Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hos Amena

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hos Amena Empty
IndlægEmne: Hos Amena   Hos Amena Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 6:35 pm

Dato:Irl
Tid: Morgen, 7.34
Omgivelser: Amena og Linch
Vejr : Lyst udenfor?
Årstid: Sommer
Sted: Hjemme hos Amena. Soveværelset.
Linch lå og kiggede op i loftet fra sengen. Han sov ikke, men om han var vågen var heller ikke sikkert. Han var ihvertfald ikke helt til stede. Han havde et smil på læben dog, ved tanken om aftenen før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Amena   Hos Amena Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 6:59 pm

Amena havde ikke engang været tæt på den tilstand mennesker var i, når de sover. Hendes seng var stadig i god behold - heldigvis, ellers ville hun nok være blevet lidt muggen og forlange at han erstattede den med en anden. Hun var stået op klokken seks, havde endda været ude og jage og tilbage igen på det korte tidsrum. Nu kravlede hun så forsigtigt hen imod ham med et skævt smil på sine læber. "Du behøver ikke lade som om du sover, når jeg ved du ikke kan sove." påpegede hun så med et kort grin, idet hun så bare lagde sig ned. Hun havde iført sig; undertøj, derudover en almindelig hvid top, samt et par tætsiddende jeans. Hun lagde sig stille og roligt ned ved siden af ham, mens hun bare lå der og betragtede ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Amena   Hos Amena Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 7:13 pm

Han så hen på hende med et let grin "Det er faktisk rart nogle gange at lade som om man sover. Man får tænkt en masse ting igennem" Han smilte drilsk "Hvordan tror du ellers jeg overlever at sove med mennesker?" Han grinte let og tænkte let over det "Eller nu hvor jeg tænker over det, er jeg faktisk ikke så sikker på at de bare sove... De bløder ihvertfald rimeligt meget imens så" han klukkede let mens han så på hende "Du så altså meget bedre ud, uden det der på" han blinkede drilsk til hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hos Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Amena   Hos Amena Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hos Amena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Svært at vælge - Amena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Seattle :: Gaderne-
Gå til: