Hun smilede blidt efter hun havde sluoppet hans læber.
Hends kinder havde fået den svage røde farve igen. Men det fik de vel altid når hun så ham. Hun smilede let, og ed sig i underlæben.
"hvordan har din dag så været?" spurte hun let og smilede.
Hun havde savnet ham hele dagen, men hun vendte sig nok til at han ikke var ved hende, hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 10:53 pm

Sean lagde armene om hende og gengældte hendes kys med samme glæde. Han kunne mærke at hans smil ikke ville forlade hans læber. Han havde savnet hende hele dagen, så dagen havde været ret lang for ham.
"Jeg listede mig nærmest også ind" sagde han efter kysset. Han så smilende på hende og trykkede hurtigt og let sine læber mod hendes. "Laaaaang" sagde han og trak ordet ud for at vøre det mere overbevisende.
"Hvordan har din været" spurgte han og trykkede hende tættere ind til sig. "jeg har savnet dig" hviskede han hende i øret lidt efter.
Han så sig kort om. "Jeg kan se at du snart er færdig. Men din komode står ude i regnen. Skal jeg ikke lige tage den ind" spurgte han stille lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 10:58 pm

Milla smilede bredt.
"Så du lister dig ind og høre en snastemme som der lyder som en havmåge, blev du slet ik' skræmt" sagde hun med et bredt smil. Hun betragtede ham, let.
"træls for dig at den var laaang, men min har bare været hår" sagde hun med et smil.
Hun lod sig trykke helt tæt ind til ham.
"Den er ret tung, så jeg tror bare den skal stå der indtil imorgen" sagde hun med et brdt smil. Hun fjernede let en hår tot som der lå hen over hendes ansigt.
Hendes nysgerrig hed plagede hende igen.
"Kan alle i dit kobel se oss nu?" spurgte hun med en brændende nysgrrig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 11:08 pm

Sean lo en kort dyb latter. Efter han var blevet ulv, var hans stemme dybere end før. Ikke voldsom skræmmende dyb, bare lige til pas.
"Jeg er slet ikke så nem at skræmme. Og så dårlig lyd det da heller ikke, du har helt klart ikke hørt mig synge" lo han og skubbede en tot af hendes rødblonde hår om bag øret. "jeg elsker dig" hviskede han stille med et smil.
Sean lavede en grimasse, som om han var blevet fornærmet. "Du har vidst glemt at jeg er stærkere end andre normale mennesker" sagde han og spændte kort de veltrænet muskler.
Sean lagde hovedet let på skrå og så hende ind i øjnene. "det kommer an på hvad du mener med at se os" spurgte han stadig med sit store smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 11:14 pm

Milla smilede bredt, "Mhmm... Og jeg elsker dig" hviskede hun med et kærligt smil.
Hun kiggede let på ham, og prikkede ham let på næsetippen, "Stærkere, men den er stadig tung, og du skader bare dig selv af at løfte sådan en dum komode" sagde hun med et sødt smil. Hun prikkede let til hans muskler, "Blærerøv" hviskede hun drillede.
"Øhm.. jeg mener kan de se lige det du tænker, altså hvis du nu tænkte på dig ogmig kysse, ville de så kunne se det?" spurgte hun med et bredt smil.
Hun var altid så pokkers nysgerrig. det var ulempen ved hende, det var hun bare født som. En lille nysgerrig mus, som hendes far plejede at kalde hende.
Hun amilede til ham og lagde let læberne hen over hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 11:23 pm

"Godt" svarede Sean, da hun sagde at hun også elskede ham.
Sean rynkede let på næsen, da hun prikkede ham. "Jeg kan da nemt klare den. Jeg slår vampyrer ihjel, så jeg går ud fra at jeg også kan bære den indenfor, men hvis du hellere vil have den derude, så er det fint med mig" lo han og fugtede sine læber.
Sean nikkede. "De kan høre og se alt det jeg tænker, så hvis jeg tænker på det vil de også kunne se det." sagde han stille. Han gengældte blidt hendes kys. Sean havde stadig armene om hende og han løftede hende let op, så hun kunne lægge benene rundt om ham. Hun var ikke særlig tung, og specielt ikke når han var så stræk som han var. Sean trykkede blidt sin krop mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 11:30 pm

Milla smilde let for sig selv.
Da hun blev løftet op, af ham lagde hun frivilligt benene, om ham og gengældte hans kys.
Hun slap blidt hans læber, og hviskede så; "Så må du være varsom om hvad du tænker" hviskede hun blidt, og plantede så et blidt kærligt kys, hen over hans læber.
Hun smilede og nussede ham let i håret, mens hun let lod sig trykke helt tæt ind mod ham. Hendes kinder havde fået den svage røde farve. Hendes øjnevar blidt lukket i. Hun nussede hans våde hår, som der oså gjorde hendes fingre våde, men hun var ligeglad. Inde i hendes hoved smilede hun bredt. Hun elskede deres kys, hun var helt fortryllet, og hendes knæ blev til gelé.
Hun holdte bare hans dejlige kys. Hun masserede blidt hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 11:40 pm

Sean nikkede kort og hurtigt da hun sagde at han skulle være lidt varsomt så.
Lige nu, kunne han ikke tænke på andet end Milla og deres kys. Han vendte sig om mod muren og lod blidt Milla's ryg røre muren. Han var meget blid og forsigtigt.
Sean og Milla havde ikke kendt hinanden i evigheder, men længe nok til at vide at de var sakbt for hinanden og Sean kunne ikke forstille sig at være sammen med andre end hende. Han elskede virkelig og han vidste at hun elskede ham.
Sean gengældte kysset, mens hans arme stadig holdt hende oppe i hans favn og blidt trykt mod muren.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 11:45 pm

Hun mærkede den faste mur mod hendes ryg. Hun mærkede hvordan hendes kider igen blussede op. Der var et eller andet ved sean som der ikke kunne få hende til at stoppe med atrødme. hun smilede blidt indebag deres kys. Hun nussede ham let ned af håret og ned mod hans nakke. hendes tanker var kun med ham i. Hun kunne ikke tænke på andet lige nu. Hun lod let hendes fugtige fingre berøre hans nakke.
Hun vidste godt at de måske var kolde, men han var jo altid så dejlig varm.
Hun fik sommerfugle i maven, af at være så tæt op af ham.
HHendes gyldne hår skinnede let.
Lidt underligt, men hendes hår skinnede altid mere når hun var sammen med ham.
men det var vel nok også fordi hun altid var glad i hans nærvær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 11:57 pm

Sean slap kort hendes læber og åbende øjene. "Jeg har savnet dig i dag, det bliver fantastik at have dig her hver nat og dag" hviskde han blidt inden han igen lukkede øjene og fortsatte kysset som før.
Det føltes dejlig at vide at de skulle dele seng samme, lave mad sammen, gøre rent samme, ja bare have så meget tid sammen, som de nu skulle tilbringe sammen.
Sean elskede tanken om at Milla og ham ville få så meget mere tid sammen. Hans glæde viste sig i kysset. Han gjorde kysset lidt vildere, ikke for meget, men lige til pas. Han kunne nemt holde hende med den ene arm, så med den anden lagde han på hendes lår, og nussede blidt.

//Logger af nu, men vi skrives jo Razz //
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 12:03 am

Milla kiggede let på ham, og slap så let hans læber.
Hun bnede let øjnene, igen, og kiggede ham lige ind i øjnene.
Hun smilede kærligt til ham, og bed sig blidt i underlæben. Hun rødmede let i kinderne.
Hun lagde sit hoved ind mod hans brystkasse.
"Jaah.. En alt for lang dag uden dig" hviskede hun blidt.
Hendes da ghavde været et heleved uden ham, i hvet fald starten af den. Hun tabte alle sine ting på la Push. Hendes far blev tosset på hende, fordi han troede at hun var gravid og det var derfor hun skred. Men alt kunne vel være lige meget nu ikk'? Jo, for nu var han her, og intet skulle skille dem af.
Ikke noget de kunne gøre for i hvert fald. måske en ulykke, alderdom eller sådan noget, men det var ikke endnu.
Hun løftede let hovedet og lod let hendes læber løbe hen oever hans igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 11:43 am

Sean lagde igen den anden arm om hende, da han stadig bar hende. Han gik over mod sofa'en der stod mod den bagerste væg i stuen.
Han lagde hende der og lagde sig forsigtigt overen på hende. Sean holdt sin vægt oppe mmed en arm og med den anden, strøg han hende blidt over kinden.
Han havde ikke sluppet kysset, men fortsætte det lige som før. Sean var ovenud lykkelig, han glædede sig over at han endelig havde fundet Milla, han bedre halvdel - før hende troede han næsten ikke på kærlighed, altså ikke den helt ægte del.
Der var bare noget opdigtet over den syntes han, men nu troede han, for Sean's kærlighed til Milla var helt ægte.
Sean var lidt ked af at han ikke havde nogen familie han kunne præssentrere hende for, ligesom de gør i film. Han var sikker på at hans mor ville have været helt vild med hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 4:02 pm

Milla strøg ham blidt over håret, mens hun let lod den anden hånd glide ned over hans ryg. Et svagt smil bredte sig bag hans kys, idet han let strøg hende over kinden. Det var rart og føltes helt perfekt. Hun slap forsigtigt hans læber, og hviskede ”Du er vidunderlig” og lagde så hendes læber hen over hans i et blidt kys. Hun rødmede blidt hen over hendes blege kinder, hvor man tydeligt, kunne se den rødlige farve. Hun lod let hendes hånd nusse ham blidt ned af ryggen. Hun lod let hendes tungespids berøre hans læber. Hun rødmede igen, og lod let hendes hånd nusse ham op af ryggen igen. Hun smilede igen blidt, bag kysset. Hvordan kunne hun være så heldig? Jaah, det gad hun godt af vide. Men hun var lykkelig inden i.
Hendes øjne var let lukket, i så det på en nmåde blev mere intenst.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Flyttekasser- Sean :D Empty
IndlægEmne: Sv: Flyttekasser- Sean :D   Flyttekasser- Sean :D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Flyttekasser- Sean :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Varm sommer - Sean

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: