Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Snot forvirret?? o.O

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Snot forvirret?? o.O Empty
IndlægEmne: Snot forvirret?? o.O   Snot forvirret?? o.O Icon_minitimeTirs Aug 10, 2010 1:13 pm

Jeps...
Fatter virkelig minus af at Omega'er kan havee evner, men ikke normale vampyre osv.? o0
Vil nogen PLEASE forklar emig hvorfor det er den i toppen(Fatter jeg godt xD) og den i bunden der har evner? o.o xD
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

Snot forvirret?? o.O Empty
IndlægEmne: Sv: Snot forvirret?? o.O   Snot forvirret?? o.O Icon_minitimeTirs Aug 10, 2010 8:10 pm

Det er vel fordi så alle ikke går rundt og har evner. Ellers så er der ikke noget ved at have en evne. Som jeg kan se på det er der mange der vil have en evne og hvis alle så har en er der ikke noget specielt ved det.
Derfor har Alfa'er en stor evne, Omega'er en lille evne og Almindelige ikke nogen. For så er der noget specielt ved det. (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snot forvirret?? o.O Empty
IndlægEmne: Sv: Snot forvirret?? o.O   Snot forvirret?? o.O Icon_minitimeTors Aug 12, 2010 8:03 pm

Aw okay ^^
Troed bar eOmega'er var som de er i rigtige ulveflokke xD Altså aller laveste i herakiet XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snot forvirret?? o.O Empty
IndlægEmne: Sv: Snot forvirret?? o.O   Snot forvirret?? o.O Icon_minitimeTors Aug 12, 2010 9:00 pm

Taylor, sådan havde jeg det også i starten. Don't get hvorfor det hedder omegaer? Oo' Tror det er det der med at man sige; Alfa omega, eller noget halløj. Det burde hedde noget andet xD Men det lyder fedt nok Wink
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Snot forvirret?? o.O Empty
IndlægEmne: Sv: Snot forvirret?? o.O   Snot forvirret?? o.O Icon_minitimeFre Aug 13, 2010 7:07 pm

Tja Razz . Jeg var også lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Snot forvirret?? o.O Empty
IndlægEmne: Sv: Snot forvirret?? o.O   Snot forvirret?? o.O Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Snot forvirret?? o.O
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forvirret x3
» forvirret og ligeglad
» Endnu en dag der går med at være forvirret
» Forvirret og træt af sig selv

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: