Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tokyo XD - gader

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 7:33 pm


Sted: tokyo gader
Tid: ca. halv 12
OMgivelser: en masse mennesker
Tøj: en rød kimono med sorte tegn

Bonnie kom gående ned af gaden i sin røde kimono, hun var på ferie (eller det skulle det ligne).
hun var godt tilfræs, det var ikke svært at finde mad. det eneste hun skulle passe på var solen,
den gjorde hende jo ikke noget, men hvis de så det.. ville der nok ske noget slemt.
bonnie var blevet sulten, og havde så let som ingenting væltet et par mennesker og tømt dem
for blod, uden at blive opdaget. ingen ville opdage hende i de 5 dage hun var der..
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeMan Okt 18, 2010 9:46 am

Shin befandt sig inde på en café der havde døren vendt ud mod den gade Bonnie gik ned af. Han havde været i Japan i en måneds tid, for han havde fundet nogle breve, i hans gamle hus i Frankrig, der var blevet skrevet af hans onkel. Han havde aldrig mødt hans onkel og vidste ikke hvordan han så ud, men det havde ikke taget6 ham lang tid at finde ham. Det var dog en stor skuffelse. Hans onkel levede det samme overfladiske liv, som han forældre havde gjort.
Men Shin havde ikke været i Japan før, heller ikke siden at han var blevet forvandlet, så han havde tænkt sig at blive et par dage mere, inden han vendte tilbage til Forks.
Shin sad med en lille dagbog hans onkel havde skrevet da han var ung, han hævede øjenbrynet ved et par steder og et hoverende fnis forlod hans læber, når han læste de steder hans onkel havde skrevet om de få kvinder han havde mødt. Shin fandt det meget morsom, dog vidste han ikke hvorfor. Men pludselig afbryd en duft ham. Den var meget sødlig og Shin vidste at dette kun kunne være en vampyr. Shin rejste sig og tog bogen i hånden og forlod caféen. Han gik ud på gaden og takkede for at der var store skyer på himlen der kunne blokére for sollyset. Shin fik hurtigt øje på skønheden, der egede den sødelige duft. Han vidste at hun om lidt også ville opdage hans duft, så et lille venligt smil gled hen over hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 11:50 pm

Bonnie stoppede op, en sød duft havde afbrugt hende. hun vendte sig om, og så en ung mand stå et stykke væk. han smilte til hende og hun kunne ikke undgå at smile igen, hun gik over til ham. "Hey..." sagde hun lidt gernert for at starte en samtale.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 11:59 pm

Shin så på hende da hun nærmede sig ham. Han havde ikke fjernet smilet, men smillede nærmest større da hun snakkede til ham.
"Hey" svarede Shin og smilte stadig. "Jeg er Shin Pamiina Blank" præsterede han sig med det samme. Hvorfor ikke få sådan noget afklaret med det samme. "Du er da ikke her fra" konstaterede han med et smil. "Så hvad bringer dig her til" spurgte han venligt, så det ikke ville virke for voldsomt at han spurgte så meget med det samme. Shin sendte hende endnu et lille charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 12:13 am

Bonnie smilte tilbage, men kunne ikke slå hans charmerende smil.
"Black Bird" præsenterede hun og gav ham hånden, "Bonnie Black Bird" hun holdt en lille pause. "Jeg er på ferie..." fortsatte hun "eller, udefra set. jeg ville bare se lidt af verden.."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 12:17 am

"Black Bird" spurgte Shin og tænkte med det samme på Zoey. En sød vampyr pige han ikke kendte så godt, han havde mødt i caféen hjemme i Forks lige før han selv tog afsted. Han spurgte dog ikke ind til det.
"Der er ikke noget bedre end at opbleve noget nyt" sagde han og smilte til hende. "Meen har du så haft en god tur indtil videre" spurgte han med en charmerende stemme og et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 12:26 am

Bonnie kunne ikke få nok af den perfekte smil, "ret god" svarede hun og tænkte sig lidt om.
"så... hvor kommer du fra?" spurgte hun så og gav et smil fra sig..
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 12:30 am

"Godt at høre.. Hvad syntes du så om landet indtil videre" spurgte han og kastede et skeptisk blik på de mange folk der gik forbi dem. men så hurtigt tilbage på Bonnie, "Jeg er fra Forks" svarede han og smilte igen.
Shin lagde mærke til at folk kiggede meget på dem når de gik forbi. "Vil du med ind på caféen her" spurgte han og fugtede læberne.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 12:44 am

Bonnie smilte og gik ind på caféen, "det hele er meget fint ,tak" smilte hun.
"sagde du lige at du kom fra forks?" spurgte bonnie så overresket..
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 12:48 am

Shin holdt døren for hende da de gik ind. Han fulgte selv efter og gik over mod hjørnet af lokalet, han trak stolen ud som en rigtig gentleman og smilte til hende.
"Jep, Forks er mit hjem" sagde han muntert. "Det kan være du har været der" spurgte han og prøvede at huske om han havde mødt hende i Forks, meen han kunne ikek huske det. Og eftersom vampyr havde en meget god hukommelse lod han det ligge.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 12:55 am

bonnie grinte lidt, ikke af ham men af den sætning han lige låggede ud.
"ja det kan man vel godt sige jeg har.." svarede bonnie og rømmede sig,
"jeg bor der også, i skoven" smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 10:02 am

Shin blev faktisk lidt overrasket, for han havde ikke stødt på hendes duft før. Og hvis hun havde boet i skoven, hvilket ikke lå langt fra byen, boede de jo tæt på hinanden. Shin undrede sig kort over det, men skubbede tankerne til side.
"Jamen så er det endnu mere hyggeligt at møde dig" sagde han med et smil. "Det er altid dejligt at få nye venner, man kan se lidt oftere end hvis du havde boet i et helt andet land." sagde Shin. Ikke fordi at sådan noget var problemer for vampyr, de fleste havde jo pengene til at rejse langt, eller også kunne man bare løbe. Det ville jo tage sin tid, men det var i hvert fald hurtigere og billige end at køre i nogle tilfælde.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 11:12 am

Bonnie smilte, "jeg ved hvad du mener" svarede hun så stille, med en fjøjelseblød stemme.
bonnie lænede sig lidt op af bordet, "bor du i byen?" spurgte hun.
hun rykkede lidt på sig, og hev elastiken ud af sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 2:00 pm

Shin betragtede hende med et lille smil. Efter lidt nikkede han, "jep, jeg har en lille lejlighed ved siden af caféen inde i byen" sagde han og sendte hende et lille charmerende smil.
"Hvor længe har du boet i Forks" spurgte Shin og fugtede læberne. Han lyttede til de mennesker der snakkede rundt omkring dem, det var let at høre at de snakkede om dem, ikke fordi at han kunne forstå sproget, men fordi at de alle sammen en gang i mellem kastede et blik eller to i deres retning.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeFre Okt 22, 2010 12:25 am

bonnie sad stille lidt, og rykkede så lidt på sig , hun kunne mærke at folk kiggede.
"siden jeg flygtede fra Mathew" svarede hun så, og smilte da hun kunne mærke den
dårlige stemning. Bonnie kiggede på shin og ventede på svar, imens sad hun og snoede
sit hår rundt om sin finger.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeFre Okt 22, 2010 11:45 am

"Og Mathew er" spurgte Shin og kneb øjnene lidt sammen og så på hende med
et lille smil.
Shin gik ud fra at det var en kæreste eller skaber. Der var jo ikke så mange andre muligheder. I hvert fald ikke nogen han kunne komme i tanke om. Shin betragtede hende lidt inden han lænede sig tilbage i stolen. "Normalt ville jeg bestille noget til dem jeg tager med på caféen, men jeg går ud fra at du helt vil være fri" spurgte han stadig med et smil spillende om sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeFre Okt 22, 2010 1:58 pm

Bonnie smilte igen, "du må da gerne bestille hvis du vil... Mathew er ikke min kærste!"
Bonnie kiggede ned i bordet, "han skabte mig" fortsatte hun..
bonnie smilte igen til shin, "hvem har skabt dig?"


//jeg kan godt lide din underskrift ^^//
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 5:27 pm

Shin smilte lidt. "jeg tror jeg lader være, med mindre du selvfølgelig har lyst til noget" sagde han og svævede til noget af det mad, det par lidt væk fra dem, spiste. Shin vendte hurtigt blikket fra maden og tilbage på Bonnie. Hvor underligt at han selv en gang havde kunne spise det.
"ved du hvorfor han skabte dig?" spurgte han lidt efter og smilte igen. "Min skaber bor også i Forks, Kristen" sagde han og smilede lidt mere.

//Takker.. xD //
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeTirs Nov 02, 2010 4:39 pm

Bonnie kiggede ned i gulvet, der sad hun bare et stykke tid uden at svare.
Et trist udtryk listede ind på hendes ansigt, hun kiggede stadigvæk ned.
Så sukkede hun "Nej" svarede hun og kiggede lidt op "han kede sig vel bare?"
fortsatte hun så...
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeOns Nov 03, 2010 9:23 pm

Shin skar ansigt.
"Ikke den bedste grund til at forvandle nogen" sagde han stille og så på hende.
"Der er bedre grunde, men vel kun et par stykker der rigtigt er gode" tilføjede han tænkende.
"Har du prøvet at forvandle nogen" spurgte han og så på hende smukke ansigt. Et spørgsmål der faktisk sage meget om personen.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 4:51 pm

Bonnie begyndte langsomt at smile igen, "nej, jeg tror helder
ikke jeg kan..." hun tøvede lidt.
Hun så stille på ham, og vuderede hans blik...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tokyo XD - gader Empty
IndlægEmne: Sv: Tokyo XD - gader   Tokyo XD - gader Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tokyo XD - gader
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Gader og streder.
» På de åbne gader
» Jagt i de mørke gader
» Seattles gader ~ Marissa x3
» Tokyo drift (åbent emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Japan-
Gå til: